Jump to content

ASP 400 radial


wichercat

Recommended Posts

Czy ktoś ma wiedzę na temat tego silnika? Zabieram się powolutku do budowy Corsaira z planó TOP fLIGHT 2.2 rozpiętość i zastanawiam się nad takim silnikiem lub benzynką DA 50-85. Wiem jedno to nitro a drugie benzyna :idea: . Ale ceny podobne no radial z 1kpln droższy :faja: ale fajnie by w Corsarze podkreślał dźwiękiem charakter samololtu....

 

Przyjmę wszelkie opinie :D

Link to comment
Share on other sites

Boogi takim modelem na co dzień się nie lata.

Zrobi pięć lotów w sezonie , więc drastycznie kosztów nie poniesie ,a w skali wszystkich wydatków na model , to nawet nie policzy tego w procentach.

A dźwięk robi swoje.

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie do takiego modelu silnik gwiazdowy i jego dźwięk jest jedyną opcją z możliwych jeśli ma to latać jak oryginał.Paliwem bym sie nie przejmował,w końcu takim modelem nie lata się na codzien(to nie deproniak pod blok) tylko jak juz sie organizuje wyprawe na lotnisko to co najwyzej kilka/kilkanaście razy w sezonie.Z tego co wiem silniczki te chodzą pięknie i nie są az tak strasznie paliwożerne,zbiornik 400-500ml powinien wystarczyc na 8 minut lotu przy w miare spokojnym lataniu.Co prawda niektóre sztuki ASP są "ciasne" i dość długo trzeba je docierać,ale nie powinno być najmniejszego problemu.Jeśli o mnie chodzi to JESTEM ZA,myślę że warto dołożyć troszkę pieniędzy do takiego silnika.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za opinie. Koszty paliwa no cóż nie zauważyłem aby ta zabawa była tania :shock: więc coś za coś. Zbiornik planuje włożyć 1L także na trochę latania będzie. Koszty no właśnie to będzie jeden z głównych czynników. Różnica ok 1.7k pln :roll: .

 

Spotkałem się z opiniami że lepiej benzyna bo nie gaśnie nie brudzi jak żarowy itp.

 

A może ktoś zna inne radiale w przystępnej cenie?

Link to comment
Share on other sites

Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców :P ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki

Link to comment
Share on other sites

Ja bym brał radiala bez najmniejszego zastanowienia. Takiego dzwięku nie wyda z siebie żaden inny silnik.

 

Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców :P ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki

 

Chodzi ci o ten silnik? http://www.gravesrc.com/SAITO_325_5_Cylinder_Radial_Dual_Plug_Muffler_p/saie325r5d.htm

Link to comment
Share on other sites

Heh, moglem kupić prawie nowy Saito FA-450 za ok $500 i nie kupiłem :crazy: Piatka Saito pewnie bylaby za mala do Twojego modelu, ale 450, to juz powazny konkurent dla tego ASP. Kwestia tylko, czy wolisz 5 garków po 13ccm każdy, czy 3 po 25ccm każdy. Trzy też pięknie brzmią. FA-450:

http://www.youtube.com/watch?v=UkvFUEQeXcY

Ale masz jeszcze troche czasu na podjecie decyzji :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.