Skocz do zawartości

ASP 400 radial


wichercat

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma wiedzę na temat tego silnika? Zabieram się powolutku do budowy Corsaira z planó TOP fLIGHT 2.2 rozpiętość i zastanawiam się nad takim silnikiem lub benzynką DA 50-85. Wiem jedno to nitro a drugie benzyna :idea: . Ale ceny podobne no radial z 1kpln droższy :faja: ale fajnie by w Corsarze podkreślał dźwiękiem charakter samololtu....

 

Przyjmę wszelkie opinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogi takim modelem na co dzień się nie lata.

Zrobi pięć lotów w sezonie , więc drastycznie kosztów nie poniesie ,a w skali wszystkich wydatków na model , to nawet nie policzy tego w procentach.

A dźwięk robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie do takiego modelu silnik gwiazdowy i jego dźwięk jest jedyną opcją z możliwych jeśli ma to latać jak oryginał.Paliwem bym sie nie przejmował,w końcu takim modelem nie lata się na codzien(to nie deproniak pod blok) tylko jak juz sie organizuje wyprawe na lotnisko to co najwyzej kilka/kilkanaście razy w sezonie.Z tego co wiem silniczki te chodzą pięknie i nie są az tak strasznie paliwożerne,zbiornik 400-500ml powinien wystarczyc na 8 minut lotu przy w miare spokojnym lataniu.Co prawda niektóre sztuki ASP są "ciasne" i dość długo trzeba je docierać,ale nie powinno być najmniejszego problemu.Jeśli o mnie chodzi to JESTEM ZA,myślę że warto dołożyć troszkę pieniędzy do takiego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. Koszty paliwa no cóż nie zauważyłem aby ta zabawa była tania :shock: więc coś za coś. Zbiornik planuje włożyć 1L także na trochę latania będzie. Koszty no właśnie to będzie jeden z głównych czynników. Różnica ok 1.7k pln :roll: .

 

Spotkałem się z opiniami że lepiej benzyna bo nie gaśnie nie brudzi jak żarowy itp.

 

A może ktoś zna inne radiale w przystępnej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców :P ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał radiala bez najmniejszego zastanowienia. Takiego dzwięku nie wyda z siebie żaden inny silnik.

 

Co do innych radialnych to na przykład 5 cio cylindrowy Saito,ale to już jest sprzet z najwyzszej polki dla wybrańców :P ASP jest jednym z najtańszych silników tego rodzaju.....ale czego byś nie kupił na pewno nie bedziesz żałował ani jedenj wydanej złotówki

 

Chodzi ci o ten silnik? http://www.gravesrc.com/SAITO_325_5_Cylinder_Radial_Dual_Plug_Muffler_p/saie325r5d.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, moglem kupić prawie nowy Saito FA-450 za ok $500 i nie kupiłem :crazy: Piatka Saito pewnie bylaby za mala do Twojego modelu, ale 450, to juz powazny konkurent dla tego ASP. Kwestia tylko, czy wolisz 5 garków po 13ccm każdy, czy 3 po 25ccm każdy. Trzy też pięknie brzmią. FA-450:

http://www.youtube.com/watch?v=UkvFUEQeXcY

Ale masz jeszcze troche czasu na podjecie decyzji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.