dyra63 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 W zasadzie nie ja otwierałem temat ,więc nie mam prawa go kończyć -chodzi mi tylko o część dotyczącą silnika leżącego -pozdrawiam:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Napięcie powierzchniowe powoduje, że paliwo nie zalewa silnika mimo iż poziom paliwa w zbiorniku jest wyższy niż poziom rozpylacza, oczywiscie w pewnych granicach. Roznice w instrukcjach ST i OS wynikają z roznych konstrukcji gaznika. Można sobie wyobrazić taki gaźnik, że nawet znaczne podniesienie poziomu paliwa nie spowoduje zalewania silnika. W praktyce zbiornik montuje się pomiędzy poziomami z instrukcji ST i OS niezaleznie od pozycji silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauletto007 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Odgrzeję temat. Przestudiowałem wiele wątków o instalacjach paliwowych. W moim Kastorze ustawiłem silnik tak aby wylot tłumika był ustawiony dokładnie pod kadłubem w jego osi. To znaczy, że oś cylindra w stosunku do płaszczyzny symetrii modelu jest odchylona o jakieś 40 stopni i jest skierowana do dołu z prawej strony kadłuba. Wskutek tego oś gaźnika jest poniżej osi zbiornika paliwa. Jakie mogą być potencjalne skutki podczas pracy silnika - zalewanie, niestabilna praca? Obniżenie zbiornika jest niemożliwe. Jutro dorzucę zdjęcia z instalacją w Kastorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.