Skocz do zawartości

Jak powinna wygladac poprawna instalacja paliwowa ?


Peter

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Napięcie powierzchniowe powoduje, że paliwo nie zalewa silnika mimo iż poziom paliwa w zbiorniku jest wyższy niż poziom rozpylacza, oczywiscie w pewnych granicach. Roznice w instrukcjach ST i OS wynikają z roznych konstrukcji gaznika. Można sobie wyobrazić taki gaźnik, że nawet znaczne podniesienie poziomu paliwa nie spowoduje zalewania silnika.

W praktyce zbiornik montuje się pomiędzy poziomami z instrukcji ST i OS niezaleznie od pozycji silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odgrzeję temat.

Przestudiowałem wiele wątków o instalacjach paliwowych. W moim Kastorze ustawiłem silnik tak aby wylot tłumika był ustawiony dokładnie pod kadłubem w jego osi. To znaczy, że oś cylindra w stosunku do płaszczyzny symetrii modelu jest odchylona o jakieś 40 stopni i jest skierowana do dołu z prawej strony kadłuba. Wskutek tego oś gaźnika jest poniżej osi zbiornika paliwa. Jakie mogą być potencjalne skutki podczas pracy silnika - zalewanie, niestabilna praca? Obniżenie zbiornika jest niemożliwe. Jutro dorzucę zdjęcia z instalacją w Kastorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.