barton3 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Witam. Po ostatnim krecie moim modelikiem.. był może z 1m nad ziemia i nagle centralnie w nią odbił ;/ - to chyba przez śmigło ale nieważne.. Gdy teraz podłączam pakiet to na małych obrotach widać (patrząc z boku) że kręci się tak jak wycentrowane koło w rowerze i przy małych obrotach dotykając skrzydła np. czuć wibracje, a im większe obroty to te wibracje mniejsze.. przed wypadkiem nie sprawdzałem czy są takie wibracje dlatego nie wiem czy tak poprostu ma być czy coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz rC Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 według mnie ośka ci sie skrzywiła w silniku:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 dobra..to żeby cokolwiek z tym zrobić to muszę go raczej wyjąć z modelu tylko jak to zrobić ? nie jest bezpośrednio do epp przyczepiony tylko do jakiejś płytki (jakby sklejka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz rC Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 normalnie. odkrec srubki od wręgi:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nie warto się bawić z odkręcaniem go od wręgi,odkręć malutkim imbusikiem lub odpowiednio spiłowanym zegarmistrzowskim śrubokrętem wkręt robaczkowy z boku łoża(to właśnie od trzyma nasade statora w łożu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Jak już to zrobisz to odkręć te dwie śrubki z przodu ,wybij ośkę i w to miejsce wciśnij nową. Możesz ją zrobiś z ośki od silnika CD lub tak jak ja robię ,z wypychacz fi 3 do form wtryskowych/np FCPK Bytów/. Ponieważ widzę że silknik używasz do modelu wielkości ESA to nie musisz robić mocowania na pierścień segera który jest w fabrycznej ośce.Sama siła magnesów wystarczy do trzymania wirnika ,jednocześnie masz łatwo rozbieralny silnik.Sposób jest sprawdzony w ESA ,a oś z wypychacz nigdy nie złamiesz ani nie zegniesz.Prędzej zniszczysz łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 mam ośkę nową i sporo akcesoriów typu mocowania itp w zanadrzu jakby co to sobie wymienię a wręga mi się troszkę odkleiła od epp i czy jak dam tam super glue to to złapie na nowo ?? EDIT: coś nie bardzo wiem jak tą ośke wyjąć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Czy owy super glue nie rozpuści epp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 mam też klej polimerowy (depron kleiłem nim) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Właśnie - sklej polimerem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz rC Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 super glue to to samo co CA (cyjanoakryl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 oś wymieniłem a silnik nadal koślawo się kręci... i wibracje też wytwarza.. co to może być ? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 oś wymieniłem a silnik nadal koślawo się kręci... i wibracje też wytwarza.. co to może być ? :/ Ze śmigłem, czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A magnesy się nie poodklejały?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 trzymają się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Jeżeli widzisz bicie rotora, to żadne wygięcie osi silnika, które Ci sugerują. Najprawdopodobniej, przy uderzeniu wgięła się lekko obudowa rotora. Wystarczy niewielkie uderzenie w rotor i tak się dzieje. Aby to naprawić, należy włożyć sam wirnik w uchwyt tokarni i tak go prostować, by oś przestała bić. Naprawa b. prosta. Tylko trzeba mieć niedużą tokarnię. Mogę Ci to zrobić. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 sam wirnik..tj to co się obraca czy to co ma zwoje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 To, co sie obraca. To, co widzisz, że bije w czasie kręcenia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ok..wczoraj próbowałem kombinerkami troszkę kombinerkami naprostować bo wieczorem zauważyłem że taka elipsa się trochę zrobiła.. ale jutro dam tacie to na tokarce coś z tym zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.