robloz Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Jak spowolnić pracę serwa przy podwoziu. Wiem, że są do tego odpowiednie układy, ale może coś domowym sposobem? Potrzebne mi jest do P-51 GWS, więc musi być małych gabarytów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No to zostaje ci chyba tylko spowolnienie serwa z aparatury. :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam Sprawa jest banalnie prosta. Trzeba kupić coś takiego http://www.allegro.pl/item640211284_spowalniacz_do_serw_z_rozdzieleniem_na_3_serwa.html Mam nadzieję, że nie za późno napisałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Jedzie do mnie z UH ten układ, zobaczymy jak działa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Dla porządku trzeba dodać, że istnieją serwa przeznaczone właśnie do podwozia, które nie są starowane proporcjonalnie, tylko mają dwa skrajne położenia. I takich nie da się spowolnić przytoczonym spowalniaczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 spowalniacz serwa lub z ang. slow serwo lub jak pisał poprzednik użyć specjalenego serwa do podwozia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Czy wpięcie opornika na zasilaniu samego silnika coś by zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Rozumiem, że chodzi o silnik w serwie. Owszem, wpięcie opornika zmniejszy obroty silnika ale jednocześnie silnik stanie się znacząco słabszy. Pewnie działające chowanie podwozia potrzebuje mocy aby uniknąć zacięć, więc wpięcie opornika to proszenie się o kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 No wyjścia masz 2. Kupic układ, bądź spowolnić serwo z aparatury (jeśli masz taką funkcję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Jeszcze zostaje pogodzenie się z błyskawicznym ruchem podwozia. Opcja najtańsza ale jakże niemakietowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.