JarekF Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Witam wszystkich. Na innym wątku tego forum dotyczącego Kolibra zamieściłem informację, że przymierzam się do zbudowania tego modelu. Model ma służyć wyłącznie do latania rekreacyjnego w pobliskim parku a w zasadzie na potężnym trawniku w Greenwich dorównującym powierzchnią małemu lotnisku. Jako, że jak wcześniej pisałem jestem w RC początkującym dlatego też mam nadzieję, że model posłuży również do nauki i doskonalenia pilotażu. Jednak dla mojej wygody i niemożliwości holowania postanowiłem zrobić wersję elektro. W pierwszym dniu rozrysowałem sobie plany z MODELARZA 12/2005 i zacząłem od płata. Po wycieciu wszystkich żeber i pozostałych części składowych po dwóch dniach skrzydełko było gotowe do oklejania. Cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 witam sasiada w parku raczej nie lataj bez insurance zaplacilem 120 funta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 witam sasiadaw parku raczej nie lataj bez insurance zaplacilem 120 funta Coś w tym musi być :idea: Dałeś mi do myślenia. Właśnie :?: Nigdy tam nie widziałem modelarzy, mimo, że warunki są ku temu. Może znasz ten teren pomiędzy Greenwich - Blackheath? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 niestety tej czesci nie znam :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...