-==PEGAZ==- Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak już kiedyś wspominałem, latającym pragnieniem moim zawsze był Camel. No i oto mój Camel ...
Janek Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 fiu fiu klasa, może kółka by na pełne przerobić?
-==PEGAZ==- Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Też się nad tym zastanawiałem ! I chyba będą ... Model wczoraj dokończony. Niestety na razie z tymczasowego braku aerografu musiałem "pomazać" go pędzelkiem. Do tego jeszcze muszę kilka zaległych zobowiązań dokończyć. I zawsze jakoś wszystko schodzi. Ale tu wielkie podziękowania dla Pana Marka Dawidowicza za cierpliwość i przede wszystkim za model. Nie wiem czy tak się robi w esach, ale ten modelik zrobiłem z demontowalnym skrzydłem. Akumulator, odbiornik i regulator mam schowany w środku i w sumie teraz się zastanawiam, czy nie będą miały za ciepło. Chyba będę musiał wydrążyć kabinkę i zrobić nieco przeciągu ... Ale w sumie regulator 30[A] nie powinien się grać
cobra Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Wygląda super! Ile waży do lotu? Rozumiem, że był robiony na zamówienie w cyber-fly?
-==PEGAZ==- Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak najbardziej w cyber-fly Model gotowy do lotu z pakietem 3S 1300mAh, reglem 30A JETI waży 420g. Miałem bardzo podobny model wykonany w depronu i ważył jakieś 150g więcej. Dlatego myślę, że nie jest źle. Nie wiem, czy będę kiedykolwiek nim walczył, ale polatać będzie można
TooM Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 czy nie będą miały za ciepło. Chyba będę musiał wydrążyć kabinkę i zrobić nieco przeciągu ... Doświadczenia z ESA wskazują że pakiet i odbiornik nie wymagają specjalnego chłodzenia ,natomiast regulator czasem by się przydało /ten 30A może wytrzymać /.Można do niego podkleić na pastę przewodzącą ciepło kawałek blachy Al i wystawić taki radiator na zewnątrz. Najmniej odpornym elementem w ESA-ach jest jednak silnik !!!.Dobre jego chłodzenie to podstawa ,w przeciwnym przypadku traci szybko swoje parametry. Jakie masz serwo bo HS55 lub TP w tych modelach się nie sprawdzają /za delikatne/.
marek rokowski Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 no bardzo sympatyczny model! gratulacje! tez myslalem kiedys zeby zbudowac Camela - nawet specjalnie kupilem jakis archiwalny nr M.Modelarza kocham dwupłatki! chyba sobie sklecę coś podobnego... tylko ten czas... kiedy jakies fotki z oblotów? ciekawe jak to lata... pewnie super... jak to dwupłatek... jaka masz srednice osłony silnika z przodu? przy okazji prac na moim aAN-tkiem zrobilem matryce do wytłoczek atrapy z cienkiego polistyrenu jak bedzie pasowac -to Ci podesle -mam jakas zbędna sztukę watek on AN-tku: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=17619 na zdjedciach w galerii widac "silnik" powodzenia!
-==PEGAZ==- Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 A tak to są demontowalne skrzydła Trochę ginekologicznie się je zakłada i demontuje, ale nie jest źle Co do chłodzenia silnika, to rzeczywiście ... chyba będę musiał kilka cylindrów wyciąć dremelkiem Serwa mam w nim założone HXT900, więc chyba powinny dać radę. Jakby co, to zmienię na coś innego. (jak znajdę kupidło na to) Za atrapę do Camela dziękuję z całego serca ... ale na razie nie skorzystam. Aczkolwiek przy budowie Antka na pewno się do Ciebie Marku uśmiechnę ... Co do dwupłatów ... kocham je. Nie ma jak widok dostojnie terkoczącego dwupłacika ... Sentyment do Camela mi został z mojego pierwszego symulatora MS Flight Sim 5.1 jeszcze pod DOSa ... mojej pierwszej oryginalnej gry.
japim Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 A teraz z ręką na sercu przyznaj sie czy bedziesz nim latał w zawodach? Bo jak zwykle tu bywa ktos kupuje kombata, opisuje w dziale kombat, ale wychodzi taka piekna polmakieta ze szkoda rozwalic. I na tym sie kończy podobieństwo do ESA ( electric simple aircombat)
-==PEGAZ==- Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Opublikowano 2 Lipca 2009 Nie wiem ... u mnie na lotnisku nikt nie lata ESA. Zbudowałem kiedyś depronowego Camela i rewelacyjnie mi się nim latało. Ja latam głównie rekreacyjnie, ale kto wie ... Z resztą z tego co wiem, to ESA WWI jeszcze za bardzo nie jest rozpowszechniona ... ale może się to niedługo zmieni.
Pawel_W Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Polataj, zalicz ze dwie gleby (których skutki dzięki materiałowi naprawia się w 2 minuty) i zaraz się zrobi pełno chętnych U nas były dwa - mój i tatowy, a kolejny Alchemique'a właśnie jest u mnie na "lakierni"... Kolejne dwa w trakcie budowy... Tylko Alchemique'owy będzie taki dość powiedzmy sobie nietypowy. Ale to już niech Paweł opisuje
-==PEGAZ==- Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 No i oblot dokonany Model lata rewelacyjnie. Po pierwszej próbie oblotu okazało się że środek ciężkości siedzi baaaardzo z tyłu. Niestety musiałem wyciągnąć silnik przed pierwszą wręgę. Ale po tym zabiegu model lata. I to jak. A oto kilka fotek. I cała galeria: http://picasaweb.goo...nek/CamelOblot# I jak tu nie kochać dwupłatów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.