Gość Kamyczek_RC Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Jak chcesz mieć 4takta i benzynę kup saito fg-36 albo fg-20 tyle ze te motorki to koszta już spore : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_291&products_id=5272 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Jak chcesz mieć 4takta i benzynę kup saito fg-36 albo fg-20 tyle ze te motorki to koszta już spore : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_291&products_id=5272 silniczek piękny ale niestety nie ta półka cenowa. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Będziesz zakładał chowane podwozie ? Tak. Mam zamiar założyć te http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXES67&P=7 podwozie razem z tym http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXMJJ9&P=7 mechanizmem. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 witam, pozwole sobie wtrącić kilka groszy... mustang piekna maszyna sam mam tyle że troszkę mniejszy i powiem że tylko czerotakt, ostatnio sprawiłem sobie saito 82 i szczerze wole latać modelami z takimi silnikami bo trabant w powietrzu to tak jakoś dziwnie :lol2: To takiej laluni bierz czterotakta a że pali paliwa, jak juz ktoś wspomniał pewnie nie jest to samolot do codziennych lotów więc latając weekendowo w 5 litrach na m-c powinieneś się zamknąć a to jakaś 100 pln. Uważam że benzyna zepsuje całe wrażenie a model prezentuje się ładnie..... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 To łoże na takiego dużego czterotakta wygląda bardzo licho.U mnie w modelu silnik 10ccm 4t łoże z klocków bukowych tak rozbujał że powstały pęknięcia między otworami i zagłębienia od strony silnika, co jakis czas musiałem dociągać sruby bo się luzowały, dopiero blaszki duralowe podłożone pod całą długość łoża z obu stron zlikwidowały ten problem. edit:to servo w towarzystwie (na jednym łożu) dużego 4t też nie jest szczęśliwym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Przy tej wadze modelu to pewnie spokojnie wystarczyłby 4suw 15cm. Mój Fokker o masie początkowej 6,5kg bez problemu latał na nim. A tu aż 30 proponują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A tu aż 30 proponują... Oni proponują 140, to ja wymyśliłem sobie 180-tkę. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 To nie jest ten model?:http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6634 Podają 20 - 30cm. 20 to OK ale 30 cm to już chyba przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mustang trafił grzecznie spowrotem do kartonu. Musi jeszcze poczekać z 2 tygodnie na dostawę "klamotów". Zamówiłem czterotakta 180. Zobaczymy jak będzie się sprawował w tym modelu. Wracam do "strugania" Spitfire'a. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam! Dziś przyszły pierwsze elementy wyposażenia serwa, śmigła + silnik. Reszta jeszcze na cle Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Tylnym podwoziu chowanym. Niestety nie wiem co wybrac żeby było dobre do tego modelu. Może to: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXET15&P=7, ale czy wytrzyma? Pomożecie?? Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepcio Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Model jest piękny! Nabył go mój kolega. Tak więc mogłem mu przyjrzeć sie dokładniej. Ale na wejściu trzeba było zaraz poprawiać Chińczyków. Komora silnikowa cała do przeróbki. Trzeba było ją porządnie wzmocnić i tu podejdź do tematu poważnie. Poza tym chłodzenie silnika! Tu szykuj przeróbkę dolnej części mordki bo inaczej będziesz miał tam za gorąco. Podwozie to jedna wielka pomyłka. My startujemy z trawy to te dołączone małe kółka są za delikatne i trzeba będzie zastanowić się nad czymś solidniejszym. Ale to będzie już przeróbka w skrzydle a tu będzie na gotowym modelu kłopot. Będę śledził pracę i życzę powodzenia. Mirek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 ale czy wytrzyma? W opisie podwozia wyrażnie napisano, że dla klasy modelu 40 - 75. Twój jest znacznie po wyżej tego przedziału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 W opisie podwozia wyrażnie napisano, że dla klasy modelu 40 - 75. Twój jest znacznie po wyżej tego przedziału. Czytałem, więc chyba wezmę to: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXET16&P=7 Ale do tego konieczne są kolejne dwa serwa - jedno do sterowania kółkiem, drugie do chowania koła. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Dziś odebrałem resztę części do P51. Między innymi to: Do tego mechanizm chowania kół i inne drobnostki Nic tylko składac.............. ale niestety rodzinne wakacje i .... sami wiecie . Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Witam! Wakacje się skończyły, więc można wrócic do prac nad modelem. Właśnie skończyłem stanowisko do docierania silnika. Może jeszcze dziś usłyszę pierwsze pomruki FSa 180. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Silnik po pierwszym uruchomieniu i jakiś 4-5 minutach pracy. Odpalił za pierwszym razem. Piękne brzmienie. Niestety pierwsze odpalenie nie obyło się bez strat - śmigło, kabel od startera i lekko draśnięte ramię. Po modyfikacji stanowiska do docierania i wymianie śmigła było już dużo lepiej - niezły ciąg ma to "maleństwo". Przy regulacji na bogato silnik podczas dawania gazu na max. lekko się dławi, zakopci mocno i się wkręca. Na wolnych lekko go telepie - byc może mam za niskie wolne obroty, ale z wrażenia zapomniałem o mierniku obrotów. Następnym razem sprawdzę. Zaworów przed odpaleniem nie regulowałem. Poerwsze odpalenia na paliwie Arcticglow A10/20TLS. Zgodnie z instrukcją podczas docierania używac paliwa z max. 10 % nitro. Myślę, że przy tym paliwie pozostanę na stałe, choc w instrukcji napisali, że można używac paliwa o max. 16% nitro. Silnik "troszkę" się grzeje - może po dotarciu trochę mu przejdzie. Film nakręcę przy kolejnym odpaleniu. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.