Skocz do zawartości

P 51 Mustang z CMPro


Alfa_33

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

pozwole sobie wtrącić kilka groszy...

 

mustang piekna maszyna sam mam tyle że troszkę mniejszy i powiem że tylko czerotakt, ostatnio sprawiłem sobie saito 82 i szczerze wole latać modelami z takimi silnikami bo trabant w powietrzu to tak jakoś dziwnie :lol2:

 

To takiej laluni bierz czterotakta a że pali paliwa, jak juz ktoś wspomniał pewnie nie jest to samolot do codziennych lotów więc latając weekendowo w 5 litrach na m-c powinieneś się zamknąć a to jakaś 100 pln.

 

Uważam że benzyna zepsuje całe wrażenie a model prezentuje się ładnie..... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To łoże na takiego dużego czterotakta wygląda bardzo licho.U mnie w modelu silnik 10ccm 4t łoże z klocków bukowych tak rozbujał że powstały pęknięcia między otworami i zagłębienia od strony silnika, co jakis czas musiałem dociągać sruby bo się luzowały, dopiero blaszki duralowe podłożone pod całą długość łoża z obu stron zlikwidowały ten problem.

edit:to servo w towarzystwie (na jednym łożu) dużego 4t też nie jest szczęśliwym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mustang trafił grzecznie spowrotem do kartonu. Musi jeszcze poczekać z 2 tygodnie na dostawę "klamotów". Zamówiłem czterotakta 180. Zobaczymy jak będzie się sprawował w tym modelu.

 

Wracam do "strugania" Spitfire'a.

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Dziś przyszły pierwsze elementy wyposażenia serwa, śmigła + silnik. Reszta jeszcze na cle :(

8cd055f223ccef0bmed.jpg

caf238918ac63cd9med.jpg

 

Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Tylnym podwoziu chowanym. Niestety nie wiem co wybrac żeby było dobre do tego modelu.

Może to: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXET15&P=7, ale czy wytrzyma?

Pomożecie?? ;)

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest piękny! Nabył go mój kolega. Tak więc mogłem mu przyjrzeć sie dokładniej. Ale na wejściu trzeba było zaraz poprawiać Chińczyków. Komora silnikowa cała do przeróbki. Trzeba było ją porządnie wzmocnić i tu podejdź do tematu poważnie. Poza tym chłodzenie silnika! Tu szykuj przeróbkę dolnej części mordki bo inaczej będziesz miał tam za gorąco. Podwozie to jedna wielka pomyłka. My startujemy z trawy to te dołączone małe kółka są za delikatne i trzeba będzie zastanowić się nad czymś solidniejszym. Ale to będzie już przeróbka w skrzydle a tu będzie na gotowym modelu kłopot. Będę śledził pracę i życzę powodzenia.

 

Mirek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie podwozia wyrażnie napisano, że dla klasy modelu 40 - 75. Twój jest znacznie po wyżej tego przedziału.

Czytałem, więc chyba wezmę to:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXET16&P=7

Ale do tego konieczne są kolejne dwa serwa - jedno do sterowania kółkiem, drugie do chowania koła.

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Silnik po pierwszym uruchomieniu i jakiś 4-5 minutach pracy.

Odpalił za pierwszym razem. Piękne brzmienie. :)

Niestety pierwsze odpalenie nie obyło się bez strat - śmigło, kabel od startera i lekko draśnięte ramię.

Po modyfikacji stanowiska do docierania i wymianie śmigła było już dużo lepiej - niezły ciąg ma to "maleństwo".

Przy regulacji na bogato silnik podczas dawania gazu na max. lekko się dławi, zakopci mocno i się wkręca.

Na wolnych lekko go telepie - byc może mam za niskie wolne obroty, ale z wrażenia zapomniałem o mierniku obrotów. Następnym razem sprawdzę.

Zaworów przed odpaleniem nie regulowałem. Poerwsze odpalenia na paliwie Arcticglow A10/20TLS. Zgodnie z instrukcją podczas docierania używac paliwa z max. 10 % nitro. Myślę, że przy tym paliwie pozostanę na stałe, choc w instrukcji napisali, że można używac paliwa o max. 16% nitro.

Silnik "troszkę" się grzeje - może po dotarciu trochę mu przejdzie.

 

Film nakręcę przy kolejnym odpaleniu.

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.