Skocz do zawartości

Benzynowa alternatywa dla ASP FS120AR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

O właśnie, uwagi i spostrzeżenia - suoer :D

A twoj silnik ma gaznik z tyłu czy z boku? Bo widziałem różnie na różnych zdjęciach.

 

W sumie to wydaje mi sie ze roznica tak niewielka ze juz bym chyba kupował w Polsce. W Modelmotor sa, a wkrotce maja byc RCGF32.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 miesiąc temu...

Niestety jeszcze nie latał.

Co do regulacji to bezproblemowa.

Na razie zostawiłem na ustawieniach fabrycznych. Dalsza regulacja już jak będzie latał.

Niestety plany sie trochę zmieniły i prawdopodobnie mój PittsSpecjal poleci dopiero pod koniec roku lub dopiero na wiosnę. :(

 

Ale silniczek świetny pali za 4-5 machnięciem. Wkręca się na obroty pięknie.

Nie ma żadnych problemów z przejściem między wolnymi a wysokimi obrotami.

Spalanie w czasie docierania OK. Na 1h pracy wziął jeden zbiornik (chyba 450ml)

Olej jaki wlałem na razie w stosunku 1:24 (po dotarciu przejde na 1:32 lub 1:50) to ten: http://motorsport.istore.pl/product/view?id=182981

Drogi ale dymienie niewielkie no i polecany do zastosowań modelarskich.

 

Cóż więcej nic nie mogę powiedzieć, ponieważ to tylko wrażenia z hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.