Skocz do zawartości

Benzynowa alternatywa dla ASP FS120AR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przede wszystkim jeżeli ten temat nie będzie tu pasował to proszę przenieść.

Mam pytanie, sytuacja wygląda następująco: Nie mam żadnego doświadczenia w benzyniakach. Interesuje mnie czy jest benzynowa alternatywa dla silnika żarowego ASP FS120AR. Znalazłem silniki, które ceną są nawet zbliżone ale jek z eksploatacją to już nie mam pojęcia. Zauważyłem że benzyniaki są cięższe od swoich żarowych odpowiedników. Ta cecha akurat jest dla mnie pożądana gdyż zastanawiam się nad wyborem serca do półmakiety P-11c o rozp.1,8m. Proszę o porady, na co zwrócić uwagę, czego unikać itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zasadą jest to by kupować silnik najdroższy na jaki nas stać... dlatego ja kupiłem do mego 2płata Nieuporta 11 ten z pierwszego linku - boogiego - XYZ 26 A. Jak zapalać? możesz rozrusznikiem i reką. Gdy silnik jest już zalany to wystarczy góra 5 przekreceń by odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadą jest to by kupować silnik najdroższy na jaki nas stać... dlatego ja kupiłem do mego 2płata Nieuporta 11 ten z pierwszego linku - boogiego - XYZ 26 A. Jak zapalać? możesz rozrusznikiem i reką. Gdy silnik jest już zalany to wystarczy góra 5 przekreceń by odpalił.

Ja wiem, złota zasada przy każdych zakupach ale budżet budżetem. Na silnik przeznaczam ok 1000zł. Więc może inaczej. Przy takich założeniach pozostać przy żarowym ASP czy kupić benzynę?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam że, który z tych silników byś nie kupił to będzie dobry wybór, pamiętaj że konkurencja nie śpi i te silniki różnią się tylko ceną, a są podobnej jakości, ale z miłą chęcią zakupiłbym takiego RCGF:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9615&Product_Name=RCG_26cc_Gas_engine_w/_CD-Ignition_2.6HP/1.95kw

Odnośnik do komentarza