Skocz do zawartości

http://www.emodel.pl/


Air

Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem od nich w zeszłym tygodniu akcesoria (m.in. regulator, silnik "dzwonek", jakieś elektryczne i inne). Wszystko przyszło pakowane w osobne torebki ale wrzucone luzem do koperty bąbelkowej, która dotarła rozdarta (dobrze, że niczego nie brakowało). Zaowocowało to też skrzywieniem osi silnika - przy dzwonku za 30zł do którego dodatkowo zamówiłem 3 zapasowe ośki nie ma problemu ale tak czy inaczej niefajnie. Dodatkowo obsługa sklepu nie raczy odpowiadać na zapytania mailowe a paczka mimo że mała, wszystko było na stanie sklepu i zapłaciłem od razu po potwierdzeniu zamówienia - została wysłana z kilkudniowym opóźnieniem i mojej interwencji telefonicznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Szkoda że dowiadujemy się o takich rzeczach z forum a nie bezpośrednio... Zawsze wszystko dokładnie pakujemy, nie oszczędzamy na zabezpieczeniach, właśnie po to żeby podobne przypadki nie miały miejsca. Paczki w transporcie są różnie traktowane. Tutaj najwidoczniej ktoś potraktował paczkę wyjątkowo brutalnie i chyba z premedytacją, skoro była dziura w opakowaniu. W takiej sytuacji najlepiej nie odbierać przesyłki, jest przecież ubezpieczona i sami załatwili byśmy sprawę z Pocztą. A z drugiej strony, skoro silnik dotarł ze zgiętą osią wystarczyło dać znać - otrzymałby Pan od ręki nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszę o tym konkretnym sklepie, ale tak chyba jest wszędzie :)

Bardzo prosze o konkrety i brak uogolnien.

Temu ma sluzyc ten dzial.

Mozemy zalozyc ogolny temat o problemach z wiekszoscia sklepow czy cos w tym rodzaju, ale tutaj prosze tylko i wylacznie o opis osobistych doswiadczen ze sklepem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

W moim przypadku, zakupy zawsze robiłem za pośrednictwem osoby 3-ciej która o modelarstwem nie miała pojęcia. Spisywałem na kartce co mi trzeba a w razie jakiś niejasności telefon. Zawsze wszytko było na medal, łącznie z obsługą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...

Jak dla mnie sklep godny polecenia - jestem ojcem mlodego modelarza i sam też połknąłem na dobre " bakcyla ".

 

Praktycznie w każdej kwesti mogłem liczyć na fachową obsługę, podpowiedź, poradę - każdy telefoniczny kontakt rzeczowy, na każde pytanie dostałem wyczeroującą wypowiedź.

Najbardziej jednak cenię sobie fakt profesjonalizmu, że nie działają na zasadzie

" ważne żeby sprzedać - a potem jakoś to będzie " Czego niestety nie mogę powiedzieć o konkurencyjnym sklepie Aviator w tym mieście. Pozdrawiam modelarzy i załogę E-Model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam od 30.11.2011r. walczyłem z tym sklepem i dopiero wczoraj przyszly ostatnie elementy zamówienia. Obsługa sklepu bardzo nie fachowa, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów oraz w żywe oczy kłamią.Dnia 30 listopada z racji tego ze była darmowa wysyłka postanowiłem zamówić u nich kilka rzeczy, tego samego wieczoru zapłacilem i na następy dzien spytałem sie czy doszlo ale na maila odpowiedzi nie dostałem dopiero gdy zadzwoniłem powiedziano mi ze pieniądze doszły i paczka została wysłana, no więc czekam tydzien, 2 tygodnie i nic gdy poprosiłem o potwierdzenie wysyłki okazało się, że paczka wogole nie byla wysłana ! No i się zaczął sajgon powiedzieli mi, że nie maja kleju i będe musiał czekać ok tygodnia no to mówie dobra czekam juz tyle to zaczekam i tydzień, prosiłem o telefon pod koniec tygodnia ale oczywiście nikt nie raczył zadzwonić, za 2 tygodnie od powiadomienia mnie że nie ma kleju paczka została wysłana jednak gdy odebrałem paczke to mnie trohe zamurowało, nie wiem czemu miało to służyć ale zamawiajac klej laminat, mate, listewki i bowdeny dostałem tylko listwy i bowdeny, dzownie do nich a oni, że zapomnieli powiedziec, że laminatu i maty nie mają... Wrrrrr i tutaj pytanie dlaczego gdy pytałem się o klej nikt nie mógł powiedzieć, że nie ma i maty i laminatu ? Po jakimś miesiącu od odebrania paczki dostałem wiadomość, że jest już laminat a maty będa w przyszłym tygodniu, w tedy w sumie nie zależało mi na czasie byle by to poprostu dostać jednak i tak minął kolejny miesiąc aż powiedziano mi, że firma emodel zrezygnowała z mat i kazali wybrać czy maty innej firmy+ dopłata czy zwrot, wybrałem zwrot i czekałem na paczke. W piątek moim oczom ukazała siękoperta bąbelkowa a gdy ją otworzyłem zobaczyłem tam laminat z pękniętym rogiem o nie tej grubości co zamawiałem ani o tych wymiarach co dostałem, laminat chyba pochodził z "odzysku" jedna krawędz przycieta jak by ją ktoś nożem do chleba kroił. No i to chyba tyle z mojej strony nie polecam mam nadzieje, że nigdy juz nie będe miał okazji tam nic kupić

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu zawsze lubiłem tam wstąpić, nawet po to aby zamienić słowo (bodajże) z właścicielem. A ostatnio, niestety nie zastałem tego bardzo sympatycznego Pana. Jedynie młody człowiek który tam wisiał na komórce i który nie bardzo zwracał uwagę że klient przyszedł. Klimat jak za PRL-u. No nic, sobie pomyślałem, więcej na wizyty towarzyskie tam nie wpadnę bo nie ma do kogo ;-) Towaru o który pytałem też nie było. Może jak byłbym ziomem w tym samym wieku to i gadka by się kleiła. A może w nieodpowiedniej chwili się napatoczyłem. Ale na pewno odniosłem odwrotne wrażeni do bardzo ważnego stwierdzenia, że klient to jest jak najznakomitszy gość w moim domu. To ja jestem dla niego, a nie on dla mnie. Dzięki niemu to co robię ma sens.... To takie moje wrażenia po ostatniej wizycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilkakrotnie robiłem w sklepie zakupy i było ok. Ostatni raz jesienią i pierwszy niewypał. Oferta sklepu mija się ma ze stanem magazynowym. Odpowiedzi e-mail mało precyzyjne i nic nie wnoszące. Po dwóch tygodniach zrezygnowałem z zakupu. Zwrot gotówki w miarę szybki, tak ze dwa kolejne tygodnie :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Przyłączę się do powyższej opinii, zakup na stronie sklepu, przelew na konto sklepu w ten sam dzień a przesyłki(kurierskiej) brak dwie interwencje mailowe i nic cisza , po interwencji telefonicznej dowiedziałem się ,że oczekują na zamówiony towar po dwóch dniach od rozmowy telefonicznej tower dotarł do mnie czas realizacji mojego zamówienia 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze nic ja miałem ciekawiej, otóż towar zamowiony pieniadze wplacone , czekam i nic mineły 4-5dni pisze maila oni ze juz wysyłaja ja znowu czekam kolejne kilka dni potem dzwonie i sie okazało ze nie wysłany i czekaja na dostawe , czekam znowu ,dzwonie to juz jest dostawa i juz wysyłają ,za ok 2 dni dzwonie i dopiero maja wyslać! Czyli w sumie wydalem kase na telefon i nerwy czekając ok 16dni na paczke od kuriera. I od tego momentu zrażony jestem do sklepu ,raz że nie maja na stanie tego co w ofercie a dwa że kłamią!!

i tyle na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

KILKA RAZY KUPOWAŁEM W TYM SKLEPIE. i STALE JEST TEN SAM POWTARZAJĄCY SIE PROBLEM. OPÓŹNIONA WYSYŁKA BO BRAK NIEKTÓRYCH ZAMÓWIEONYCH ASORTYMENTÓW, POMIMO, ŻE NA STRONIE BRAK JEST INFORMACJI O STANIE MAGAZYNOWYM. STĄD OPÓŹNIENIA W DOSTAWACH I NIEPOTRZEBNE TELEFONY I NERWY. OSTATNI RAZ KUPOWAŁEM W TYM SKLEPIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patryk Kukliński

Ja już kilka razy kupowałem w tym sklepie i było wszystko w jak najlepszym porzątku , szybka wysylka i szybkie odpowiedzi na moje meile. Gorąco Polecam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szanowni Koledzy Modelarze.

 

Zwracam się z prośbą o pomoc. 26 listopada 2012 roku otrzymałem na pocztę ze sklepu emodel reklamę (zachętę) do promocyjnych zakupów (z pominięciem kosztów przesyłki).

Zamówiłem materiały do budowy modeli i tego samego dnia wpłaciłem ponad 300 złotych.

 

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki. Początkowo, na moje telefony odpowiadali, że kompletują dostawę, że już zaraz wysyłają. Obecnie nie odbierają telefonów. Nie znam tych sprzedawców i dlatego proszę Kolegów o pomoc (interwencję). Postępowanie sprzedawców pozostawiam Kolegom Modelarzom do indywidualnej oceny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.