Skocz do zawartości

http://www.emodel.pl/


Air

Rekomendowane odpowiedzi

Też tak miałem.

Raz zamówiłem tam głównie materiały do budowy - czekałem tydzień-dwa, w tym czasie 10 telefonów i tyle samo odpowiedzi "jutro wyślemy". W końcu zadzwoniłem, zrobiłem mały hałas i nagle się okazało że nie ma rurek węglowych, czegoś tam jeszcze i nie będzie. Zamieniłem rurki na to co mieli na stanie i po paru dniach przysłali.

 

Wcześniej reklamowałem regulator i okazało się że wymieniony regiel wysłali do kogoś innego. Oczywiście na ich koszt mieli mi wysłać kolejny. Też się naczekałem z dobry miesiąc, "bo nie doszedł im towar". Poprosiłem o zwrot pieniędzy, bez problemu.

 

Kolega kupił silnik. Doszedł bez śrubek, tarł, był uszkodzony, co więcej opakowanie było otwierane.

Odesłał silnik przysłali mu kolejny- też z brakującymi częściami.

 

100% zakupów w tym sklepie w moim (i nie tylko) wypadku skończyło się problemami, poza tym kontakt jest fatalny.

Nie polecam tego sklepu, NIGDY już tam NIC nie kupię. Nawet jakby było za pół darmo

 

Napisz maila do nich, popytaj się co z zamówienem, ewentualnie poproś o zwrot pieniędzy i zamów w "normalnym" sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość slawekmod

Niestety ale ja wlazłem na minę kupując i płacąc przelewem (!) . Zero reakcji ze strony sklepu, ani paczki ani kasy. Jutro do nich zadzwonię, nie będzie kulturalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

No cóż, nie dali rady. Poprzedni post był pisany w czwartek. Jak nie trudno przewidzieć paczka nie dotarła do mnie w piątek ani w poniedziałek. Zażądałem więc odesłania pieniędzy i usunięcia konta. W mailu ze sklepu otrzymałem wiadomość że paczka jest spakowana i gotowa do wysyłki (wtorek !) - przecież wg zapewnień ze strony sklepu miała być wcześniej tj w piątek. Na moje żądanie zamówienie zostało anulowane , konto usunięte ( na pewno nie będzie mi już potrzebne) a pieniądze odesłane (dostałem przelew w środę) . W mojej opinii zachowanie sklepu jest skrajnie naganne. Listwy były mi potrzebne do zestawów na które czekają koledzy a w rezultacie działań sklepu muszą poczekać jeszcze parę dni. Gdyby sklep wywiązał się z zamówienia zestawy dostaliby jeszcze przed świętem. Pomijam fakt iż na mój mail z prośbą o skompletowanie materiałów za 800zł nawet nie odpowiedzieli (mam kopię wysłanego maila). Widać sklep ma być a nie przynosić dochód, może to takie hobby- nie wiem. Polecam czy nie polecam Emodel? Wnioski każdy wyciągnie sam, ja już wyciągnąłem. Dla porównania: w tym samym czasie (wszystkie zamówienia robione tego samego dnia) modelesklep.pl spakowało i wysłało do mnie kilka drobiazgów (dostawa w ciagu dwóch dni od zamówienia) , modelemax.pl spakowało i wysłało kilka kilogramów materiałów do Warszawy, p. Andrzej wyciął z prawie 100 desek balsy 7 kompletnych szybowców i odesłał mi je do Ostrowca Św, i w tzw. "międzyczasie" była chwila na wyjaśnienie z modelemax.pl kilku nieścisłości. A w zamówieniu z EMODEL chodziło dosłownie o 42 sztuki listew 3x6 mm oraz kilku balsowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, że osoby pracujące w sklepie nie zmieniły podejścia, albo jak kto woli nie zmieniono przynajmniej jednej osoby upubliczniam to co pisałem do kolegi Sławka na PW bo ja też miałem styczność z obsługa sklepu którą można porównać do odbicia zgagą:

"... zabrzmi to brutalnie, ale z gówniarzami się nie handluje i tyle. Odnoszę to do mojej ostatniej wizyty w tamtym miejscu. Młody człowiek mnie miał daleko w dupie bo pisał sobie w telefonie z kimś na jakimś czacie czy czymś takim. I dało się odczuć ze moja osoba zakłócała mu spokój. Sam właściciel to super gość, ale osobę którą tam zatrudnił, powinna spowrotem wrócić do gimnazjum..."

To jest moja subiektywna opinia, jak również to że odradzam pojawianie się tam jak i zakupy jeśli się nie jest czyimś dobrym kolegą (czyt. pracownika sklepu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

DarekDG

Incydent o którym piszesz jest mi (niestety) znany, miał on miejsce zdaje się jakieś pół roku temu. Obsługa sklepu od tamtej pory zdążyła się już zmienić. Zapewniam, że na lepsze. Aktualnie w sklepie pracuje co prawda młody, ale za to sympatyczny i naprawdę znający się na rzeczy modelarz. Kto był i miał kontakt ten sobie (z tego co słyszałem) chwali.

 

slawekmod

Fakt, nie udało się skompletować zamówionych listew. Na stanie było ich trochę mniej niż w zamówieniu. Pewnie powinniśmy powiedzieć że jest dostępnych tyle i tyle, że więcej na razie nie będzie i koniec. Zamówiliśmy je, a że miały wkrótce być to wyszła od nas informacja że powinno się udać wszystko szybko skompletować. No cóż, mimo chęci z naszej strony nie wyszło... W tej sytuacji sypiemy głowę popiołem, bo rzeczywiście coś obiecaliśmy a się nie udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Unikac i omijac szerokim lukiem !!!

Zamowilem towar, zaplacilem natychmiast. Po ponad tygodniu zaniepokojony brakiem przesylki wyslalem maila z zapytaniem

ktory zostal zupelnie zlekcewazony. Po kilku dniach zadzwonilem - jeden z podanych numerow w ogole nie dziala (sprawdzone kilkakrotnie) na drugi bardzo ciezko ale udalo sie dodzwonic. Uslyszalem metne tlumaczenie o problemach spowodowanych

przeprowadzka (co to ma do rzeczy przy zamowieniu internetowym nawet gdyby tak bylo to nalezy mi sie chyba jakies

wyjasnienie po 2 tygodniach opoznienia albo chociaz krotka informacja) W zeszlym tygodniu zadzwonilem ponownie

i zostalem zapewniony ze przed weekendem paczka powinna wyjsc bo (UWAGA!!!) towaru fizycznie nie posiadaja i 'maja nadzieje' ze producent im dostarczy. Dzis jest sroda, za 3 dni bedzie miesiac od zlozenia zamowienia. Telefonow juz nie odbieraja. Zaczekam tydzien na towar lub zwrot pieniedzy i zglaszam sprawe na policje.

Polecam poczytac sobie wiecej opinii na opineo gdzie zaraz i ja zamieszczam swoje 'rekomendacje'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szanowni Koledzy Modelarze.

 

Zwracam się z prośbą o pomoc. 26 listopada 2012 roku otrzymałem na pocztę ze sklepu emodel reklamę (zachętę) do promocyjnych zakupów (z pominięciem kosztów przesyłki).

Zamówiłem materiały do budowy modeli i tego samego dnia wpłaciłem ponad 300 złotych.

 

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki. Początkowo, na moje telefony odpowiadali, że kompletują dostawę, że już zaraz wysyłają. Obecnie nie odbierają telefonów. Nie znam tych sprzedawców i dlatego proszę Kolegów o pomoc (interwencję). Postępowanie sprzedawców pozostawiam Kolegom Modelarzom do indywidualnej oceny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Traktujemy naszych klientów poważnie i szanujemy ich czas – staramy się szybko realizować wszystkie zamówienia oraz podajemy prawdziwe informacje na temat dostępności produktów. Zdecydowaną większość zamówień wysyłamy niezwłocznie po ich potwierdzeniu. W przypadku braku zamawianego towaru w naszym magazynie zawsze kontaktujemy się z klientem informując jaki jest realny czasu najbliższej dostawy."

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jest literówka! zamiast magazyn powinno być zaplecze hehe No ale jak się ma taką salę sprzedażową to i musi być odpowiedni magazyn na towary które się nie mieszczą na półkach.

Aj, złośliwy jestem. Chyba podpadłem Panom magazynierom i całej sekcji logistycznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Zamówiłem paliwo, które było niby na stanie. Zapłaciłem 5min. później. Czekałem tydzień, a tu nic. Napisałem emaila w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, że sklep dopiero czeka na dostawę od producenta. Po kilku dniach dostałem email, że paliwo doszło ale inne niż zamawiałem i mam 2 wyjścia: zamówię inne paliwo albo będę dalej czekał na kolejną dostawę od producenta. Śmiech na sali, chyba sobie jaja robią. Potwierdza się, iż na stronie w internecie są rzeczy, których nie ma fizycznie na stanie w sklepie. Jedyna pozytywna rzecz to kontakt-w moim przypadku emailowy, który był bardzo dobry ale na tym pozytywy się kończą :(  Aktualnie czekam na kuriera z innym paliwem

EDIT
Paliwo doszło w ciągu 24h od wysyłki-także nieźle, szkoda tylko, że nie te pierwotnie zamawiane. Następnym razem trzeba po prostu pytać o wszystko czy jest na stanie i wtedy zamawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

... albo robić zakupy gdzie indziej. Ja zamawiam zawsze paliwo w arctic glow  lub w modele.sklep gdy mi zależy na czasie. W tym drugim sklepie maja bardzo dobre francuskie paliwo które faktycznie nie bródzi modelu. Natomiast z arctica zawsze biorę paliwko z domieszką rycyny bo ładnie pachnie, ale to kwestia gustu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.