afish Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Witam Zakupilem ostatnio w/w silnik i co prawda czekam jeszcze na przesyłke ale postanowilem juz zapytac czy przed odpaleniem powinienem go rozkrecic i wyczyscic, ewentualnie wyregulowac zawory?? Jako ze to moj pierwszy 4T to jestem zielony w temacie . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Rozrządu nie ruszaj,luzy na zaworach ustawia sie po dotarciu silnika(a zwykle wcale nie ma takiej potrzeby.Co do rozbiórki to wystarczy gdy zdejmiesz dekiel skrzyni korbowej i ewentualnie glowice,resztki materialu po obrobce mozna wyplukac benzyna ekstrakcyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Gdy zwracasz siez tak konkretnym pytaniem to chyba wypadałoby podać producenta silnika. Swego OS nigdy nie czyściełem przed pierwszym odpaleniem. ASP to już inna historia - cześć użytkowników skarżyła siena wióry wewnątrz. W moich nic takiego nie było i odpaliły zaraz po wyjęciu z pudełka. Na początku niczego nie reguluj, ale sprawdź dokrecenie śrub przed i po odpaleniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Fokker, Moze nie zauwazyles ale w temacie jest podany komkretny silnik ... Czyli z tego co piszecie odkrecic dekiej skrzyni korbowej i ewentualnie glowice? Rozumiem ze po dotarciu wypada najpierw skontrolowac luzy zaworowe i póxniej go wyregulowac .... Tak przy okazji ile mniej wiecej paliwa potrzeba takiemu silniczkowi na dotarcie ?? Kiedys 2T docieralem niecalym litrem chyba, a reszte w locie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...