afish Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam Zakupilem ostatnio w/w silnik i co prawda czekam jeszcze na przesyłke ale postanowilem juz zapytac czy przed odpaleniem powinienem go rozkrecic i wyczyscic, ewentualnie wyregulowac zawory?? Jako ze to moj pierwszy 4T to jestem zielony w temacie . Pozdrawiam
Konrad Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Rozrządu nie ruszaj,luzy na zaworach ustawia sie po dotarciu silnika(a zwykle wcale nie ma takiej potrzeby.Co do rozbiórki to wystarczy gdy zdejmiesz dekiel skrzyni korbowej i ewentualnie glowice,resztki materialu po obrobce mozna wyplukac benzyna ekstrakcyjna
Irek M Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Gdy zwracasz siez tak konkretnym pytaniem to chyba wypadałoby podać producenta silnika. Swego OS nigdy nie czyściełem przed pierwszym odpaleniem. ASP to już inna historia - cześć użytkowników skarżyła siena wióry wewnątrz. W moich nic takiego nie było i odpaliły zaraz po wyjęciu z pudełka. Na początku niczego nie reguluj, ale sprawdź dokrecenie śrub przed i po odpaleniach.
afish Opublikowano 11 Września 2009 Autor Opublikowano 11 Września 2009 Fokker, Moze nie zauwazyles ale w temacie jest podany komkretny silnik ... Czyli z tego co piszecie odkrecic dekiej skrzyni korbowej i ewentualnie glowice? Rozumiem ze po dotarciu wypada najpierw skontrolowac luzy zaworowe i póxniej go wyregulowac .... Tak przy okazji ile mniej wiecej paliwa potrzeba takiemu silniczkowi na dotarcie ?? Kiedys 2T docieralem niecalym litrem chyba, a reszte w locie ;]
MASK Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Głowicy nie odkręcaj, luzy zaworowe sprawdź, powinny się mieścić w tolerancji. Wypalenie litra paliwa pozwoli ci na wstępne dotarcie i regulację silnika. Reszta w locie.
Irek M Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Fakt, z tytułu mogłem się domyśleć :rotfl: Tak jak radzi MASK głowicy nie musisz odkrecać - wystarczy dekiel. Przed pierwszym lotem mój OS FS 91 wypalił 3 zbiorniczkiok 300ml. Jesli odpali to niech pracuje bez regulacji zaworów, tę zrobisz ewentualnie póżniej.
afish Opublikowano 11 Września 2009 Autor Opublikowano 11 Września 2009 OK jak dojdzie to sie zastosuje do instrukcji. W razie jakichkolwiek komplikacji bede Was nekal
afish Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 Silnik juz po pierwszym odpaleniu... brak jakichkolwiek problemów z rozruchem. Narazie przepracowal ponad 0,5 l paliwa. W instrukcji o ile dobrze widze jest napisane ze sruba regulujaca mieszanke ma byc odkrecona 2,5 obrotu ( rozumiem ze do docierania na poczatek) Pytanie jak Wy macie w tym silniku odkrecona sróbe regulacji mieszanki ( wiem ze kazdy sinik ma troche inaczej ale dla porównania.. ) I jeszcze jedno jakie sa objawy źle wyregulowanej sruby wolnych obrotów??
buwi777 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Pytanie jak Wy macie w tym silniku odkrecona sróbe regulacji mieszanki ( wiem ze kazdy sinik ma troche inaczej ale dla porównania.. ) I jeszcze jedno jakie sa objawy źle wyregulowanej sruby wolnych obrotów?? a/ max obroty gdy max przepustnica b/ gaśnie lub wysokie wolne obroty
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.