Skocz do zawartości

Fokker Dr1


Janek

Rekomendowane odpowiedzi

No od razu lepiej hehe.

 

 

Skleciłem ustrojstwo pożyczając skrzydła od Vossa (trochę protestował).

 

Nie jest to jakaś wielka mistyfikacja, bo w zasadzie Richtchofen latał również (jeśli nie w większości przypadków) częściowo pomalowanym na czerwono samolotem. Być może że skrzydła środkowe i dolne zrobię zielone a górne czerwone.

 

Jeszcze trzeba podziałać, trochę kiosk pocienić, otwory na śruby zrobić, obmalować krzyże na biało itp.

Masa wszystkiego wychodzi zgodnie z planem (~1200g).

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

EDIT

 

Dorzucam dwie fotki z dobajerzonymi krzyżami (przy pomocy korektora). Trochę krzywo tu i ówdzie ale to trzeba być Pelikanem1500 aby takie bajery "z ręki" wychodziły

;)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

EDIT

 

No cóż rzeczywistość zweryfikowała plany, masa wyszła 1240 bo nie policzyłem włącznika, odbiornika i dałem cięższy pakiet.

 

Poza tym był oblot - hmmm..... no Arek jak utnę Ci taśmę tym wynalazkiem to możesz modele spalić. :)

 

Przede wszystkim silnik - demon mocy - 9800 RPM, podkręciłem trochę śrubę (paliwo tylko 5% nitro bo mój OS innego nie lubi), obroty skoczyły na 10200 RPM, no dobra można lecieć. W powietrzu średnio dobrze generalnie leci, ale po pierwsze część kiosku była odkręcona co zmieniło "geometrię" i tak już zdemolowanego górnego płata (jak się przyjrzeć przypomina wyżymany ręcznik) poza tym brakuje mocy na ostrzejszych manewrach (zwłaszcza z wiatrem). Do tego płat "podwoziowy" zmienił profil na wklęsło wypukły + losowe zwichrzenia (kryzys rdzeniowy spowodował użycie zdewastowanego sprzętu).

Wiatr który wiał dziwnymi porywami powodował że model był mniej przewidywalny niż zwykle :devil: jednak podstawowa sprawa to krzywy płat.Problemem było wylądowanie bo granica pomiędzy leci/nie leci była trudno wyczuwalna i w trosce o drogocenne śmigło APC lądowałem w krzokach dla amortyzacji.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Generalnie, jest słabszy, może nie jakoś strasznie, ale czuć brak tego 0,1 KM

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 270
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jakbyś mi nie połamał skrzydła to był by pełnowartościowy!

 

A co do silnika ASP to wiadomo że jest słabszy.

Ale na Ciebie i tak mi wystarczy. :faja:

 

 

Dziś zamontowałem foto-karabin dzięki któremu będzie można analizować walkę i ze strony zwycięskiego samolotu :)

 

Montaż może nie jest najwyższych lotów, ale w miarę działa, trzeba jeszcze trochę to usztywnić bo kamera lata na boki.

Dołączona grafika

 

Pilot jest trochę zakneblowany ale szczęśliwy.

Dołączona grafika

 

Wydawać by się mogło że ciężar ~25g umieszczony w tym miejscu może wpłynąć negatywnie na SC ale próby w locie obaliły tą wątpliwość, model lata w zasadzie tak samo (trudno ocenić bo model jest dość specyficzny w lataniu).

 

W związku z przewidywanym użyciem bojowym, kamera jest przyczepiona do żywotnej części samolotu (spinaczem).

 

Dołączona grafika

 

Na ziemi

Dołączona grafika

 

Wpływ wibracji jest widoczny, ale to trzeba będzie poprawić nieco.

Dołączona grafika

 

W górze nad 'pasem'.

Dołączona grafika

 

Arek, w tym krzyżu będziesz mógł często zobaczyć Camela :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to przepraszam :mrgreen: siła złego na jednego, już się nie mogę doczekać :P :mrgreen: , a jak zobaczysz :shock: w akcji naszego nowego skrzydłowego zwłaszcza w ataku na słupki to się zdziwisz, ze to takie proste :mrgreen:

 

wesołych swiąt i mokrego dyngusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda, poobijaliśmy się dzisiaj co nieco, ale dzień należy zaliczyć do udanych chociaż raz wymusiłem pierwszeństwo :? po nalocie. No i miałem okazję przelecieć się Camelem Browna. Nie dziwię się że Rayski go rozbił w 21. Narowista sztuka, nie ma to tamto - niełatwo będzie go wam dorwać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iee tam... wielbłąd nie ma szans...

 

Poza tym Andrzej - lataj na słupki, lataj... A my NIETYKALNI :) zajmiemy się resztą..

 

A poza tym to Arek zaczął kozaczyć z tym lądowaniem bo mu się w końcu PO PÓŁ ROKU :D - DZIŚ udało wylądować

 

Co do filmu i lądowania to wcześniej zrobiłem krótki film z "lądowaniem" ale przesadziłem z kompresją i widać głównie piksele wielkości pudełka zapałek.

 

No ale wrzuciłem.Drugi film:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lany poniedziałek to ja proponuję dać Wam lanie.

 

Tylko tym razem będzie bez drukowania wyników, bo latam z kamerą i wszystko zostanie zarejestrowane.

 

I okaże się wielka chwała Deera !

 

..i niskość pozostałego planktonu WWI (wielbłądy i inne takie, parzystokopytne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym Andrzej - lataj na słupki, lataj... A my NIETYKALNI zajmiemy się resztą..

A Kamikadze Wrocław Was pogodzą.

 

a jak zobaczysz w akcji naszego nowego skrzydłowego zwłaszcza w ataku na słupki to się zdziwisz, ze to takie proste

Tnie już bez problemów jeden słupek więcej niż 3 razy? :mrgreen:

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

>>>>>>>>>>>>>>>>

Ciąg dalszy na drugim słupku.Tak wyglądał pierwszy lot od październikowych dożynek,na dokładkę na siedząco.

Niezawodny Be'be' nawet nie wymagał po zimie regulacji

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.