Janek Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 No od razu lepiej hehe. Skleciłem ustrojstwo pożyczając skrzydła od Vossa (trochę protestował). Nie jest to jakaś wielka mistyfikacja, bo w zasadzie Richtchofen latał również (jeśli nie w większości przypadków) częściowo pomalowanym na czerwono samolotem. Być może że skrzydła środkowe i dolne zrobię zielone a górne czerwone. Jeszcze trzeba podziałać, trochę kiosk pocienić, otwory na śruby zrobić, obmalować krzyże na biało itp. Masa wszystkiego wychodzi zgodnie z planem (~1200g). EDIT Dorzucam dwie fotki z dobajerzonymi krzyżami (przy pomocy korektora). Trochę krzywo tu i ówdzie ale to trzeba być Pelikanem1500 aby takie bajery "z ręki" wychodziły EDIT No cóż rzeczywistość zweryfikowała plany, masa wyszła 1240 bo nie policzyłem włącznika, odbiornika i dałem cięższy pakiet. Poza tym był oblot - hmmm..... no Arek jak utnę Ci taśmę tym wynalazkiem to możesz modele spalić. Przede wszystkim silnik - demon mocy - 9800 RPM, podkręciłem trochę śrubę (paliwo tylko 5% nitro bo mój OS innego nie lubi), obroty skoczyły na 10200 RPM, no dobra można lecieć. W powietrzu średnio dobrze generalnie leci, ale po pierwsze część kiosku była odkręcona co zmieniło "geometrię" i tak już zdemolowanego górnego płata (jak się przyjrzeć przypomina wyżymany ręcznik) poza tym brakuje mocy na ostrzejszych manewrach (zwłaszcza z wiatrem). Do tego płat "podwoziowy" zmienił profil na wklęsło wypukły + losowe zwichrzenia (kryzys rdzeniowy spowodował użycie zdewastowanego sprzętu). Wiatr który wiał dziwnymi porywami powodował że model był mniej przewidywalny niż zwykle :devil: jednak podstawowa sprawa to krzywy płat.Problemem było wylądowanie bo granica pomiędzy leci/nie leci była trudno wyczuwalna i w trosce o drogocenne śmigło APC lądowałem w krzokach dla amortyzacji. Generalnie, jest słabszy, może nie jakoś strasznie, ale czuć brak tego 0,1 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 no widzę dość asekuracyjną relacje przed zbliżającą się nieuchronną klęskę, zawsze jutro będzie można powiedzieć, że pisałem wczoraj, że sprzęt niepełnowartościowy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Jakbyś mi nie połamał skrzydła to był by pełnowartościowy! A co do silnika ASP to wiadomo że jest słabszy. Ale na Ciebie i tak mi wystarczy. :faja: Dziś zamontowałem foto-karabin dzięki któremu będzie można analizować walkę i ze strony zwycięskiego samolotu Montaż może nie jest najwyższych lotów, ale w miarę działa, trzeba jeszcze trochę to usztywnić bo kamera lata na boki. Pilot jest trochę zakneblowany ale szczęśliwy. Wydawać by się mogło że ciężar ~25g umieszczony w tym miejscu może wpłynąć negatywnie na SC ale próby w locie obaliły tą wątpliwość, model lata w zasadzie tak samo (trudno ocenić bo model jest dość specyficzny w lataniu). W związku z przewidywanym użyciem bojowym, kamera jest przyczepiona do żywotnej części samolotu (spinaczem). Na ziemi Wpływ wibracji jest widoczny, ale to trzeba będzie poprawić nieco. W górze nad 'pasem'. Arek, w tym krzyżu będziesz mógł często zobaczyć Camela :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Arek, w tym krzyżu będziesz mógł często zobaczyć Camela życzę Ci tego całym sercem :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dziękuję za życzenia. Dorzucam mały film z przelotu, jakość nie najwyższa, sory ale pierwsze ok ~20 sekund na ziemi (w ręku), później lot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a gdzie lądowanie :mrgreen: pewnie ziemie można by obejrzeć z całkiem bliska :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Nie cwaniakuj zawody już niedługo zepsujemy Ci humor troszke :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a to przepraszam :mrgreen: siła złego na jednego, już się nie mogę doczekać :mrgreen: , a jak zobaczysz :shock: w akcji naszego nowego skrzydłowego zwłaszcza w ataku na słupki to się zdziwisz, ze to takie proste :mrgreen: wesołych swiąt i mokrego dyngusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Rozbijanie modeli proste znaczy sie Dzieki i nawzajem Mokrego jajka i smacznego lejka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goras Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to prawda, poobijaliśmy się dzisiaj co nieco, ale dzień należy zaliczyć do udanych chociaż raz wymusiłem pierwszeństwo :? po nalocie. No i miałem okazję przelecieć się Camelem Browna. Nie dziwię się że Rayski go rozbił w 21. Narowista sztuka, nie ma to tamto - niełatwo będzie go wam dorwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 iee tam... wielbłąd nie ma szans... Poza tym Andrzej - lataj na słupki, lataj... A my NIETYKALNI zajmiemy się resztą.. A poza tym to Arek zaczął kozaczyć z tym lądowaniem bo mu się w końcu PO PÓŁ ROKU - DZIŚ udało wylądować Co do filmu i lądowania to wcześniej zrobiłem krótki film z "lądowaniem" ale przesadziłem z kompresją i widać głównie piksele wielkości pudełka zapałek. No ale wrzuciłem.Drugi film: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 goras a widział Ty Niuporta w locie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 goras a widział Ty Niuporta w locie? silnik działa lata, nie działa spada :mrgreen: a przecież spada to Ecik robi. :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goras Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 widzieć widział, raz... i trochę ciemno było :roll: ale to wystarczy by zobaczyć różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goras Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 goras a widział Ty Niuporta w locie? mariusz, a Ty widział Camela jak lata? zobaczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Chłopcy, nie kłóćcie się proszę. To temat o najlepszym modelu do kombatu jaki powstał do tej pory, więc proszę nie zaśmiecać wątku jakimiś licytacjami nt. podrzędnych konstrukcji. I tak wiadomo, że najlepiej lata Fokker Dr1. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 HA hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah Janek masz gorączke i majaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Jankowi się troche kalendarz pomylił 1 kwiecień już był, a teraz będzie wielkanoc, no gdyby to napisał w lany poniedziałek to jeszcze, bo pomyślał bym, że polewa :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 W lany poniedziałek to ja proponuję dać Wam lanie. Tylko tym razem będzie bez drukowania wyników, bo latam z kamerą i wszystko zostanie zarejestrowane. I okaże się wielka chwała Deera ! ..i niskość pozostałego planktonu WWI (wielbłądy i inne takie, parzystokopytne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Poza tym Andrzej - lataj na słupki, lataj... A my NIETYKALNI zajmiemy się resztą..A Kamikadze Wrocław Was pogodzą. a jak zobaczysz w akcji naszego nowego skrzydłowego zwłaszcza w ataku na słupki to się zdziwisz, ze to takie proste Tnie już bez problemów jeden słupek więcej niż 3 razy? :mrgreen: >>>>>>>>>>>>>>>> Ciąg dalszy na drugim słupku.Tak wyglądał pierwszy lot od październikowych dożynek,na dokładkę na siedząco. Niezawodny Be'be' nawet nie wymagał po zimie regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.