mayo Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 praktycznie to każdy się nadaje. 6V daje szybsze ruchy serw. Ale czy jest to konieczne w wicherku? Raczej nie... a jedna dodatkowa cela to dodatkowa-niepotrzebna waga. Pakiet shark'a jest najlżejszy i tym bym się sugerował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Właśnie boje się o wagę bo mam silniczek troszkę do niego za mały wsadzę zaledwie 1ccm (0,994cm) i staram się oszczędzać.Tylko że o tym szharku złe opinie słyszałem(o firmie),więc się troszeczke wacham żeby mi znowu odbiornika futaby nie wysadziło(a 2.4 futaba tania nie jest i trudno zdobyć;( ) :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayo Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 W opisie jest informacja, że ten pakiet jest na ogniwach KAN'a... Jeśli o kanach słyszałeś złe opinie to nie wiem gdzie Śmiało możesz brać ten pakiet... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Na modelemax w recenzjach widziałem tą opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayo Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Na modelemax w recenzjach widziałem tą opinie. A mi ostatnio ktoś powiedział że Lamborghini to g***. I to mnie przekonało do tego, że nigdy go sobie nie kupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A ja się zastanawiałem nad wsadzeniem koszyczka z czterema akumulatorkami AA (4x 1,2V). Dla mnie to najprostsza forma zasilania i ładowania. Masa samych aku to 90g, do tego koszyczek i przewody - wyjdzie w sumie ok. 100g. Czy silnik Thunder Tiger 1,13ccm da radę to unieść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ...koszyczek?? A fe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Nie dawaj koszyczka tylko zlutuj akumulatory, albo kup już gotowy, zlutowany pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A powiecie mi, czemu koszyczek jest "fe"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Koszyczek to potencjalne 10 miejsc niekontaktu. Pakiet - 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Bo za dużo styków, które mogą zaśniedzieć i pogorszyć/uniemożliwić pobór prądu. Najlepiej zgrzane, ew. lutowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Koszyczek to potencjalne 10 miejsc niekontaktu. Pakiet - 2.No faktycznie. Szczególnie przy niedoskonałym lądowaniu, aku mogą wyskoczyć - a jeśli model odbije się od lądowiska, zero sterowności i biada mu... oj biada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 O moc silniczka sie nie martw,ma on spore możliwosci.Obejrzyj ten film: Jest to film z lotami styropianowo-depronowym trenerkiem mna silniczku TT GP 07. Model miał metr rozpiętości,niewielki wznios,cieniutki profil,brak lotek i ważśył prawie 600g....ze względu na kąty i proporcje ten trenerek nie miał prawa latać...a jednak...latał.SIlnik radził sobie z modelem bardzo dobrze.Lataj na paliwie o zawartości nitro co najmniej 15% i śmigle APC 6x3 lub 6x4 i świecy Rossi gorącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Lataj na paliwie o zawartości nitro co najmniej 15% i śmigle APC 6x3 lub 6x4 i świecy Rossi gorącejAkurat proporcje nitro będę sprawdzał już "w praniu", szczególnie gdy producent zaleca stosowanie paliwa z 5-15% domieszką nitrometanu kiedy potrzeba więcej mocy. A to akurat kwestia tego, czy finalnie masa nie wyjdzie mi za duża.Śmigło mam Graupner'a 6x4 nylonowe a świecę - oryginalną TT Redline. Mam nadzieję, że na dniach znajdzie się trochę czasu, żeby dotrzeć "fioletową" bestię... :mrgreen: A jutro przyjeżdża oracover i kółeczka... :jupi: Będzie się działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Konrad napisał/a: Lataj na paliwie o zawartości nitro co najmniej 15% i śmigle APC 6x3 lub 6x4 i świecy Rossi gorącej Silniczek o poj. 1cm, do którego muszę stosować ponad 15% nitro wywaliłbym natychmiast. Do 4suwa 15cm stosuję mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Fokker-ale to jest właśnie urok malutkich pojemności-one bardzo lubią nitro :mrgreen: .Oczywiście nie ma sensu przesadzać,25% to juz by było stanowczo zbyt dużo zaś 10% "tak se".Radziłbym Ci docierać na paliwie 5% nitro 15% syntetyk +5% rycyna lub na samej rycynie-wskazane jakby było chciaż te 5% nitro,na docieraniowym 80/20 możesz mieć problemy.Ja osobiście latałem na paliwie Model Technics BEKRA 16% nitro i silniczek spisywał się rewelacyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja docierkę będę robić na 20% rycyny i 80% metanolu. Później eksploatacja na 5, góra 10% nitro. Jeszcze nie mam doświadczenia z tym silniczkiem, nie wiem jak będzie "chodził", więc to kwestia przetestowania różnych opcji. Dziś może zacznę pokrywać model - na razie statecznik pionowy i SW, może kawałek kadłuba. Właśnie z kolegą wpadliśmy na pomysł, jak go okleić i w sumie to już się doczekać nie mogę. Jak znajdę chwilę to może wizualizację zrobię... się zobaczy. Dziś jeszcze spróbuję kupić szprychy rowerowe i zrobić podwozie - kółka 60mm dotarły razem z oracoverem. Jutro wizyta w modelarnia.pl po rurki węglowe i rozpoczynam finalny montaż. Trzymajcie kciuki. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Wybaczcie za post pod postem, ale odświeżam temat Kolega lukasz_to_ja najwyraźniej dłubie równolegle kilka modeli (widać po jego temacie o RWD), d3211 zamilkł, a Konrad w avatarze ma już Wicherka ale się nim w końcu nie pochwalił... Ostatnio tyle miałem zrobić, ale się przeliczyłem. Budowa utknęła poprzednio na tym etapie (tylko podwozia nie było): Nie sugerujcie się skrzydłami bez wzniosu - to wszystko przymiarka na sucho, a skrzydła złączone tymczasowo rurkami węglowymi. To samo SW, wisi na rurce. Poza pokryciem skrzydła, którego dziś nie pokazuję - dopieszczanie kadłuba. Półeczka pod serwa, 2x Turnigy TG9e już na miejscu. Zostaje dorobić im popychacze, ale to już po zamontowaniu sterów. No i widać 3 klapki rewizyjne, 1 z góry, 2 od spodu. A tutaj już na kółkach. Statecznik pionowy oklejony, SK także. Najbliższy weekend niestety na uczelni, ale postaram się coś jeszcze dopracować. [/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Jakie masz kólka tzn wielkość-nie wiem jakie kupićna trawe?Ja narazie nic nie robie bo nie jeżdże na modelarnie.....Ale już niebawem będę zamawiał siliczek asp i pakiet shark. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek504b Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 To może i ja się pochwalę tym co w tej chwili buduję. Mam nadzieję, że nikt się na mnie za to nie pogniewa Niestety buduję go już dość długo. Po prostu jakoś nie mogę się przyłożyć. I coś mi się wydaje, że jeszcze to trochę potrwa :? Ta balsa na całej lewej bocznej ściance już jest usunięta. Na początku planowałem go w ten sposób pokryć ale wiem, że to by było niezbyt dobre rozwiązanie. Teraz będę go pokrywał japonką. Silnik AP .061 A WASP (1cm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.