Zielony Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Witam. Mam pytanko chciałem wysłać paczkę do Polski kurierem z hk ale nie mam jej w opcji wyboru ?? Wie ktoś może dlaczego ?? Pozdrawiam
Zielony Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Mój błąd po prostu wszedłem w View Cart i zjechałem na dół i jest takie coś: ADD MORE TO YOUR CART FOR $0.00 EXTRA IN SHIPPING! This list does not include local warehouse or live shipping rates. Click 'Continue' to see your actual shipping options DPD 4-7 Days 0-3kg (Germany to Poland) $23.50 2001g left. EMS Express (POLAND) 0g - 999g NO LIPO $39.49 1g left. GLS Express Courier 10kg (Germany to Poland) $21.79 9002g left. SingPost AirParcel 2kg / 7-21Days $39.99 1002g left. International (Registered) Air Mail 751g - 1kg $17.95 1g left. EMS Express (POLAND) 0g - 999g $47.38 1g left. I myślałem że będzie możliwość wysyłki kurierem DPD za 23,50 $ ale nie myliłem
specyfick Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Już zbliża się koniec kupowania LiPoli od chińczyka. Link do Newsa
Wojtass_nt Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Aktualizacja. Zamówienie wysłane SpeedPostem dopiero dzisiaj opuściło UC w Singapurze... Po prostu rewelacja. Jeszcze tydzień z drobnymi i stuknie mi miesiąc od złożenia zamówienia.
garnett Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam Mam pytanie, jak długo w HK pakują paczkę Zamówiłem w zeszłym tygodniu kilka rzeczy i od soboty na ich stronie widnieje opis "Status:Paid, Processing" Chyba, że może oni mają jakieś opóźnienia ze zmienianiem statusów ?
pikasiak Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam Mam pytanie, jak długo w HK pakują paczkę Zamówiłem w zeszłym tygodniu kilka rzeczy i od soboty na ich stronie widnieje opis "Status:Paid, Processing" Chyba, że może oni mają jakieś opóźnienia ze zmienianiem statusów ? Mają mała reorganizację NOTICE Dear Customer. Our Hong Kong warehouse has recently expanded to accommodate for more large boxed orders (planes); systems have been modified and staff have been retrained to handle the new order flow. Unfortunately this has caused a delay in some (not all) product and plane orders. If your order has been delayed recently, I sincerely appologise. The good news is, we expect to see these orders completed in the next few days and our new system with increased big-box capacity means a more timely dispatch of your orders in future. I thank you greatly for your patience during this period of change and you can rest assured that everyone in my team is working overtime to have your orders shipped as soon as possible. Sincerely. Anthony Hand Director, HobbyKing.com
garnett Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Dziękuję za szybkie odpowiedzi . Wszystko co zamówiłem mam na "reserved" Właśnie się dopatrzyłem, że jeden przedmiot ( model samolotu ) mam z opcją JIT-item - jest w innym magazynie i muszą go przywieźć. W takim razie czekam cierpliwie.
lukas Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Witam,modelarze ,pozwólcie ,że napiszę w tym temacie ,bo nie chciałem zakladac nowego,skoro tutaj mogę sie podłączyć i nie śmiecić niepotrzebnie Chodzi mi o to,czy nie chciał by ktoś ,bym podłączył się pod jego zamówienie ? Ja nie mam bladego pojecia o zamawianiu w HK,zresztą wiele taniej za przesyłkę by wyszło na dwie osoby,ja chciał bym kupic sobie 2 pakiety i ze 2 /3 silniki, tak ,że przeliczając to za przesyłkę na jedną osobę płacił bym tyle ,co za zakupy więc trochę bez sensu Tak że jak by ktoś robil równie małe zamówienie i miał trochę miejsca wolnego w paczce ,to ja się bardzo chętnie piszę
pietka Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ostatnie zamówienie czeka już na realizację 2 miesiące, mimo, że kasa była wysłana w dniu zamówienia,a wszystkie rzeczy sa na miejscu, paczka nadal jest nie spakowana i nie wysłana. Kontakt przez live chat lub customer support service nic nie daje, same kłamstwa i wymijające odpowiedzi, zero konkretów. Do tego kontakt jest ograniczony tylko do form internetowych - sprytnie- dobry sposób na "odwalanie" reklamacji klientów. Czy ktoś ma może numer jakiegoś telefonu do nich? Chętnie bym zadzwonił i op... tam kogoś. Okazuje się, że jednak warto zapłacić drożej i mieć wszystko w rozsądnym czasie. Co z tego, że HK ma niższe ceny skoro w zamian w HK dostaje się ostatnio tylko lekceważenie i olewanie klienta plus stek bzdur i formułki wyklepane na pamięć przez pracowników. Info o reorganizacji magazynu też jest nieprawdziwe. Jeśli ktoś ma jakieś namiary telefoniczne to proszę o przesłanie. Pozdrawiam Piotr
pietka Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Marcin, mógłbym Ci przesłać zapis moich czatów z ludźmi z HK. Krew zalewa każdego kto czyta i zna się trochę na handlu. Takiej ilości kłamstw i ściemy nie widziałem w żadnej firmie z tamtych obszarów ( Ameryka, Azja,Indonezja). Dziś udało mi się znaleźć dane rejestracyjne spółki w rejestrze sądowym w Hong Kongu. Moja kancelaria zajmie się nimi w poniedziałek. Nie takich sprowadzali na ziemię. Obcokrajowcom wydaje się, ze w Polsce są sami głupcy i biedaki, bedą mieli okazję odczuć na własnej d.. polska przedsiębiorczość i pracowitość, robie to dla zasady a nie dla kilku stówek dolarów. Nie mam zamiaru czekać, czekam już 2 miesiące. Wystarczy.
Major Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ostatnie zamówienie czeka już na realizację 2 miesiące, mimo, że kasa była wysłana w dniu zamówienia,a wszystkie rzeczy sa na miejscu, paczka nadal jest nie spakowana i nie wysłana. Kontakt przez live chat lub customer support service nic nie daje, same kłamstwa i wymijające odpowiedzi, zero konkretów. Do tego kontakt jest ograniczony tylko do form internetowych - sprytnie- dobry sposób na "odwalanie" reklamacji klientów. Czy ktoś ma może numer jakiegoś telefonu do nich? Chętnie bym zadzwonił i op... tam kogoś. Okazuje się, że jednak warto zapłacić drożej i mieć wszystko w rozsądnym czasie. Co z tego, że HK ma niższe ceny skoro w zamian w HK dostaje się ostatnio tylko lekceważenie i olewanie klienta plus stek bzdur i formułki wyklepane na pamięć przez pracowników. Info o reorganizacji magazynu też jest nieprawdziwe. Jeśli ktoś ma jakieś namiary telefoniczne to proszę o przesłanie. Pozdrawiam Piotr ja załozyłem raz sprawe HK na Paypal. w ciągu 2 dni usuneli zamówienie i całośc środków przelali na BONUS-y, wydałem raz jeszcze i zamówienie poszło szybko i sprawnie, dlatego co by nie bylo zawsze wybieram Paypal. Przynajmniej oni mnie wysłuchaja. Nie mozesz załozyc sprawy?
karlem Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 ...kilkadziesiąt moich mail'i ich serwer po prostu odrzucił... Jestem mocno zdegustowany ich "handlowością". Poważnie rozważę dalsze zakupy w HK
pietka Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Cześć, koniec sprawy zbliza sie wielkimi krokami ale zobaczymy jaki będzie finał. 2 dni temu moje zaprzyjażnione papugi dotarły do spółki Hextronic Ltd i krótkim mailem wezwały do realizacji zamówienia. Stopka w mailu, logo znanej na świecie kancelarii i treść o surowym prawniczym języku i dość groźnym wydźwieku (żądanie odszkodowania itp) zrobiły swoje. Tego smaego dnia dostali maila od kierownika magazynu, że zamówienie wychodzi właśnie z pominięciem kolejności realizacji zamówień. No szczęka opada :twisted: Nie dość , że obracają ponad 2 miesiące moją kasą, to jeszcze robią łaskę, że wyślą. Ale nic, wchodzę na czat i zadaję jakiemuś osobnikowi ukrywającemu się pod nickiem Rick, czy moje zamówienie idzie bez kolejki? odpowiedź brzmi- zaczekaj aż sprawdzę status zamówienia- po czym rozłączył sesję . No kolejne wk...nie, ale znowu wchodzę i podaję numer zamówienia, i co?! rozłączyli mnie 10 razy po kolei- chyba maja jakiś system wczesnego ostrzegania... :twisted: W nocy ponownie czat i odpowiedź brzmi- jeszcze nie wysłane, czeka w kolejce!!!! :devil: ręce opadaj, nie?! No nic, zobaczymy co będzie , mają tydzień od wezwania na realizację zamówienia, potem doniesienie o popełnieniu przestępstwa. Ciekaw jestem jak to się wszystko zakończy , a jeśli paczka przyjdzie, to w jakim stanie. Okazuje się , że trzeba wywierać presję w takich przypadkach ale nie każdy ma kumpli prawników posiadających kancelarię :cry: P.S. W trakcie pisania dotarł do mnie mail z info od HK, o wysłaniu paczki ( a więc jednak poszła bez kolejki ) i numerem trackingu. Poczekam 48 godzin, ponoć dopiero po takim czasie można obserwować co się dzieje z paczką
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.