Jump to content

regulator TowerPro H40A duży problem w programowaniu


tadek041

Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie szanowne grono kolegów modelarzy. Mam następujący problem. Mianowicie nie dawno kupiłem sobie regulator do silników bezszczotkowych Tower Pro H40A. podłączyłem go do silnika E max HL2215-450. I mam taki problem że silnik włącza się dopiero gdy drążek gazu w aparaturze przekroczy połowę zakresu ruchu. Jaki może być w tym problem i jak go rozwiązać ? Proszę o odpowiedz i pozdrawiam

Posted

Witam,jaka masz aparature?mozna w apce ustawic (tak nazwijmy)w ktorym momencie gaz ma zadzialac mialem tak samo z reglem wodnym YGA75navy,startowal od polowy tak fabrycznie zaprogramowany drazek gazu w pozycji neutralnej,moze tak byc z tym reglem.stawiam na ustawienie nadajnika.

Posted

Podepnę się pod temat(nie ma o nim prawie nic na forum) co możecie mi powiedzieć o tym reglu?, zamierzam go nabyć i nie wiem co to warte? czy u innych także występowały jakieś problemy z programowaniem?

Posted

99,9% że EPA "gazu" nie jest ustawione na max. %. Jeśli jest ustawione na max. to spróbuj jeszcze trymerem "gazu" "podniesć " wartość.

Posted

Spróbuj tak:

Daj gaz na drążku na max. i podłącz regler tak jak być powinno.

Po podłączeniu wszystkiego odczekaj 2sekundy i daj gaz na minimum.

Odłącz pakiet i podłącz od nowa już z gazem na minimum.

Posted

Miałem to samo - silnik zaczynał nabierać obrotów dopiero od położenia środkowego w górę. Jednak nie były to obroty maxymalne. Dopiero ustawienie EPA pomogło.

Ale oczywiście przyczyna twego niedomagania może być inna.

Posted

Witam serdecznie szanowne grono kolegów modelarzy. Mam następujący problem. Mianowicie nie dawno kupiłem sobie regulator do silników bezszczotkowych Tower Pro H40A. podłączyłem go do silnika E max HL2215-450. I mam taki problem że silnik włącza się dopiero gdy drążek gazu w aparaturze przekroczy połowę zakresu ruchu. Jaki może być w tym problem i jak go rozwiązać ? Proszę o odpowiedz i pozdrawiam

Niektóre aparatury mają program dla motoszybowców i wtedy -100% - 0 Są hamulce aerodynamiczne, a 0 - +100% - gaz. W praktyce oznacza to, że drążek gazu ma jednocześnie dwie funkcje i wygląda jakby silnik startował od połowy położenia.

Tak jest np. domyślnie w MX-16, przy ustawieniu opcji punktu jałowego, jakiegokolwiek silnika. Aby to naprawić, wystarczy wybrać opcję... brak silnika :twisted: Ot, niemiecka logika. :devil: Wówczas masz na drążku gazu, tylko jedną funkcję.

Posted

Witam dzięki wielkie za pomoc z programowaniem sobie już poradziłem jest banalnie proste. Natomiast jeżeli chodzi o ten start silnika to w apce miałem źle ustawione pokrętło takie jedno było na całkowitym minusie i wtedy silnik od połowy startował dałem na full plus i silnik chodzi tak jak powinien.

 

PS: Używam aparatury Hitec Eclipse 7

 

 

 

PS 2 : Mam jeszcze takie pytanie odnośnie tego regulatora. Czy to on może mi tak robić że gdy uruchamiam silnik to raz uruchamia się prawidłowo płynnie a nie raz nie chce się uruchomić i słychać charakterystyczny zgrzyt ? Co może być tego przyczyną ?

Posted

to raz uruchamia się prawidłowo płynnie a nie raz nie chce się uruchomić i słychać charakterystyczny zgrzyt ? Co może być tego przyczyną ?

cofnij drazek do min.odczekaj chwile i musi pojsc dobrze.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.