Skocz do zawartości

HK-450 - czyli początek mojej przygody z heli ;)


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 328
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Czyli tak:

 

1. Ustawiam model na dwa tryby lotu, Normal i Idle up. Następnie startuję silnik w trybie normal, mając drążek w połowie gazu, gdzie moc i kąty powinny się zgadzać dla obu trybów, przełączam na Idle Up i latam. Po wylądowaniu w Idle Up przełączam w Normal i daję gaz na zero.

 

2. Ustawiam tylko tryb Idle Up, przy podłaczeniu regulatora ustawiam drążek na pół gazu, jednocześnie załączając hold. Przełączam hold, silnik się rozkręca do obrotów i latam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Nie wiem jak żeś wymyślił ten drugi punkt :shock:

Robisz tak: startujesz i lądujesz zawsze w normalu, a na idla przełączasz w locie. Ot i cała filozofia.

można wrzucić z HOLD'a odrazu IDLEUP'a ale regiel musi mieć dobry i "miekki" soft start np. jak Align...

tu na filmiku startuję z pominięciem trybu NORMAL

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=m23nOpZbhfI

 

jeżeli regiel nie ma opcji soft start to nie polecam tak robić...

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że mam Aligna ;)

 

Z tego co jednak widzę, to można tryb Normal wykorzystywać do rozruchu silnika i jeszcze na ziemi przerzucić na Idle up ;)

 

A przy okazji ustawiam Raptora 50 ;) Kąty od -5 do 10, jak na razie tylko tryb normal ;) Jak wszystko będzie dobrze chodziło, ustawię kąty i gaz pod Idle up i gasić będę silnik z holda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Z tego co jednak widzę, to można tryb Normal wykorzystywać do rozruchu silnika i jeszcze na ziemi przerzucić na Idle up ;)

Można, ale aby uniknąć przykrych niespodzianek przećwicz wcześniej w powietrzu przełączanie między trybami lotu. Wystarczy chwila zapomnienia i zmiana trybu przy nieodpowiednim położeniu drążka gazu, a helikopter skoczy kilka metrów do góry lub w dół.

...A przy okazji ustawiam Raptora 50 ;) Kąty od -5 do 10, jak na razie tylko tryb normal ;) Jak wszystko będzie dobrze chodziło, ustawię kąty i gaz pod Idle up i gasić będę silnik z holda.

Nie wiem jak działa hold w twojej aparaturze, ale proponuję sprawdzić ustawienie krzywej skoku przy włączonym holdzie. Gdy pierwszy raz wylądowałem w idle up i włączyłem hold to helikopter podskoczył do góry o metr, obrócił się o 180 st. i klapnął z powrotem na ziemię :wink: . Po chwili doszedłem co się stało; dla holda miałem ustawioną krzywą jak dla trybu normal i dodatkowo czułość żyroskopu tylko 20% :oops: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Z tego co jednak widzę, to można tryb Normal wykorzystywać do rozruchu silnika i jeszcze na ziemi przerzucić na Idle up

ale po co??

ja robię to tak:

włączam apke

włączam hold'a

podłączam pakiet

wyłączam hodl'a i lecę

do lądowania podchodzę tak na 30cm i pstrykam hold'a czyli taki autos z 30cm...

z ciekawości spojrzałem do apki do trybu normal... nic nie mam ustawione dla tego trybu... wszystko na "0"

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.