Skocz do zawartości

Pytanie o easy star i easy glider


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W związku z wieloma pytaniami na gg

 

http://www.rangevideo.com/Images/rdymaderc_mtrmnt_2.jpg

 

http://api.ning.com/files/EKTLG2Zy3RDPJrxb9N564-*o7S0D98LZspPFtGbb0vyrH8jEN8C471nx5ADypDcJcIUgCDnD3IShiL1IFddTQdpW-u3-qZo6/IMGP5627.jpg

 

http://mirospy.w.interia.pl/modele/easy%20star.jpg

 

http://www.eflightwiki.com/eflightwiki/images/8/8b/EasyStarPlyMount.jpg

 

A oto moja interpretacja kątów, kilka modeli ES w 07/08 w ręku miałem ale głowy nie dam ... Oczywiście są to kierunki a nie ich wartości :wink:

 

Dołączona grafika

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

nie da się tej dechy oderwać.. odejdzie razem z epp :/ /

albo chociaż nóż kuchenny

PS. ertman kierunki kątów są dobre tyko skręcenie w bok nie może być duże

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A poprawiło się coś czy wszystko bez zmian?

A środek ciężkości to gdzie masz? (jeśli możesz to podaj ile mm od natarci i jaka jest cięciwa skrzydła).

 

I gdzie trzymasz model przy tej próbie ciągu?

Opublikowano

tak mniej więcej na 2/3 skrzydła (bliżej dzioba) i tam trzymam - nie mam jak dokładnie zmierzyć bo w ręce trzymam i sprawdzam środek ciężkości :D

Opublikowano

2/3 cięciwy skrzydła od krawędzi natarcia czy od krawędzi spływu?

 

Jeśli masz instrukcję to sprawdź w niej kaj ma być SC wyrysuj sobie od spodu na skrzydle i sprawdź.

Opublikowano

hmm.. a jak dam pakiet jeszcze bardziej do przodu to już w ogóle będzie przeważało chyba.. dałem wykłon/skłon (któreś z tych) w bok.. i jest troszkę lżej. ale nadal to samo.. a na mniejszym śmigle jeszcze troszkę lżej.. może mimo wszystko jutro spróbuję polecieć.. :/

Opublikowano

SC ustaw tak jak podaje instrukcja. Pierwsze rzuty wykonuj bez silnika i sprawdzaj jak model się zachowuje. Gdy będzie wszystko okej, proponuje rzucić i w locie uruchomić silnik by zobaczyć jaka będzie reakcja na silnik.

Opublikowano

Wiem co boli Twój model, bo mój bolało to samo.

Masz za wysoko silnik, to powoduje że po wyżucie, kiedy silnik pracuje występuje moment gnący w dół. Chcesz go wyrównać i dajesz więcej gazu, to powoduje że model mocniej nurkuje i nieszczescie gotowe. Masz za duże śmigło do tego modelu, ciąg jest ogromny i to jeszcze pogarsza sytuację. Dodatkowo wysoko umieszczony silnik wywołuje niestabilność modelu. Rada jest taka, na bieżąco, ponieważ masz ogromny ciąg, startuj na 1/3 gazu, ster wysokości strymuj lekko w górę.

Albo najlepiej:

Wsadź silnik tam gdzie ma być, śmigło przytnij do właściwego rozmiaru. pamiętaj że w orginale silnik był szczotkowy znacznie słabszy od Twojego i znacznie mniejsze śmigło. I model latał. Przesadziłeś z mocą i to wywołało większość problemów.

Zajżyj do mojej galerii, zobacz jak jest u mnie. To działa, latam tym modelem drugi sezon, ale zajęło mi trochę czasu żeby do tego dojść.

 

baxter

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.