ertman_176 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 W związku z wieloma pytaniami na gg http://www.rangevideo.com/Images/rdymaderc_mtrmnt_2.jpg http://api.ning.com/files/EKTLG2Zy3RDPJrxb9N564-*o7S0D98LZspPFtGbb0vyrH8jEN8C471nx5ADypDcJcIUgCDnD3IShiL1IFddTQdpW-u3-qZo6/IMGP5627.jpg http://mirospy.w.interia.pl/modele/easy%20star.jpg http://www.eflightwiki.com/eflightwiki/images/8/8b/EasyStarPlyMount.jpg A oto moja interpretacja kątów, kilka modeli ES w 07/08 w ręku miałem ale głowy nie dam ... Oczywiście są to kierunki a nie ich wartości :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 nie da się tej dechy oderwać.. odejdzie razem z epp :/ / albo chociaż nóż kuchenny PS. ertman kierunki kątów są dobre tyko skręcenie w bok nie może być duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Chodziło o wskazanie kierunków, bo oś silnika prawie równo leci Chodziło o konkretne wskazanie stron świata a nie wartości kątów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 może być przyczyną tego przechyłu coś innego niż ten kąt ? teraz mam tak: i nadal to samo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A poprawiło się coś czy wszystko bez zmian? A środek ciężkości to gdzie masz? (jeśli możesz to podaj ile mm od natarci i jaka jest cięciwa skrzydła). I gdzie trzymasz model przy tej próbie ciągu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 tak mniej więcej na 2/3 skrzydła (bliżej dzioba) i tam trzymam - nie mam jak dokładnie zmierzyć bo w ręce trzymam i sprawdzam środek ciężkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 2/3 cięciwy skrzydła od krawędzi natarcia czy od krawędzi spływu? Jeśli masz instrukcję to sprawdź w niej kaj ma być SC wyrysuj sobie od spodu na skrzydle i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 nie mam instrukcji :/ zaraz spróbuje znaleźć na forum gdzieś.. raczej nie 2/3 nawet bliżej środka .. ale bliżej dzioba ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Pod tym linkiem masz instrukcje http://www.multiplex-rc.de/cms/vorschau/upload/d_anleitungen/m_easystar_5sp.pdf a na 6 stronie gdzie jest srodek ciezkosci 78mm od natarcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 hmm.. a jak dam pakiet jeszcze bardziej do przodu to już w ogóle będzie przeważało chyba.. dałem wykłon/skłon (któreś z tych) w bok.. i jest troszkę lżej. ale nadal to samo.. a na mniejszym śmigle jeszcze troszkę lżej.. może mimo wszystko jutro spróbuję polecieć.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 SC ustaw tak jak podaje instrukcja. Pierwsze rzuty wykonuj bez silnika i sprawdzaj jak model się zachowuje. Gdy będzie wszystko okej, proponuje rzucić i w locie uruchomić silnik by zobaczyć jaka będzie reakcja na silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 ok dzięki za wszystko.. jutro idę na pole wypróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Wiem co boli Twój model, bo mój bolało to samo. Masz za wysoko silnik, to powoduje że po wyżucie, kiedy silnik pracuje występuje moment gnący w dół. Chcesz go wyrównać i dajesz więcej gazu, to powoduje że model mocniej nurkuje i nieszczescie gotowe. Masz za duże śmigło do tego modelu, ciąg jest ogromny i to jeszcze pogarsza sytuację. Dodatkowo wysoko umieszczony silnik wywołuje niestabilność modelu. Rada jest taka, na bieżąco, ponieważ masz ogromny ciąg, startuj na 1/3 gazu, ster wysokości strymuj lekko w górę. Albo najlepiej: Wsadź silnik tam gdzie ma być, śmigło przytnij do właściwego rozmiaru. pamiętaj że w orginale silnik był szczotkowy znacznie słabszy od Twojego i znacznie mniejsze śmigło. I model latał. Przesadziłeś z mocą i to wywołało większość problemów. Zajżyj do mojej galerii, zobacz jak jest u mnie. To działa, latam tym modelem drugi sezon, ale zajęło mi trochę czasu żeby do tego dojść. baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.