yogi Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Chciałem Was zapytać co sądzicie na temat tego modelu: http://allegro.pl/item841747881_wielka_2_silnikowa_lodz_katamaran_r_c_aku.html Miałby być to mój pierwszy model, jestem początkujący i chciłem sie dowiedzieć w jaki sposób mógłbym zwiększyć jej początkową moc ( większe silniki? np. jakie? ), przedłużyć czas działania baterii ( świetne byłyby przykłady). Wiem że dla Was są to śmieszne pytania, ale proszę o wyrozumiałość. Będę wdzięczny każdemu kto zechce pomóc. :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 To ja od siebie dodam. Nie ma nawet skrętnego steru... Sterowanie zapewne jest za pomocą silników. Na moje oko nie warte uwagi nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Z tego co widziałem to skręca dobrze. Widziałem też już na tym forum dyskusję na ten temat i wydaje mi się że to akurat w większej mierze nie przeszkadza pod czas sterowania. Ale jeśli byłoby to faktycznie tak złe rozwiązanie to co proponujesz w cenie do 200 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Przecież ster jest ruchomy manualnie to co za problem podpiąć serwo? Mi sie wydaje że do zabawy to wystarczy spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...