Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 witam Stałem się szcześliwym - mam nadzieję - posiadaczem 4suwa 22cm i teraz myslę nad jakimiś skrzydłami do niego. Oczywiście będzie to coś z I wojny jakieś 2m. Potem mogę wkleić fotki silnika EDIT; pomyliłem się :shock: oczywiście chodziło o benzynę o poj. 22cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 I wspomniane foto; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 to jakas przeróbka ?? jaki zapłon ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Kupiłem na Allegro. Więc nic więcej nie wiem. Jest japoński, czy to logo kojarzy wam się z czymś ? Zaplon iskrowy poprzez koło zamachowe. Nie wiem czydobrze określiłem. Przerywacza w kazdym bądz razie nie ma. Czy to przeróbka czy nie też nie wiem bo gość nie odpisał mi. Jest dosyć mały miesci się w dłoni, jednak waży prawie 1500g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 daj jakies inne foto bo ni jak sie niemoge zaworow dopatrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ta benzyna jakaś dziwna bo ja ich też nie mogę znalezć!!! Może mi wypadły na poczcie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Silnik jest dwusuwowym benzyniakiem, prawdopodobnie firmy komatsu. Typowa przeróbka z podkaszarki. Zrób fotki zapłonu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 widzisz Irku jeszcze rano byles posiadaczem 4 takta z japoni a teraz masz 2t z podkaszarki bylo sie nie chwalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ale ten czas zasuwa !!!! jedyne oznaczenia na nim to KALT KG 22 Japan. Może jakieś dane jego znacie/ W goglach nie trafiłem nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 paliwko to bezołowiowa 95 + olej w stosunku 1:50 tyle na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Tyle to wiem, nawet jaki olej stować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Anyone selling spares for Kalt KG-22 petrol engine, especially Walbro W167 carburetor kit & gaskets sets? Jeden afrykaniec szuka gaźnika Walbro W167, pewnie taki jest w tym silniku. Generalnie to niewiele można znaleźć, ale tutaj jest conieco. I nawet miłego. Kalt ma coś wspólnego z Zenoah http://www.rcuniverse.com/forum/searchpro.asp?phrase=kg22&fuzzyMatch=on&author=&forumid=ALL&topicreply=combined&message=both&timeframe=%3E&timefilter=0&language=single&top=500&criteria=AND&minRank=0&sortMethod=d&submitbutton=+OK+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Czołem Irku! Muszę sie zgodzic z Kolegami, twierdzacymi, że jest to przeróbkam z podkaszarki, lub innej takiej maszynki. Porównaj ten swój silnik z moją nową - starą spalinką, co prawda 29cm, ale z b. podobnym gażnikiem / nawet ta czarna plastikowa przejściowka jast chyba taka sama , jak w moim/ i tylko ten zapłon masz jakis inny. Ten mój jest zrobiony w Mexyku, na częściach made in USA, a zamontowany był w nożycach do żywopłotu f-my "Partner" z Chin. Może Twój jest made in Japan, ale gażnik ma amerykański. Hubercie, ten Twój link prowadzi mnie do strony głownej tylko. Gdzie czegoś więcej szukać? No i Irku masz ten sam dylemat, jaki i ja mam z tym moim benzyniaczkiem. Do czego go zabudować. Na pewno do czegoś, co z przodu jest szerokie Może do Spada XIII C? Plany , co prawda do elektryka, ale mam. Wystarczy odpowiednio powiększyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Gaznik jak najbardziej Walbro z membraną - nie pisałem tego bo akurat to było wiadome; Ale to chyba model 197, a nie 167. Co do zapłonu, to mogę tylko taką fotkę zrobić. Od wewn. widać kondensator i jeszcze coś w plastikowej osłonie. Nie wiem czy odkręcać to koło zamachowe czy nie? Cylinder ściągnałem; gładź, tłko są ok- wał i tłok na łożyskach igiełkowych. Co do modelu - narazie pasuje on do Fokkera D.VIII ale jest 2 x cięższy od 4suwa OS 91 FS i nie znam jedgo mocy, Czy może okazać się słabszy niż 4suw? W przyszłości to chyba napewno nie w SPAD - bo te modele mi się nie podobają. Ze wzgl na wymiary chyba będzie to jednopłat. Chyba że udałoby mi się powiększyć tartak Fokkera D.VII wtedy oczywiście Dwupłat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Ale to chyba model 197, a nie 167. Ja sie na tym wcale nie znam, po prostu poszperałem i znalazłem trochę informacji (najwięcej jest na forach heli :? ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Tu jest fragment pracy silnika zrobiony prez osobę sprzedającą oraz na fotce wielkosć silnika w porównaniuz reczywistością http://www.samolot10.republika.pl/B22CCM.MPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Marku - linków nie otworzysz bo musisz być zarejestrowany. Ja już jestem więc widzę posty na ten temat. Dzięki Hubert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Pochodziłem po tych nielicznych postach i naprawdę zadowolony jestem. Piszą bardzo pochlebnie o trym silniku międzyinnymi , że jest starszą wersją Zeonah G-23 a to już coś. Zobaczę co na innych forach piszą o nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 z takich uwag to zmien fajke na gumowa lzejsza i trudniejsza do spadniecia + kabel weglowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Narazie to mam tylko silnik ., kiedy odpalę to już inna bajka. Nie mam narazie mocowania, tym bardziej że podobno uruchomić je mozna tylko szarpanką ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.