Jump to content

Benzyna 22cm + benzyna 32cm + benzyna 44cm


Irek M

Recommended Posts

witam

 

Stałem się szcześliwym - mam nadzieję - posiadaczem 4suwa 22cm i teraz myslę nad jakimiś skrzydłami do niego. Oczywiście będzie to coś z I wojny jakieś 2m. Potem mogę wkleić fotki silnika

 

EDIT; pomyliłem się :shock: oczywiście chodziło o benzynę o poj. 22cm.

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Kupiłem na Allegro. Więc nic więcej nie wiem. Jest japoński, czy to logo kojarzy wam się z czymś :lol: ?

 

logo2ci6.jpg

 

Zaplon iskrowy poprzez koło zamachowe. Nie wiem czydobrze określiłem. Przerywacza w kazdym bądz razie nie ma. Czy to przeróbka czy nie też nie wiem bo gość nie odpisał mi. Jest dosyć mały miesci się w dłoni, jednak waży prawie 1500g.

Link to comment
Share on other sites

Anyone selling spares for Kalt KG-22 petrol engine, especially Walbro W167 carburetor kit & gaskets sets?

Jeden afrykaniec szuka gaźnika Walbro W167, pewnie taki jest w tym silniku.

Generalnie to niewiele można znaleźć, ale tutaj jest conieco.

I nawet miłego.

Kalt ma coś wspólnego z Zenoah :D

http://www.rcuniverse.com/forum/searchpro.asp?phrase=kg22&fuzzyMatch=on&author=&forumid=ALL&topicreply=combined&message=both&timeframe=%3E&timefilter=0&language=single&top=500&criteria=AND&minRank=0&sortMethod=d&submitbutton=+OK+

Link to comment
Share on other sites

Czołem Irku!

Muszę sie zgodzic z Kolegami, twierdzacymi, że jest to przeróbkam z podkaszarki, lub innej takiej maszynki. Porównaj ten swój silnik z moją nową - starą spalinką, co prawda 29cm, ale z b. podobnym gażnikiem / nawet ta czarna plastikowa przejściowka jast chyba taka sama , jak w moim/ i tylko ten zapłon masz jakis inny. Ten mój jest zrobiony w Mexyku, na częściach made in USA, a zamontowany był w nożycach do żywopłotu f-my "Partner" z Chin. Może Twój jest made in Japan, ale gażnik ma amerykański. Hubercie, ten Twój link prowadzi mnie do strony głownej tylko. Gdzie czegoś więcej szukać?

No i Irku masz ten sam dylemat, jaki i ja mam z tym moim benzyniaczkiem. Do czego go zabudować. Na pewno do czegoś, co z przodu jest szerokie :lol: Może do Spada XIII C? Plany , co prawda do elektryka, ale mam. Wystarczy odpowiednio powiększyć :D

Link to comment
Share on other sites

Gaznik jak najbardziej Walbro z membraną - nie pisałem tego bo akurat to było wiadome;

 

ganikwalbrohd1.jpg

 

Ale to chyba model 197, a nie 167.

 

Co do zapłonu, to mogę tylko taką fotkę zrobić. Od wewn. widać kondensator i jeszcze coś w plastikowej osłonie. Nie wiem czy odkręcać to koło zamachowe czy nie? Cylinder ściągnałem; gładź, tłko są ok- wał i tłok na łożyskach igiełkowych.

 

zaplonbenzynyaj7.jpg

 

Co do modelu - narazie pasuje on do Fokkera D.VIII ale jest 2 x cięższy od 4suwa OS 91 FS i nie znam jedgo mocy, Czy może okazać się słabszy niż 4suw?

W przyszłości to chyba napewno nie w SPAD - bo te modele mi się nie podobają. Ze wzgl na wymiary chyba będzie to jednopłat. Chyba że udałoby mi się powiększyć tartak Fokkera D.VII wtedy oczywiście Dwupłat.

Link to comment
Share on other sites

Pochodziłem po tych nielicznych postach i naprawdę zadowolony jestem.

 

Piszą bardzo pochlebnie o trym silniku międzyinnymi , że jest starszą wersją Zeonah G-23 a to już coś. Zobaczę co na innych forach piszą o nim.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.