Krzdry Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Mam też ten regulator mag 8 , 30A i mam z nim problem , raczej z nim... jest taka możliwość ,że przez złe zaprogramowanie silnik "gaśnie" ? czasami sam z siebie po chwili , innym razem nawet do max obrotów sie rozkręca [7.8A wtedy pobiera] i pada , a jeszcze częściej tak w połowie przestaje kręcić , i zawsze jak szybko przesunę drążek z MIN do MAX to tylko się rozkręci trochę i wysiada :evil: czytałem już ,że przyczyną gaśnięcia elektryka może być też pakiet i śmigło , jak jutro znajdę chwilkę to podskoczę do sklepu po nowy pakiet i mniejsze śmigło , aktualnie mam 0947 , ale o silniku nic nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Pakiet nie wyrabia się z wydajnością - klasyczny objaw. Mało kolego rozumiesz z zasady działania zespołu napędowego :-(. Pakiet musi być w stanie agonalnym skoro pada <8A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzdry Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ok , w takim razie wazystko już wiem , dzisiaj miałem sprawdzic zestaw na zasilaczu , ale pakiet tak naprawdę był na wykończeniu [3s-5,4v] 2 lata leżał i nie najlepiej na tym wyszedł , w takim razie dziś jeszcze podskoczę po nowy i dam znać czy coś się poprawiło , Mój brak wiedzy o napędach el, wynika pewnie z faktu ,że wychowałem się na szybowcach ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 [3s-5,4v] To oznacza śmierć techniczną dla li-pol, prawdopodobnie jedna cela jest kompletnie zniszczona. 100% potwierdzenia diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzdry Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no niestety :ass: problemów ciąg dalszy... mam nowiutki dziś kupiony pakiet 3S 880 mah / do piankowego akro naładowany z balancerem do 12.6v - i to samo na śmigle 0947 gaśnie chyba tak samo jak przy zniszczonym pakiecie , na wiatraku 0843 jest moim zdaniem lepiej ale i tak przerywa i musze gaz do 0 i od nowa przyspieszać :evil: więc jeśli pakiet jest już na bank dobry to kolej na regulator , postaram się go zaprogramować od nowa i zobaczę czy w ogóle coś się zmienia , jak nie to kupie nowy regulator i silnik a ten zestaw zniszczę toporkiem i będę nareszcie szczęśliwy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Galileo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Programowanie MAG 8 serii W: http://www.emodel.pl/download/TowerPro_regulatory_seria_W.pdf Programowanie MAG 8 serii H: http://www.emodel.pl/download/TowerPro_regulatory_seria_H.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 hmm, a jaki prąd bierze silnik z jednym i drugim śmigłem? I jaki masz silnik? Jakoś nie bardzo wierzę w awarię regla, prędzej jakieś przebicie na silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzdry Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 @kojot jaki prąd będzie ciężko sprawdzić bo na pełen gaz nie chce iść , ale sprawdzę maksymalny prąd na tym i na tym ,i podam później co do awarii regla , wysoce prawdopodobne jest ,że coś źle zaprogramowałem bo zawsze w połowie przerywałem moja instrukcja była jeszcze inna a silnik to niestety jest mały problem bo dawno opakowania nie mam ,a sam korpus nie ma oznaczeń jeśli to coś da mogę dodać fotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzdry Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 @kojot na nowym pakiecie [12.3v] śmigło 0947 - prąd 7.81A śmigło 0843 - prąc 5.34A na starym pakiecie [11.6v] to ten 3S rozładowany do 5,4 - udało się naładować śmigło 0947 - prąd 7.46A śmigło 0843 - prąc 5.28A ale ciekawostka w momencie gdy sinik gubi obroty a zaczyna trzeszczeć prąd przekracza 8A ale nie zauważyłem dokładnie ile :oops: @Galileo dobrze zrozumiałem ,że jedna seria nie ma możliwości zmiany Timmingu ? jak podładuje nadajnik bo mi zdechł w końcu , to pobawię się z programowaniem :ble: ps.silnik chyba też z rodziny Tower pro dlatego taki ... :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Timming zmieniasz na regulatorze. Mag8 ma możliwośc zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam Czy orientuje się ktoś czy regulator tower pro mag8 pociągnie 6 serw 4xhxt900 i 2xhxt500? Mam 4 sztuki hxt900 a chce dołożyć hxt500 na klapy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 A ja kupiłem jakieś chińskie reglatory , na których była tylko nalepka z napisem 20A - pika: B B BB BB BBB BBB Założyłem , że jako poprzednio BBB BBB dotyczy hamulca. Ile bym nie wachlował gazem do maz , potem do środka lub na min. nie ma efektu - zawsze jest lekko hamowane śmigło. Jak wezmę na max - wchodzi w programowanie - potem BBB drążek na min - jest długi cienki pisk. Potem jak przytrzymam na min silnik się załącza długim piknieciem. Ale jak kręcę śmigłem , nie widzę aby było zahamowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Dajcie sobie spokój z regulatorami Mag. Strata pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Dajcie sobie spokój z regulatorami Mag. Strata pieniędzy. A jakieś konkrety? Ja mam jeden MAG8 i nigdy nie miałem z nim problemów. Jest w moim pierwszym modelu i lata w nim kilka lat. Jest to model z EPP i pełnym kadłubem więc regulator jest na zewnętrznej powierzchni. Latał w deszczu i śniegu (nie mówiąc o normalnych gorących dniach letnich) i nadal lata - teraz w nocy bo model został oklejony taśmami z diodami led. Na zdjęciu widać tylko kable regulatora bo sam regulator jest oblepiony śniegiem przy lądowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Ja mam jeden MAG8 i nigdy nie miałem z nim problemów. Ja również, spisuje się doskonale już trzeci rok, zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Potwierdzam. Mam jednego MAG8 18A od 2009r, który już w kilku konstrukcjach ganiał krety, ale nadal działa bez najmniejszego problemu. Nie rozumiem skąd kaczma2 masz takie nastawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Wyjątki się zdarzają. Mój i dużo innych sztuk było już złomowanych. Tu, w tym temacie posty pokazują jak kończą żywot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EliteKubson Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Mój Mag 8 1 lotu nie przeżył bo był tak polutowany że szkoda gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Myślałem, że będę musiał odszczekać moją negatywną opinię o Mag 8 bo wpadł mi w ręce ten niedziałający, podłączyłem i byłem zdziwiony, że silnik się ładnie obraca. Na drugi dzień również. Przypomniałem sobie potem, że był w nim spalony tranzystor i wymieniłem go na inny z innego regulatora. Na wygląd taki sam ale miał trochę inne oznaczenia. Wtedy nie ruszył a teraz tak. Z dźwięków w trybie programowania wynika, że jest to uboga wersja. Do silników z cdr, zrobionych na wyższy prąd się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam. Wszystkie moje regulatory to Tower Pro Mag 8. Aparatura Hitec Laser 4. Ostatnio trafił mi się wynalazek z serii H Otóż silnik nie rozwija swoich max. obrotów. Ten sam silnik na innym regulatorze przy tych samych ustawieniach nadajnika ma sporo więcej obrotów niż najnowszy nabytek. Specjalnie wspomniałem o nadajniku bo można zwiększyć obroty do maksymalnych za pomocą trymera w aparaturze. Niestety nie jest to rozwiązanie bo gdy przesunę trymer do przodu silnik zaczyna się obracać od razu po podłączenia pakietu. Czy chodzi o kąt wyprzedzenia? To też próbowałem zmieniać ale bez rezultatu. W instrukcji dla regulatorów z literką H w tabeli po lewej stronie jest rubryka z "limitem obrotów" Która to jest opcja z instrukcji w pkt. 5? Próbowałem wszystkich opcji ale bez rezultatów. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.