Tomek Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 Szkoda, że nie zrobiłem filmu jak kolega w Radawcu lądował na pełnym gazie i tak aż do bólu. Model biały dolnopłat ok.1400mm.
marcin133 Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 A to Tomek jakiś nowy patent gość testował czy co? Czy napędzam model Cox`em :mrgreen:
alchemique Opublikowano 9 Maja 2007 Opublikowano 9 Maja 2007 Mysle , ze Tomek mial na mysli model RV-4 niejakiego kolegi Pawla , ktory jest fanatykiem ladowania na klapach i robienia touch- and - go. Moze wlasnie o to 2 chodzilo Tomkowi, bo gdyby ladowal na pelnym gazie to by sie z lotniskiem nie wyrobil.
Artur Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 dokladnie ten model kolegi Pawla Tomek mial na mysli, zas odnosnie lądowania na pełnym gazie, to wyglądało tak ze dalekie odejscie i potem lot koszacy na pelnych obrotach z duzej odleglosci w kierunku pasa, stopniowe zdejmowanie gazu i samo przyziemienie na 2 koła potem dluuuuuuugi dobieg
Tomek Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Moze wlasnie o to 2 chodzilo Tomkowi, bo gdyby ladowal na pelnym gazie to by sie z lotniskiem nie wyrobil. Przecież kilka razy się nie wyrobił i to pomimo nalotu z połowy prawdziwego lotniska. A pas RC też by mu się skończył tylko dość gwałtownie zawrócił. Swoją drogą to musi być niezły pilot ,bo po pierwsze lata obłędnie szybko, po drugie b.daleko , a po trzecie to niech któryś spróbuje lądować na pełnym gazie, kret murowany (szczególnie że trochę wiało !)
chiboogi Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 Witam... No i stalo sie... Przez kolege alchemique zostalem zmuszony nabyc U CAN DO A co za tym idzie, nie kupuje saito 100 tylko 125.... ponoc lepszy :>
BartekSz Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Ja mam ten model a w nim Saito 100 Zawis na około połowie gazu kupiłem go od modelarzy z Torunia. www.rctorun.pl Poczytaj o tym modelu Saito 125 będzie za duży i za mocny moim zdaniem.
modelmaniak Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Saito 125 będzie za duży i za mocny moim zdaniem. Przecież jest tych samych gabarytów co saito 100...a silnik nigdy nie jest za mocny! :mrgreen:
chiboogi Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 witam Panowie no wiec dostalem wyklad ze jezeli chodzi o ten model to lepiej sprawuje sie na 20cc. Koszt tego silnika wiekszy jest o 200zl ale zyska sie wieksza moc :> jakze wazna silnik wazy 70 gram wiecej niz saito 100 ale ma 2.2 HP a saito 100 1.8HP, ponoc duza roznica to jest
Artur Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 w samolotach i w łodziach niema za mocnych silnikow sa co najwyzej za ciezkie
modelmaniak Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 silnik wazy 70 gram wiecej niz saito 100 ale ma 2.2 HP a saito 100 1.8HP, ponoc duza roznica to jest Pewnie że duża! 0,4KM z 70g to bardzo dużo!!
instruktor Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Tomek Ty szybko kup któryś z tych silników ,bo obawiam się że "przytargasz "do modelarni jakąś "benzynkę "50 ccm (Paweł by się ucieszył) Dziś usłyszałem pytanie"Kiedy k... kupujesz benzynke"
instruktor Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 Dziś porównaliśmy mojego MadMana z Tomka ,U Can Do .Rozpietośc skrzydeł taka sama,zato kadłub ,Tomka model ma dłuższy o ok 20 cm Już się boję jak na lotnisku" pogoni mi kota" Muszę szybko wymienić silnik w swoim na nieco większy
qba Opublikowano 12 Maja 2007 Opublikowano 12 Maja 2007 http://www.szabatowski.com/forum/viewtopic.php?t=1908 Zeby nie było smetnika o serwach masz odzielny temat :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.