Skocz do zawartości

Mustang P-51


lessiu2

Rekomendowane odpowiedzi

Lessiu A ja mam dla Ciebie inna propozycje. Oto mustang p-51 na ktorego montuje sie swego rodzaju spowalniacze i mysliwiec zachowuje sie jak trener. Ja posiadam ten model i jestem z niego zadowolony. Jest prosty w montazu i lata jak po sznurku. Jak sie wprawisz wlataniu tomozesz zdejmowac kolejno spowalnicze tj. nakladki na skrzydla zmieniajace ich profil, podniesc klapy, ususac hamulce mocowane na golenie kol. spelnione marzenia bezcenne... http://www.model-shop.pl/product_info.php?products_id=1528

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

 

P-51 mustang trainer ten model posiada hamulec aerodynamiczny na kołach i przeźroczyste nakładki z plexi na płaty zwiększające powierzchnię nośną.

 

Z ustnych przekazów słyszałem ze te zabiegi niewiele pomogły .

 

dla mnie sensu to nie ma - to jak budować wyścigowe auto a potem zaciągać ręczny żeby się nie rozpędziło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, że niektórzy są tu bardzo niemili i piszą o szukaniu jeleni. Nie szukam takich a w wolnym czasie czytam inne posty. Uważam, że zbędne jest takie pisanie, jeżeli nie chce sie nic wnieść do tematu to lepiej nic nie pisać.

Chociaż jest pare osób które z chęcią chcą podzielić swoimi sugestiami a pomysł z spowalniaczami może jest tak jak piszesz utopia ale wydaje mi sie ze mrroberto poruszył cos, co jest ciekawe, przynajmniej dla mnie, nigdzie nie spotkalem czytajac posty o czyms takim, ale nie mowie ze nie pisza gdzies o tym, bo kto by ogarnął w pare dni całe forum :)))

Dziękuje również Drako_27 za pomysł z CANARY 40, poczytam o nim :). Uważam, że jak już kupować trenerka to lepiej taki by sprzęt móc przenieść do przyszłościowego modelu :) Mniejsze koszty w późniejszym modelu :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CANARY 40, poczytam o nim :) . Uważam, że jak już kupować trenerka to lepiej taki by sprzęt móc przenieść do przyszłościowego modelu :) Mniejsze koszty w późniejszym modelu :) .

naprawdę to będzie najrozsądniejsze wyjście, możesz się tez pokosić o trenerka w rozmiarze 60 . Po pierwsze lata ciut lepiej, robi wrażenie :wink: , spokojnie uniesie aparat czy kamerę a miejsca do latania wystarczy tyle co dla modelu klasy 40 . jedyna różnica czy owe wyposażenie wkomponujesz w przyszłości np w owego P-51.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to duży silnik to może skusze się na mustanga P-51 ale nie o rozpietości 1340 a na 1815 :). Podoba mi się ten duży ale pytanie czy nie jest za duzy ;) Chciałbym zobaczyć na żywo te dwa modele i samemu ocenic co będę chciał w przyszłści kupić. Może ktoś posiada fotki tych modeli? Zastawia mnie też jaka jest różnica w lataniu między jednym modelem a drugim :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lessiu2

A możesz mi powiedzieć, po jaką chol.... Ci fotki? Sam zamieściłeś i lepszych nikt Ci nie da. Co innego zobaczyć oba, jeden obok drugiego, i porównać, choć w Twoim przypadku zapewne nic by nie dało, sądząc po naiwności pytań. :shock:

Nikt tu nie tępi nowych, ale odpowiadanie po raz n-ty na te same pytania i przekonywanie "nowych", że ich pomysły są takie sobie, raczej zabawne nie jest (a dlaczego Mustang, a nie F-16 z turbiną ?).

Do czego miałby być ten model za duży? Duży na pewno lepiej lata, różnica między nimi jest jak niebo i ziemia. Ale odpuść sobie Mustanga i weź trenerka, jak to było tu już wystarczająco wyraźnie powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lessiu2, może przedstaw sobie to zagadnienie inaczej: kiedyś będę chciał mieć Mustanga, ale dopiero wtedy jak będę pewny, że oprócz postawienia na półce, będę mógł coś z nim zrobić (na przykład wystartować, polatać, wylądować). A na razie zaopatrz się w trenerka i udawaj, że to P-51. I nie zastanawiaj się nad tym, czy wykorzystasz wyposażenie, czy nie. To nie ma wielkiego sensu (taki dobór modelu). Polatasz trenerkiem, zobaczysz jak to wygląda w praktyce, a jak go nie rozbijesz, to możesz sprzedać razem z wyposażeniem, odzyskując część pieniędzy. Albo właśnie rozbijesz i wtedy, zakładając że nie przywalisz w asfalt, silnik wykorzystasz do nowego modelu.

 

Szkoda kasy na model "na półkę" (chyba, że Ci nie szkoda) i szkoda zachodu z zastanawianiem się czy wyposażenie będzie pasować. Niewiele się na tym oszczędza. A prędzej czy później i tak kupisz drugi, trzeci, czwarty silnik, kolejny odbiornik, żeby nie przekładać, serwa z mocniejszymi trybami, bo znudzi Ci się wymiana zębatek, itp. itd.

 

Kup model do polatania. Jak już będziesz taki miał, to zbieraj kasę na ten wymarzony. Będziesz miał dwa :-) Mustangiem nie polatasz "byle gdzie" bo go będzie szkoda. Trenerka bierzesz na byle pole czy łąkę i latasz więc warto go też mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mądrze piszesz Callab :) Prawda jest taka, e cały czas poruszam temat mustanga poniewa znalazem sklep gdzie ten model jest o 20% taszy niż w innych- jest w promocji. Nie brałem pod uwag tego, że moge rozwali silnik :). Proszę nie strasz mnie czymś takim hehehe :).

Czytam właśnie o trenerkach i ucze sie :) zbierając opinie innych ponieważ boje się już zadawać jakiekolwiek pytanie poniewa drażnią mnie posty nie na temat innych

utopia, wydaje mi się, że jakbyś prosił o opinie a ludzie pisali o jakiś jeleniach szybko bys sie zniechęcił i zastanawiał "czy ludzie już nie mają gdzie odpisywać na posty, że piszą nie na temat"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może na sam początek coś z EPP ?

np. Piper http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=8847

ciężko rozbić, łatwo naprawić i do tego bardzo tani, więc na pierwszy model uważam za najlepszy. jeśli się zamarzy model bardziej 'pro' (w podnych rozmiarach) to i potem wyposażenie można przełożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.