Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


karolsefory

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zamiawiałem kilka razy u nich i jakoś bez problemów. Raz faktycznie przyszła balsa 1mm zwichrowana. 1,5mm była juz prosta. Wczoraj czegoś nie mieli na stanie to dzwonili.

Co do gwarancji niech ktoś mi powie, żeby nie kupować u chińczyków. Tam czas naprawy/wymiany trwa nie pół roku a miesiąc i wcale wysyłka nie musi być bardzo droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj czegoś nie mieli na stanie to dzwonili.

I tu jest pies pogrzebany. Co z tego, że zadzwonili. Składamy u nich zamówienia, bo jest taniej, bo program lojalnościowy, bo szeroki asortyment, a później okazuje się że czegoś brakuje i jeśli zależy nam na czasie, to zamawiamy w innym, ciut droższym sklepie i ponosimy dodatkowe koszty przesyłki. Oczywiście nie jesteśmy w stanie tego przewidzieć ani co gorsza potwierdzić pełnej realizacji zamówienia przez telefon, dlatego warto się zastanowić, czy nie zapłacić paru złotych więcej w innym sklepie i się nie martwić o zawartość paczki.

Temat listew i desek balsowych lepiej przemilczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karambolis8

Jesteś z Wrocławia, pojedź i sobie wybierz sam.

Nie będziesz miał wówczas żadnych problemów.

Złóż zamówienie za pomocą strony i zaznacz odbiór osobisty.

Wszystkie graty włącznie z drewnem będą czekały na Ciebie.

W sklepie pooglądasz, jak coś bedzie nie tak to mają zazwyczaj jakiś zapas

na sklepie to sobie wówczas wymienisz.

Niestety Ci którzy mieszkają dalej mają większy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie miałem przejscie z tym "sklepem". Złożyłem zamóweinie w poniedziałek. Dzisiaj po mojej wczorajszej interwencji telefonicznej zadzwonił człowiek z infomacją, że połowa przedmiotów z zamóweinia właśnie sie skończyła. :shock: Na moje pytanie co proponują w takim przypadku odpowiedzieli, że jakieś zamienniki (oczywiście droższe) a pozostałe nawet nie wiedza kiedy będa mieli. :twisted:

Zapytałem czy doślą na własny koszt brakujace pozycje uzyskałem informacje, że nie wiadomo kiedy bedzie i nikt nie bedzie o tym pamietał. :crazy:

Ale to co usłyszałem pod koniec rozmowy przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nieznajomy Pan powiedział "jak nie pasuje, może Pan zrezygnować z całego zamówienia".

Z takim chamskim zachowaniem nie spotkałem sie od czasu komuny w sklepie mięsnym :rotfl:

 

Polecam ten sklep omijac szerokim łukiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to mnie właśnie wkurza

Złożyłem zamóweinie w poniedziałek. Dzisiaj po mojej wczorajszej interwencji telefonicznej zadzwonił człowiek z infomacją, że połowa przedmiotów z zamóweinia właśnie sie skończyła. :shock:

A jak jest większy skok kursów walut to takie tłumaczenie jest na porządku dziennym.

Ja staram się robić zakupy w sklepach, które mają na stronie faktyczny stan magazynowy towaru. W innym przypadku, zawsze przed złożeniem zamówienia dzwonię żeby się upewnić czy to co mnie interesuje jest na stanie.

Tak właśnie robiłem kiedy zamawiałem w modele.sklep i nie było problemu, zamówiony towar był wysyłany bez żadnych opóźnień. Dodam, że było to dość dawno temu i może od tamtego czasu zmienił się personel i jakość obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam propozycję, (chyba już któryś z Kolegów ją zaproponował) OMIJAĆ SKLEP INTERNETOWY! ODBIÓR OSOBISTY I JUŻ. Sklepów modelarskich ci dostatek, a że odrobinę drożej to Pikuś, bo nerw mniej i strzępienia jęzorem.

Możemy jako środowisko modelarskie wysłać list otwarty do PIP`u, RPO lub BOK`u i tyle. Jednak BOK nie znalazł nieprawidłowości przy mojej ostatniej interwencji w tym sklepie. Ech szkoda. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sklep ma poważny problem - nie ma powiązania stanów magazynowych z ofertą sklepu co skutecznie utrudnia zamawianie.

 

Ja czekałem 4 dni na telefon ze sklepu zeby się dowiedzieć że czegoś nie ma w zamówieniu. Ustaliliśmy nowe szczegóły, paczka w 24h u mnie. Nie źle ale brakuje artykułów w zamówieniu a na paragonie mam wybite że są. @ do sklepu, telefon popołudniem, paczka 2 dni później u mnie oczywiście na ich koszt. Zwrot róznicy jeszcze nie wylądował chociaż to ten sam bank ale z tego co tutaj wychodzi po prostu natłok pracy, bądź co bądź najlepiej zaopatrzony sklep internetowy w PL.

 

Jak na tak duży sklep nie jest źle ale panowie pracownicy oraz właściciel powinni pomyśleć o tych stanach bo oszaleją niedługo a my wraz z nimi.

 

No i przy okazji:

 

NARÓD PYTA GDZIE JEST BALSA :!:

 

PS. I dlaczego jest tak droga, nie tłumaczcie się że euro stoi wysoko bo spada, a firma ma taki potencjał że sama spokojnie może kontenery ciągnąć ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle razy było wałkowane... stany magazynowe można powiązać zawsze z netem i to w czasie rzeczywistym . Dla informatyka programisty to pikuś .

 

Mam swoje sklepy ulubione gdzie kupuję i ZAWSZE dostaje to co zamawiałem jeśli było na stanie . Gdybym spędzał całe dnie na analizowaniu cen co kto ma taniej to jak nic wylądował bym na emeryturze .... bo to sport emerytów .

Polak potrafi cały dzień poświecić ma szukanie przedmiotu tańszego o 2 zł niż tam gdzie kupował u konkurencji nie zastanawiając się że przez ten czas pracując bez zawracania sobie głowy głupotami zarobił by złotych np 100 , 200 może 1000 ? ........ ( to już zależy od stawek i takich tam innych kosztów roboczogodziny .....)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie kupuje bo jest taniej o 2 grosze a dlatego że mają najszerszy asortyment, gdyby jeszcze był tylko sprzężony z stanem magazynowym to nie przypominam sobie innego sklepu w PL w którym chciałbym robic zamówienia.

 

Ogółem, chodziło mi równolegle takze o to aby pokazać wam jak się problem paczki w ww. rozwiązał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.