radek_lodz Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Witam, pierwszy raz będę używał silników z prop saver'em i jak testowałem silnik, to śmigło odpadało (gumka nie zrywała się tylko po prostu jakimś cudem spadała). Co może być przyczyną - za słaba gumka? Używacie tych dostarczanych przez producentów silników czy lepiej coś innego założyć, jakieś oringi czy coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloow Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 a jakich to kolega gumek używa (fajnie zabrzamiało) mam nadzieje że takich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Ja zakladam oringi , recepturki,zdarzylo sie ze nic kevlarowa nigdy nie spada , raczej wszystko ciezko ponaciagac , choc taki montaz nie chroni smigla Raczej jest to rodzaj lekkiej piasty, - Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_lodz Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 A no właśnie - ja dostałem razem z turnigy 2204 takie pomarańczowe, bardzo rozciągliwe, może są po prostu za słabe. Skąd wziąć te czarne co kolega meloow pokazał? Będą się nadawać do shocka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloow Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 szukaj w sklepach wodno-kanalizacyjnych czyli takich z armaturą łazienkową Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_lodz Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 Dzięki, zaopatrzę się w te oringi (nie wiedziałem, że jakość gumki ma tak ogromne znaczenie dla prawidłowej pracy śmigła ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locke Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Skąd wziąć te czarne co kolega meloow pokazał? Będą się nadawać do shocka? Ja takie kupuje w sklepach typu Castorama, Praktiker, widziałem też w sklepach motoryzacyjnych. Wielokrotnie było to pisane na forum ale powtórzę: rancik od prezerwatywy. Nigdy mi nie spada, ani się nie urywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meloow Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 nie ma za co Link to comment Share on other sites More sharing options...
waldi_f Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 A no właśnie - ja dostałem razem z turnigy 2204 takie pomarańczowe, bardzo rozciągliwe, może są po prostu za słabe. Będą dobre, tylko złóż "na dwa" - sprawdzone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 od prezerwatywy. Nigdy mi nie spada, ani się nie urywa hihihihi patrzac na Twoj wiek ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_lodz Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 Ok dzięki wszystkim, wszystko wiem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 A takie jak pokazał meloow, Można dostać razem z piastą. np w modele.sklep.pl. Sam latam na zestawie z tego sklepu i nie zdarzyło mi się żeby śmigło chciało odlecieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 A ja latam i bardzo sobie chwalę na porządnych(czyt.mocnych) aptecznych recepturkach.Nigdy mnie to rozwiązanie nie zawidło,10 razy w te i z powrotem naciagnąc i trzyma jak trzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Apteczne recepturki są do bani , szybko parcieją , a jak się silnik grzeje to moment pękają. Na dodatek jak jest ich więcej to dają wibracje i opory. Po prostu kiszka . Oring dobrze dobrany , daje łatwo spaść śmigle przy kraksie i dobrze trzyma w powietrzu. I to rozwiązanie polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locke Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 hihihihi patrzac na Twoj wiek ;-) Oj tam wiek, dobrze trzyma śmigło i tyle, i bez żadnych podtekstów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturrro Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 W pierwszym lepszym sklepie hydraulicznym kupisz najzwyklejsze oringi do rur. Weź sobie kilka rozmiarów, np. 18, 20, 22mm (chyba nic nie pokręciłem) i sprawdź, który najlepiej będzie trzymał na Twoim prop-saverze. Koszt jednego oringa to coś ok. 0,50 PLN. Szkoda kombinować, skoro w zasięgu ręki masz najprostsze i najpewniejsze rozwiązanie, w dodatku chyba jedno z najtańszych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
batman Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Arturrro ma rację bo prezerwatywy to takie tanie nie są. :rotfl: (Nie mogłem się powstrzymać) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Tomek-jak jeszcze sie bawiłem elektrykami przelatałem na jednej gumeczce cały sezon-po prostu to nie moga być żadne dziadowskie różowe gumki "recepturki",tylko porządne apteczne recepturki (beżowe).Z tego co sprawdzałem na takiej recepturce można zawiesić 3kg ciężarek i nie pęknie,od pewnego momentu sie juz po prostu nie rozciąga.Są równiez odporne na paliwo,mocuje nimi skrzydło w spalinówce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturrro Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Arturrro ma rację bo prezerwatywy to takie tanie nie są. :rotfl: (Nie mogłem się powstrzymać) No przestań... Dziurexów szkoda, ale np. w Kauflandzie są takie po 1,99 za 3szt. I można używać na kilka sposobów. Dobra, koniec OT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedrula Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Tomek-jak jeszcze sie bawiłem elektrykami przelatałem na jednej gumeczce cały sezon-po prostu to nie moga być żadne dziadowskie różowe gumki "recepturki",tylko porządne apteczne recepturki (beżowe).Z tego co sprawdzałem na takiej recepturce można zawiesić 3kg ciężarek i nie pęknie,od pewnego momentu sie juz po prostu nie rozciąga.Są równiez odporne na paliwo,mocuje nimi skrzydło w spalinówce. No nie wiem ja zawsze montowałem śmigło na 2 centymetrową recepturke (2-3 szt.) i nigdy mi śmigło nie odpadło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.