meteor Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Same opony 1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 blachy spawasz punktowo Pewny jesteś? no może nie wyraźnie to określiłem , ale cienkiej blach nie spawasz ciągiem tylko z odstępami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 No własnie sie zastanawiam czy moze lepiej kupic tego za 4400zł. Przy tej cenie z takimi kołami i ramą to sie nie opłaca robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Jeśli kupisz to bedziesz miał co najwyżej przyjemność z jazdy,a niczego się nie nauczysz :mrgreen: .Budowa czegoś takiego to bardzo ciekawa przygoda,z reszta pochwalę się później co składam w piwnicy(tak,składam,ramę kupiłem gotowa gdyż nie opłacało się za ta cenę spawać z rurek).Składam swoją maszynę w sporej,ocieplanej piwnicy,mam dobre oświetlenie,narzędzia i prąd...gorzej z tym że nie ma miejsca na postawienie migomatu bo już bym się nie ruszył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Synek za dużo na raz chcesz zrobić Ja kiedyś w czasach kiedy nic nie było zrobiłem taki z silnikiem od WSK szedł jak burza (tak mi się wtedy wydawało) Największy był problem z kołami my zastosowaliśmy takie małe chyba od wózków ze stoczni no ale były za małe i co rusz gdzieś się kopaliśmy Potem wpadliśmy na lepszy pomysł kupiliśmy Garbusa przerobiliśmy daliśmy do poszerzenia felgi ze złomowiska kupiliśmy opony szerokie Zdjęliśmy drzwi szyby błotniki no i jazda była och to miało moc Raz nawet wypadłem przez drzwi których nie było kiedy kolega kierował No i taki garbus wychodzi o wiele taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Konrad, mozesz zdradzic gdzie i za ile kupiłes rame? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Allegro,400zł +za 200zł komplet chyba 12 opon,4 kolumny kierownicze,zaciski hamulcowe i 2 skrzynki gratów rama z gniazdami łożysk tylniej osi,zwrotnicami,kierownicą...nawet felgi jakieś(nie z kompletu niestety) gościu dorzucił. Od razu mówię że to co składam(równiez z kolegą :wink: ) to nie jest buggy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Fart... Tez chce tak wiele za tak niewiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No dobra...się pochwale co to jest :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Dawid możesz sobie z bliska pooglądac. Przy Obornickiej miedzy stacją shell, a sklepem lidl stoi taki wehikuł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Dzieki Jarku za info. ciekawe ile za niego chcą :wink: Szkoda że ma taki mały silnik (150ccm) :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 jesli chodzi o silnik do buggy to mozna jeszcze pomyslec nad silnikiem od zaporozca...Oj pieknie brzmia te silniki a jakie motory z nimi robia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 V4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 a może silnik od Audi TT mam takowy Albo od VW Craftera :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 chyba mnie źle zrozumiałeś. silnik z zaporożca jest V4. U mnie w szkole jest właśnie taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ja pisałem w kontekście żartobliwym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Znalazłem fajną stronke z planami i nie tylko... http://www.semioffroadteam.republika.pl/co%20i%20jak.htm troszke słaba jakość i za małe te rysunki :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek66 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Zaporożca?? O rany!! W tych wechikułach nic pięknie nie brzmiało. Tylko poranne "jęki" przed blokiem!! Zemsta Stalina :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Sam sie kiedyś tym interesowałem, niestety mi przeszło. Do poczytania o budowie poszukaj pod hasłem Szajowóz ew. szajowozy może troszkę ta strona http://odlot.republika.pl/linki.html Ci rozjaśni nie wiem co na niej zostało a strona szajowozów przestała działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Tak zaplecze macie podwójnie dobre. A gdzie zamierzacie jeździc? Do normalnego ruchu raczej nie dopuszczą. Na bezdroża silnik jaki planujecie może nie wystarczyc.dopuszczą pod warunkiem:-posiadania rachunków na główne podzespoły - w tym przypadku silnik i skrzynia (legalność części) -rachunki za spawanie ramy od spawacza /firmy z uprawnieniami -opinia rzeczoznawcy PZMOT -pozytywne przejście przeglądu w WYZNACZONEJ stacji diagnostycznej -nabicie zastępczej tabliczki znamionowej -procedura rejestracji , ubezpieczenie itd pojazd będzie zarejestrowany jako "SAM" czyli samoróba plusy - frajda straszna minus - kontrola drogowa przy każdej okazji zapomniałem - aktualnie pojazd musi spełniać normy dotyczące czystości spalin - czyli odpadają wszelkie silniki od malucha , garbusa i inne bez katalizatora przerabiałem tę procedurę dziesiątki razy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.