Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam. Arthobby posiada w ofercie silniki Magnum. Dobre to?
bynek Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Czop wału korbowego jest wciskany w wał. Kiedyś przy próbie uruchomienia ten czop wypadł, reklamacje co prawda uznano ale trwało to ze dwa miesiace. Był to silnik dwusuwowy o pojemności około 4 cm3.
Grzegorz Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Google mówią, że to ASP produkowane na rynek amerykański.
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Z tego co wiem (znaczy się co zasłyszałem i zaczytałem) motory Magnum, przynajmniej 4 - suwy to dobre silniki. Posiadam nawet taki jeden - Magnum FS52AR. Ale go nie używałem jeszcze.
Danielstol Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 http://www.pfmrc.eu/viewtopic.php?t=3274&postdays=0&postorder=asc&highlight=sanye&start=15 tutaj zobaczysz wypowiedz kolegi Mask o silnikach Sanye.
Bartosz Mesjasz Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 To ja sobie pozwolę ją przytoczyć: Shenzhen SANYE Precision Machinery (czy jakos tak) produkuje w jednej fabryce silniki Magnum, ASP, Sanye, podobno Evolution, GMS i TH. Magnum sa produkowane na rynek amerykanski, ASP na europejski. Teraz podzial nie jest tak jednoznaczny i silnikami Magnum handluje sie tez w krajach europejskich, choc ASP w stanach nie ma. Ciekawostka jest, ze na amerykanskim eBayu czterotakty Magnum kosztuja nie wiele mniej niz odpowiedniki OSa.
DarekRG Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam! Ja posiadam Magnumka .15 też z Arthobby. Silnik się dobrze sprawuje. Kłopotliwa była regulacja. Trzeba pokręcić wszystkimi śrubkami jakie są żeby ładnie chodził :wink: Bardzo podobny do ASP z tym że materiały i wykonanie na znacznie wyższym poziomie. A oto stronka producenta: http://magnum.globalhobby.com/ Potwierdzam że to silniki na rynek USA
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Faktycznie podobieństwo do ASP jest uderzające ale różnice w wyglądzie jednak są. To chyba nie jest tylko zmiana metki. A tak na marginesie pytanie moje wzięło się z tąd, że zamierzam kupić w przyzwoitej cenie silnik o poj. 10cm3. Brałem pod uwagę trzy: GMS, Super-Tigre i ASP no i nieoczekiwanie trafiłem na Magnuma. Może doradzcie co wybrać. W arthobby o Magnumie piszą tak "Wszystkie silniki Magnum charakteryzują się długą żywotnością, wysokimi osiągami oraz relatywnie niską ceną zakupu. "
DarekRG Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ja bym raczej powiedział że Magnum to taki złoty środek między OSami a tanimi silnikami. Mój ASP .46 II który sprzedałem i teraz załuję, chodził znakomicie, aż z podziwu wyjść nie mogłem. Ale to ponoć zależny wszytko jak się trafi. Mam GMS-a ale jeszcze nie palonego i powiem szczerze że wykonanie pozostawia trochę do życzenia. Musiałem usuwać sam pilnikiem nadlew w na dole cylindra, oraz rozkręcać igłę bo była zbyt ciasno w gwincie spasowana. To już za ta kasę przyjemniejsze są ASPki. Tygrysków nie miałem i raczej mieć nie będę miał. Natomiast Magnum pod względem wykonania wzorowy. Wszytko spasowane jak w zegarku. Zaryzykuje stwierdzenie że to taki tańszy brat Os-a. Niestety z większymi Magnumami nie miałem do czynienia, ale po tym jednym motorku zaryzykuje stwierdzenie że wszystkie te silniki są na równym poziomie. Szkoda że Magnum jest u nas dość mało popularną marką bo było by wtedy więcej doświadczeń z nimi na polu walki :wink:
Konrad Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 U mnie jest odwrotnie....ASP wykonany niechlujnie,niedokladnie,straszne nadlewy,słabe materiały....nigdy mi ładnie chodzić nie chciały....a mam GMS-a .25 i jakością wykonania dorównuje on Os Maxom,a kulturą pracy często je nawet przebija....w każdym warunkach,o każdej porze,od palca zawsze od pierwszego razu.Regulacja GMS to bajka,raz ustawiony chodzi dobrze calutki sezon,pali zawsze od pierwszego obrotu,pracuje w pionie,na plecach,w kazdej pozycji.Trzyma wolne obroty prawie jak 4-suw,ledwo się kręci,poniżej 3tyś obr/min,i przy tak niskich obrotach mozna go postawic do pionu,wywrócić na plecy i i tak nie zgaśnie.....LEPSZEGO SILNIKA NIE MIAŁEM.
MASK Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Tez mi się wydaje, że GMS’y są lepiej wykonane od Mag/ASP, zresztą takie były założenia Johna Maloney'a - twórcy tych marek (tak tak, te marki powstały w USA). Po tym jak World Engines (dzisiejsze Horizon Hobby) stracił wyłączność na silniki OS i ST (na rzecz Great Planes), Maloney zaczął szukać producenta silników w Chinach. powstały trzy marki: ASP jako najniższa klasa, Tiger Shark (nieznane w Europie) srednia i najlepiej wykonane GMS. Takie były początki, potem wszystko zaczęło żyć swoim życiem, powstały kolejne marki handlowe Magnum (lepsza nazwa dla USA niż ASP) i Sanye. Wracając do sedna. Mam wrażenie (podobnie jak koledzy), że Magnum trzyma nieco wyższy poziom niż ASP. Być może są inne tolerancje i inna kontrola jakości.
Tomek Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Moje Magnum 91 chodzi któryś rok z rzędu. Teraz w rękach Adama. Swoje wylatał w Madmanie i innych modelach. Po niemal rocznej przerwie zapalił od pierwszego przyłożenia rozrusznika. Silnik dobry , godny polecenia.
DarekRG Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam. Arthobby posiada w ofercie silniki Magnum. Dobre to?Z tego co napisane powyżej wypływa prosty wniosek:Kupując Magnum mamy pewność że za każdym razem trafi do nas produkt bardzo dobrej jakości a nie ruletka jak to ma miejsce w przypadku tanich marek. Chyba warto jednak dołożyć grosza i mieć spokojna głowę, ale wybór zostaje Tobie :wink: Nie zapomnij po zakupie pochwalić się nabytkiem i napisać wrażenia z użytkowania i nie tylko!
Konrad Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 DarekRG-własnie ASP i Magnum to kompletna ruletka,jeden chodzi jak igła,drugi puchnie i traci kompresję,a trzeci łapie lewe powietrza i cieknie spod łozyska...w 4suwie owszem nie ma tragedii,ale 2suw to LOTERIA.Za to GMS to silnik dużo wyższej klasy niz Magnum(w przedziale tanich silników)
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wybór padł na Magnuma. Jak już go będę miał i trochę polatam to opiszę spostrzeżenia w dziale 2-takty.
DarekRG Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 własnie ASP i Magnum to kompletna ruletka,jeden chodzi jak igła,drugi puchnie i traci kompresję,a trzeci łapie lewe powietrza i cieknie spod łozyska...w 4suwie owszem nie ma tragedii,ale 2suw to LOTERIA.Za to GMS to silnik dużo wyższej klasy niz Magnum(w przedziale tanich silników)Masz silniki tych producentów? Ja GMS-a jeszcze nie paliłem a jedynie opisałem pierwsze wrażenia i zmagania po wyjęciu go z pudełka. Nie zgodzę się także że Magnum i ASP to to samo. Piotr78 czekam na relację Mam nadzieję że potwierdzi moja opinię 8)
Konrad Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 ASP i Magnum to jedno dziadostwo róźnią sie tylko minimalnie przecież.Porozmawiamy jak odpalisz GMS-a 8)
dziobak Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Porządny silnik typu OSmax lub Magnum 7,5cm ,kosztuje 400zł, a ich podróbki ,czyli ASP kosztują około 200zł. Wielu chwali ASP
DarekRG Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Odpaliłem GMS-a. Jestem zadowolony. Po wstępnym dotarciu chodzi jak trzeba i łapie za pierwszym kopnięciem rozrusznika przy 1% nitro Po pełnym dotarciu jak przejdę na bogatszą mieszkankę 5% nitro powinno być cudownie
Konrad Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Spróbuj go odpalic od palca,jestem pewien,że zapali za pierwszym kopnięciem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.