mammuth Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 No akurat moim faworytem jest.. pięć Na obecna chwile tez moja ulubiona liczba jest 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ałdi? Wolwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ałdi? Wolwo? Dużego wyboru nie ma. Oczywiście chodziło mi o Audi 2.3 (benzyna) i Volvo z 2,4 D5 (diesel) Pierwsze posiadałem ,drugie wpadło w ucho strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A jak przyjemnie VR5 2.3L by VW mruczy :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 "zresztą nie lubie niemieckich samochodów" Qba za to Cię lubię Kup Punto 1.2 i to w dodatku zielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Czerwone i tablicze L z dopiskiem egzamin :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Slawek_9000, nie bierz wszystkiego co piszę, śmiertelnie poważnie. Już wcześniej wspominałem, że rozumiem zwolenników diesli. Gdyby nie miało to sensu, nikt by tych silników nie produkował. Po prostu ja za nimi nie przepadam i piszę o tym wręcz prowokacyjnie, z mojego nieobiektywnego punktu widzenia. tak, przy czym używasz wyświechtanych sloganów a'la onet, jeszcze napisz że gaz to do zapalniczek, a silniki poniżej 2l to są do kosiarek. Może to i jest hyde, ale chłopak pytał się jakie auto kupić a ty wyjeżdzasz z taką mądrością życiową. Załóż własny temat o wyższości accorda nad traktorem. I zapewniam Cię że NIE ROZUMIESZ zwolenników diesli, bo jeśli używasz pojęcia turbodziura to ostatnim turbodieslem jakim jeździłeś był jakiś 90 konny bez zmiennej geometrii kierownic łopatek. Silniki benzynowe mają sens w autach sportowych, gdzie można wykorzystywać ich atuty, powiedzmy w roadsterze czy subarce 4x4, w zwykłym aucie klasy średniej benzynę kupują tylko wieśniacy, którzy nie potrafią zauważyć oczywistej oczywistości że cała Europa* przestawiła się już na diesle. * poza może Szwajcarią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 L to teraz na Clio :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Dobrze ze jestem ze wsi lubie benzynę i kropka a dyskusje co lepsze nie ma sensu, uważam ze nie stać mnie na obsługę diesla i jego zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 w zwykłym aucie klasy średniej benzynę kupują tylko wieśniacy trochę Cię chyba poniosło... współczuje jak oceniasz mnie i innych po tym jakie mam auto/silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Szczepan zależy gdzie, u nas tłuką na Punciakach nadal :wink: Co do diesla to ostatnio kolega opowiadał jak jego inny kolega przyjechał z landu jakiegoś 1,6L dieslem nowym, podobno powyżej 3 biegu nie udało mu się wrzucić w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 w zwykłym aucie klasy średniej benzynę kupują tylko wieśniacy trochę Cię chyba poniosło... współczuje jak oceniasz mnie i innych po tym jakie mam auto/silnik. wyluzuj! po co sie napinasz? nerwy szkodzą na wszsytko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Gdzie ja się napinam Wygarnąłem lekko i już :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Slawek_9000, nie będę się zniżał do twojego poziomu argumentacji. Jak byś się nie napinał, to dostrzegłbyś, że qpa jako jedno z kryteriów wymienił benzynę. Nie wiem, skąd tu nagle pojawiły się diesle i ich obrońcy. Co do udziału silników w rynku, to na świecie, w Europie, w Polsce udział benzyny jest jednak sporo większy, a dynamicznie to rośnie rynek hybryd, a nie diesli. W hybrydach siedzią oczywiście... benzyny. Mało, w Polsce udział diesli zaczął od ubiegłego roku gwałtownie spadać. Nie naginaj więc faktów, a zapoznaj się z wynikami badań, np.SAMARu. Jeżeli dla ciebie nowiuteńki fordzik ma przestarzały silnik, to gratuluję. Nie wiem jakie ma łopatki, wiem jak się zbiera. Mi nie odpowiadało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ładziak, fal 70 2.4 w benzynce 140 konikow - jak sie dorobie troche kaszu to kupuje dodatkowe 40 z BSR - spalanie spadnie o 3% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam712 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Prelude odradzam-komfort ok,spalanie przy normalnej jeździe 10-11litrów(lubi LPG),ale dostępność części to masakra,a jeśli są to drogie.Zamienników brak,z Accorda nie pasują.No i mało miejsca z tyłu. Kolega ma 626 99 1.8 kombi i bardzo sobie chwali.Spalanie 8-9L, Lpg łyka bez zastrzeżeń, części sporo,w dobrych cenach.W przypadku wersji kombi dość drogie tylne amory(nietypowe). Znajomy 4 lata jeździ Carismą,w zasadzie bez zastrzeżeń,gdy szukałem czegoś dla siebie odradzał mi tylko silniki GDI. Volvo S/V 40 budowane były na tej samej płycie podłogowej co Carisma. Przeważnie bogate wyposażenie,ale naprawdę twarde zawieszenie. Silnik 2 litry przyjmuje gaz bez zastrzeżeń-połyka 10-11 litrów(z klimą),ceny częsci ok. Do silników turbo T i T4 potrzeba droższej instalacji lpg(wyższe ciśnienie wtrysku) Z nowszymi civicami nie miałem do czynienia,wiem tylko że odkąd zaczeli montować je na Wyspach zaczeły się większe problemy z blacha-szczególnie wersja sedan. Za to jak wspomnę moje"żelazko"(rocznik 91)aż mi się robi ciepło.Wypasów brak,dość twarde,ale z silnikiem 1.6.Fajnie to jeździło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 w zwykłym aucie klasy średniej benzynę kupują tylko wieśniacyNo sorry, ale niektórym księgowa truje bardziej niż stary diesel, a benzyniak tańszy był... :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek66 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Moj ulubiony widok to autko np. BMW (ale nie tylko) w dodatku zagazowane (ale tez nie koniecznie) i taka oto sytuacja: podjeżdza człowiek i tankuje za 14 zł. Zastanawiam się wtedy gdzie on się wybiera? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Slawek_9000, nie będę się zniżał do twojego poziomu argumentacji. nie, bo to ja się zniżyłem do twojego poziomu z tym traktorem. I to może się tak nie napinaj, bo nie wszystko co tu się pisze musisz brać zupełnie serio. Wyraziłem moją prywatną opinię w sposób prowokujący celowo, jeśli coś ci to przypomina. Mam własną opinię o silnikach benzynowych, a już zwłaszcza o mędrcach wykładających wyższość diesla nad benzyną czy odwrotnie, zamiast doradzić chłopakowi który się o konkretną rzecz pytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 tankuje za 14jak to gdzie ? pod szkole! hmmm Ladziaku powiedz mi jeszcze ze w europie tez najszybciej rosnie sprzedaz hybryd, potem sa benzyniaki a na koncu diesle ? Niestety jest inaczej , a co to turbo dziura? bo jakos moj jej nie ma ( R75 2.0.l CDTi) i glupi ciagnie od poczatku do konca zamiast sobie wziasc oddech :wink: o zaletech dysponowania duzym momentem obrotowym nie wspomne :mrgreen: Pozdrawiam Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.