Skocz do zawartości

FPV Trener


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Opublikowano

Fajny model, mam ochotę żeby sobie go zamówić :) Do tego lata rewelacyjnie.

Gość Anonymous
Opublikowano

Wojtek, jakie zastosowałeś serwa? Z tego co widać na fotkach to na lotkach są jakieś HXT900 lub odpowiedniki. A co poszło na ogon? Gdybyś jeszcze zechciał sprawdzić i napisać, jakie wymiary ma kadłub. Chodzi mi konkretnie o szerokość oraz wysokość kadłuba po środku kabinki.

Opublikowano

Serwa na lotki to Tower Pro Sg90, na ster kierunku i ster wysokości Turnigy 2216MG. Te drugie solidne- łożyskowane, metalowe, mocne i precyzyjne.

 

Szerokosc kadluba w polowie kabinki to 8cm, wysokość 16cm.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem u siebie w T-FPV motor TURNIGY 3530 1100kv.

Na śmigle GWS HD 10x6 i zasilaniu pakietem A123 2200mha 4s pobór prądu ok 24-27A.

Czyli napęd wykorzystany na maksa. Prędkość przelotu to średnio 25km/h, taki latawiec leci się pod wiatr 5km/h i kotłowaniu 27A.

 

Powiem, że to lata całkiem sprytnie. Jednak zamieniłem silnik na trochę większy a może i i nawet za duży. TURNIIGY 3548 800kv smigło GWS HD 10x6x3. Co miałem to wstawiłem.

 

Dodam, że płatowiec swoje waży. Sam pakiet zasilający ok 340g, pakiet video 170g, itp.

Dobrze ponad kilogram, a i tak łapie czasem termikę.

 

Myślę, że odpowiednik motorkiem będzie 3536 1400kv i śmigło 9x6.

Opublikowano

Zmieniono kadłub, który ma teraz grubość 8cm i jest z jednego kawałka EPP.

Statecznik pionowy bez profilu (sama płyta EPP).

Poprawiono lekko kosmetykę modelu.

Zaokrąglono końcówki płatów i SW.

 

PS: zdjęcia na stronie to jeszcze stara wersja.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja kiedy jeszcze nim latałem FPBV to latało się super i lądowało FPV jeszcze lepiej.

 

Teraz sytuacja transportowa wymknęła mi się spod kontroli i model czeka na lepsze czasy i przede wszystkim- pewną pogodę.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jako, że nie mam innych modeli sprawnych ciągle latam T-FPV.

Nieraz aż można usnąć schodząc z wysokości 1000m. Model lata i ma się ciągle dobrze. Jednak fajnie gdyby był wykonany lekko bo czasem łapie termikę ale jest za ciężki aby skorzystać. Fakt szukam innego rozwiązania do dalszych lotów.

 

Naprawdę ten model to rasowy Trener FPV. Latanie i lądowanie w goglach to bajka.

 

Tylko to, że wisi w powietrzu zamiast lecieć :lol: .

 

Faktycznie gdybym miał bardziej żwawy model to pewnie odstawił bym ten w kat na później.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

 

Zainteresował mnie ten model ze względu na jego prostotę w budowie (mam deficyt w doświadczeniu)

 

Czy można by prosić o podanie sprawdzonej listy elementów w które należy wyposażyć model (serwa, silnik itd.)

 

Założenie jest takie że będzie to trenerek i to przez duuuuże T.

 

Na początek loty bez żadnej dodatkowej aparatury do FPV, w późniejszym czasie planuje dołożenie lekkiej kamery do nagrywania.

 

Dziękuję za wszystkie sugestie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.