Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja miałem z Easy Gliderem inny problem pasiadam go jakieś 10 miesięcy i mocno go użytkowalem u mnie się te zatrzaski w skrzydłach już wyrobiły jak również gniazda w kadłubie skrzydła są kreto odporne jak również śmigło sam nie wiem jak do tej pory wytrzymalo wiadomo że lądowania były różne przy twardszych lądowaniach skrzydła wygniatają gniazda w kadłubie i robią się wolne przestrzenie wszystko to juz nie jest tak pasowne jak na początku i skrzydła nie dość że sie rozłanczają z zatrzasków to jeszcze gonią w kadłubie jest to normalny objaw zużycia który za jakiś czas i Was czeka wolne przestrzenie w kadłubie zalałem żywicą a na skrzydła przykleilem rzep samoprzylepny i znowu można latać do tej pory latalem na silniku z zestawu ale tez będę wkładał bezszczotkę najprawdopodobniej cos z Dualsky 28 albo 35 ale sam jestem ciekaw czy ktoś już stosował do niego jakiś 3f i z jakim efektem

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Przyglądałem sie przeróbce którą zrobił Zbig jednak nie do końca mi o to chodziło Zbig miał Easy Glidera bez napędu ja kupiłem od razu z napędem jednak nie będę inwestował w regulator do szczotkowca bo mam regulator 3f .

Zastanawiam sie nad metoda zamocowania chociażby takiego silnika http://www.cyber-fly.pl/index.php?products=product&prod_id=157 rzecz w tym że nigdy tego nie robiłem i każda porada(najlepiej fotograficzna) z waszej strony będzie dla mnie dużą pomocą (proszę o wyrozumiałość dla kompletnie zielonego :D )

Opublikowano

ja kupilem zwyklego szybowca i zaczalem przerabiac go na bezszczotke. po natruciu d... niektrorym aby dowiedziec sie co i jak to przeszedlem do roboty:

 

fc3212615f509ef8m.jpg

 

 

 

2aa2fd27be2ec64bm.jpg

 

nastepne zdjecia gdy prace sie posuna ale nie wiiem czy wyrobie bo w czwartek wyjezdzam na Żar :D

Opublikowano

Ja pędze model 600g na silniczku bm 240821 śmigle 8x6 i 7,4v i radzi sobie peoblemu. Myślę że targnąl by jeszcze spokojnie 200g wiecej.

 

Silniczek na moje da radę z gliderem bez większych problemów tym bardziej, że ma kolega pakiet 3s.

 

Może pionowzlotem to to , nie bedzie ale polata fajne.

Opublikowano

czesc.

Tez kupiłem sobie kołpak 40mm do tego silnika i tych łopatek. Te łopatki so przystosowane do kołpaka 30mm bo u mnie na 40mm sa za duze i silnik sie grzeje :cry: . Lepiej oszczedz silnik i kup sobie 7x4. Bo poprostu szkoda silnika :D . Ja tak własnie zrobie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Ja również jestem posiadaczem Easy Glidera i wczoraj właśnie został "oblatany" - ja niestety z powodu wiatru byłem widzem jak na razie. Ale podobnie jak Krzysztof chyba zrobie przymiarke na zmiane silnika bo ten oferowany w zestawie to faktycznie jest chyba troszke za słaby zwłaszcza przy troszke silniejszym wietrze. U mnie byl problem jeszcze a accu bo mialem założony 7 celowy o małej pojemności tak wiec latanie było krótkie :( Dzisiaj mam nadzieje jak wiatr sie uspokoi spróbować własnych sił :)

Opublikowano

Mi twoje linki niechodzą. Napewno silnik od skalenia za 33zł da rad3e bo u mnie targa spokojnie model 600g na 7,4v i śmigle 8x6

 

Co do regla to kup jakiś tp koło 15-20 A ale ważne by miał radiotor - alu płytkę przyklejoną do tranzystorów. Jęsli jej nie ma (taki kiedyś miałem - topiła się obudowa nawet przy małym prądzie) to nie warto kupować regla tylko że 10zł tańszy.

Opublikowano
Tak, zywica skleja ten material - elapor.

 

W instrukcji masz pewnie napisane zeby skelac CA jednak to chyba nie jest dobry pomysl.

Ja posklejalem CA i teraz wszystko sie rozkleja.

A czy używałeś średniego CA (nie styro) i aktywatora w sposób opisany w instrukcji?

Ja kleiłem tak swojego MiniMaga i lata już drugi sezon (kilka zaliczonych kretów :) ) i nic się nie rozkleja. Jedyny problem z klejeniem elaporu przy pomocy CA i aktywatora to konieczność naprowadzenia na siebie obu klejonych elementów idealnie za pierwszym razem, bo drugiego razu nie będzie :D . Największą zaletą ( według mnie) jest właśnie pewność połączenia i jego niska waga.

Opublikowano

Krykiet napisałeś że silnik "nie chodzi" jak rozumiem to samodzielna przeróbka ? jesli nie działa to po prostu sprawdź czy nie masz przebicia miedzy fazami, co do wyboru silnika kupowanego to dzwonek spokojnie pociagnie Easy Glidera niewiem tylko czy smigło składane które jest w zestawie będzie pasowac na oś 3mm nigdy nie miałem silnika szczotkowego jesli tak to jaki jest rozmiar łopat i ich skok ? i dopiero wtedy można dobierać silnik .

Opublikowano

bylem z tym silnikiem u modelarza i wiem tylko tyle ze nie chodzi. ja kupilem easy glidera w wersji szybowca wiec smiglo mam osobno. smiglo to 8x4 ale nie wiem jaki skok. kolpak juz tez mam

Opublikowano
smiglo to 8x4 ale nie wiem jaki skok

Hihi. Średnica to "8" a skok to właśnie "4" :D

Śmigła oznacza się "średnica x skok". Obecnie w calach, ale dawno temu bywało, że i w centymetrach (to byłoby mniej więcej 20x10cm)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

W końcu udało mi sie skompletować wyposażenie i przerobić wszystko na silnik 3f a wygladą to tak

 

87549732e1c1acd5.jpg

a0cf3ee01ddf6fea.jpg

259df8cc37d7a9ac.jpg

9ec35a0a2d701bec.jpg

d67848438caf5d0b.jpg

 

Oczywiście model nie jest pomalowany i na razie nie mam zamiaru tego robić ,sądzę że pierwsze malowanie będzie potrzebne po pierwszych lotach i spotkaniach z krecikami .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.