Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Nie ma problemu, myślałem, że się w moderatora bawisz. Co do szczotki - możesz na niej zaczynać i jeśli poćwiczyłeś poprzednio latanie lotkami na symulatorze i w realu, to nie powinno być problemu, jak spróbujesz na bezwietrznej pogodzie. Tym modelem nie zakręcisz samym sterem kierunku (no może na całkowicie bezwietrznej pogodzie). Problem zaczyna się, kiedy trzeba ratować ptaka z trudnej sytuacji, szczególnie kiedy pułap niski, no i na mocnym wietrze oczywiście. Aż się prosi "wyciągarka" w 5-10 sek na pułap i latanie a nie szczotkowe gramolenie się 400tką esami pod 10-20 stopniowym kątem. Szkoda czasu i prądu. Na 100% zmienię ten wariant, na co? a to jeszcze muszę pobuszować po forum i podglądać mądrzejszych ode mnie.

Mocna bezszczota zdecydowanie !

TZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm , to faktycznie nie za ciekawie

Czyli jednak trzeba poszukac bezszczotki

Oprocz dwoch serw hs 55 nie posiadam nic , wiec moze lepiej od razu nastawic sie na silnik bezszczotkowy--to chyba jest jedyne wlasciwe rozwiazanie

Mam okazje kupic silnik wraz z ryglem 25A po niskiej cenie

 

http://www.emodel.pl/esklep/tower-240821-p-212.html

nada sie ten silnik , nie za slaby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm , to faktycznie nie za ciekawie

Czyli jednak trzeba poszukac bezszczotki

Oprocz dwoch serw hs 55 nie posiadam nic , wiec moze lepiej od razu nastawic sie na silnik bezszczotkowy--to chyba jest jedyne wlasciwe rozwiazanie

Mam okazje kupic silnik wraz z ryglem 25A po niskiej cenie

 

http://www.emodel.pl/eskl...0821-p-212.html

nada sie ten silnik , nie za slaby?

 

Ten silnik odradzam jest trochę za słaby koledzy kilka postów wyżej proponowali silniki dużo lepsze. Jest też w tym wątku opis mojej przeróbki na silniku który zastosowałem w kilkanaście sekund model jest na granicy zasięgu wzroku .

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2053&postdays=0&postorder=asc&start=30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:)

 

W tym wypadku na silniku nie latasz ciągle tylko używasz go do wynoszenia modelu w górę. Silnik pracuje powiedzmy te 10 sekund a potem przerwa paro lub parunastu minutowa.

 

Ja w EG dałem taki silnik http://nastik.pl/ray-c353606-p-1573.html ale to już jest przerost treści nad formą. Obecnie mam ustawione Epa na gazie. Ale fakt faktem bez ograniczania gazu mogę model rzucić pionowo i się wznosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof napisz proszę gdzie to wszystko nabyłeś (silnik, smigło, kiłpak) a pójdę twoją drogą. 1,4 kg .... toż to jak Me 163 musi działać. Pionowzlot :wink: panie, pionowzlot,

Pozdr,

 

Zakupy robiłem tutaj http://www.cyber-fly.pl/index.php?products=product&prod_id=157 dobierałem silnik z myślą o ciągu i wadze żeby był zbliżony do wagi orginalnego napędu (i fakt nie miałem żadnego problemu z wyważeniem .

Faktycznie silnik ok.................

Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:)

 

Możliwe że tak się dzieje podczas ciągłej pracy silnika jednak w moim wypadku te opinie nie sprawdziły sie silnik i regulator jest raptem lekko ciepły. A gwarantuje Ci że bardzo szybko EG z tym silniczkiem jest na granicy widoczności . Tak ze jak dla mnie rewelacja a i w bardzo wietrznych warunkach spisuje sie rewelacyjnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne:)

Ale jak widze , wiekszosc uzytkownikow EG mialo juz model z silnikiem bezczotkowym

Jakos nie wyobrazam sobie wiercenia otworu na silnik w kadlubie , jezeli bym zakupil model w formie szybowca

Z tego co czytalem to tak mozna zamontowac silnik --dzwonek- ( uciac kawalek dziobu ,wstawic cztery listewki i do tych listewek zamocowac silnik )

 

p.s Panowie wrzuccie fotki jak zamocowaliscie swoje silniczki , czy trzeba duzo ingerowac w orginalnym montazu, jaka jest srednica i dlugosc orginalnego szczotkowca do EG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam cię. jakiś czas temu montowałem swojemu synowi silnik od nastika(ciąg 1,2 kg)

jest rewelacyjny. Wystarcza na wyciągniecie modelu na ok. 150 metrów w czasie około 10sekund.Wtym czasie ani regulator , ani baterie nie zagżały sie zbyt mocno.Postaram ci się przybliżyc lub zobrazowac montaż silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

trochę odświeżę temat - ostatnio na youtube widziałem filmik nakręcony z cyfraka przyczepionego do Easy Glidera, pisało że to Canon A510 a on waży jakies 260~g

Czy na stockowym silniczku jest możliwość uniesienia szybowca z takim ładunkiem?

 

edit: znalazłem ten filmik http://youtube.com/watch?v=mztfjj-6aKU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Obrazek

Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?!

Witaj

Silnik jest szczotkowy, a regulator jest do silnika bezszczotkowego.

Silnik bezszczotkowy ma 3 fazy stad na wyjsciu 3 kable w regulatorze, szczotkowy ma 2 dlatego sa 2 kable. Jak masz juz regulator bezszczotkowy, to dokup silnik bezszczotkowy i nie baw sie w szczotki bo w tych czasach to jest nieopłacalne :D

 

Pozdrawiam

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?!

 

Tak nie można!

Silnik masz szczotkowy a regulator do silnika bezszczotkowego. Regulator do szczotkowego ma dwa wyjścia do silnika. Twój regulator nie będzie działał z tym silnikiem.

Pakiet łączymy z regulatorem a nie odbiornikiem. Regulator do odbiornika do kanału "gaz", najczęściej kanał 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.