Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam

Możesz trochę zeszlifować dolną część komory na pakiet, górnej bym raczej nie ruszał, bo jest ona dość cienka a stanowi dolną część mocowania skrzydeł. Poza tym pomyśl wówczas o zabezpieczeniu odbiornika, bo przy twardszym lądowaniu a niedaj Boże krecie pakiet kasuje odbiornik i zatrzymuje się na serwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie - wojcio69 :)

 

Co do kreta to latałem sobie miło, zabieram się do lądowania i nagle wyrosła

z pod ziemi wieeeellka stodoła.... przed chwilą jej nie było :wink:

 

To moje pierwsze loty w życiu i niestety brakuje czasem zimnej krwi i łagodnych ruchów drążkami = kret :wink:

 

Następnym razem na loty wybiorę wieeellką pustą łąke... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja własnie niedawno sklechciłem swój pierwszy model , właśnie EG..

 

Póki co latam na fabrycznym permaksie , udaje mi sie wprawdzie utrzywać ze 25 min , ale wznoszenie faktycznie jest kiepskie.....

 

możecie doradzic cos , co da wyraźną róznice , a jednoczesnie nie wymaga zbytniej ingerencji w kadłub?? chodzi o wielkosc komory silnika , nie chcialbym zbytnio przerabiać...

 

co do samego silnika , to moze zwykła szczota klasy 600 ?? mam regulator do szczotek i nie chciałbym odstawiać go w kąt bo nieco kosztował ,a do bezszczoty i tak musiałbym kupić nowy :/

 

wiem , wiem , o silnikach już było , ale posty są sprzed roku , a temat rozwija sie tak szybko ,że na pewno jest coś ciekawszego na rynku....

 

pozostaje jeszcze kwestia doboru śmigła.. ale to może inym razem 8)

 

dzięki za rady , pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem zatem , że bezszczota , powiedzmy klasy 600 , ma takie wymiary , jak moja szczota klasy 400 ??

 

trudno , pomęcze sie troche z tym fabrycznym .... "zajade" go do końca i wtedy pomysle o BS... , chociaz szkoda mi regulatora , bo jakby nie było jest sprawny , troche kosztował , a poleży bezużytecznie :/

chyba ,że ktoś odkupi :D

 

a tak wogóle , jaka jest żywotność takiego permaxa 400 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.