Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ajajajajaj... Ja tu mówię że alternatywa, a tu mi z wyposażeniem wyjechali xD Prośże bez nadajnika...

 

http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=PKZ4775&kat_id=22&kat_typ=0

 

Ja was rozumiem... Ale mi chodziło tylko i wyłącznie by zaprezentować to coś co może zastąpić EG :P

 

A gdyby to i to to ja bym to i to... No panowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bartku aparatura DX5e:

 

DX5e posiada cyfrowe trymery

DX5e posiada funkcję uczeń-nauczyciel i jest kompatybilny z wszystkimi nadajnikami JR i Spektrum.

Odbiornik AR500 wykorzystuje inteligentny system SmartSafe™ fail-safe.

Odbiornik AR500 posiada ustawiony piąty kanał odbiornika dla drugiej lotki

Rewersy serw.

Wielkośc wychyleń.

DX5e posiada mikser Elevon (Delta).

 

Parametry techniczne

 

Nadajnik:

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Odbiornik: AR500 5-kanałowy

Pamięc: 1 model

Mode: 1 lub 2

Funkcje: Rewers, wielkośc wychyleń, cyfrowe trymery, Delta mix, uczeń - nauczyciel

 

Odbiornik

Typ: Sport Receiver (pełny zasięg)

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm

Waga: 7 g

Zakres napięcia zasilania: 3,5 - 9,6 V

Piąty kanał: druga lotka

 

Jeżeli siedzisz trochę w modelarstwie, to wiesz, że ta aparatura poza tym, że jest w częstotliwości 2,4GHz niewiele więcej ma do zaoferowania.

DX5e na Allegro jest do kupienia za 340zl. ( http://www.allegro.pl/item508793005_spektrum_air_dx5e_dsm2_tylko_od_model_fan_lodz.html ), czyli cała reszta (serwa, regulator, silnik, akumulator, model) kosztuje 200zł.

No i na tym polega chwyt reklamowy. Znajdą się tacy, co złapią się na ten haczyk i nie zdziwię się jak po pierwszych lotach zrażą się do modelartwa RC tak jak Ci którzy kupili np.

http://www.allegro.pl/item502692978_samolot_biplane_r_c_3_kanalowy.html

i temu podobne nibyloty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bartku aparatura DX5e:

 

DX5e posiada cyfrowe trymery

DX5e posiada funkcję uczeń-nauczyciel i jest kompatybilny z wszystkimi nadajnikami JR i Spektrum.

Odbiornik AR500 wykorzystuje inteligentny system SmartSafe™ fail-safe.

Odbiornik AR500 posiada ustawiony piąty kanał odbiornika dla drugiej lotki

Rewersy serw.

Wielkośc wychyleń.

DX5e posiada mikser Elevon (Delta).

 

Parametry techniczne

 

Nadajnik:

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Odbiornik: AR500 5-kanałowy

Pamięc: 1 model

Mode: 1 lub 2

Funkcje: Rewers, wielkośc wychyleń, cyfrowe trymery, Delta mix, uczeń - nauczyciel

 

Odbiornik

Typ: Sport Receiver (pełny zasięg)

Ilośc kanałów: 5

Modulacja: DSM2 2,4 GHz

Wymiary: 21,6 x 30,1 x 12,3 mm

Waga: 7 g

Zakres napięcia zasilania: 3,5 - 9,6 V

Piąty kanał: druga lotka

 

Jeżeli siedzisz trochę w modelarstwie, to wiesz, że ta aparatura poza tym, że jest w częstotliwości 2,4GHz niewiele więcej ma do zaoferowania.

DX5e na Allegro jest do kupienia za 340zl. ( http://www.allegro.pl/item508793005_spektrum_air_dx5e_dsm2_tylko_od_model_fan_lodz.html ), czyli cała reszta (serwa, regulator, silnik, akumulator, model) kosztuje 200zł.

No i na tym polega chwyt reklamowy. Znajdą się tacy, co złapią się na ten haczyk i nie zdziwię się jak po pierwszych lotach zrażą się do modelartwa RC tak jak Ci którzy kupili np.

http://www.allegro.pl/item502692978_samolot_biplane_r_c_3_kanalowy.html

i temu podobne nibyloty.

 

 

Patrzyłem parametry tego nadajnika bo mnie zaciekawił... Mogę stwierdzić że jest to coś w stylu Laser 6 bez 6ch, ale z cyfrowymi trymerami... Nadajnik nie jest opłacalny, fakt. Lotki można dorobić :devil: Ale przyznam wam, myliłem się... Nie jest do końca taki OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzę że trochę dyskusja stoczyła z właściwej ścieżki... Temat postu --> "Easy Glider"

Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym od Multiplex'a i jestem bardzo zadowolony (Permax 400) i trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F jeśli EG, jak sama nazwa wskazuje to szybowiec... Permax 400 w zupełności wystarczy, żeby go wzbić

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym od Multiplex'a i jestem bardzo zadowolony (Permax 400) i trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F

Jak najbardziej popieram. Mój brat od 4-ch lat śmiga na oryginalnym napędzie, bez dorobionych lotek ect. i model spisuje się idealnie, choć... trochę wyblakł :D .

No ale teraz taka moda, że nawet szkolny szybowczyk powinien wisieć na śmigle i kęcić rolling hariera :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem tylko powiedzieć, wbrew wszystkim, że ja latam na silniku szczotkowym

Twoja wola, ale skoro nie masz porownania to kiepsko wypada Twoja opinia.

Dwa EG obok siebie , jeden szczota drugi 3f. ZObaczylbys roznice zarowno w dlugosci dzialania , mocy wznoszenia itp.

Nie wspominajac o tym ze szcztkowiec niestety ma szczotki ktore dosc szybko sie zuzywaja i loteria czy po godzinie czy po 3 miesiacach co juz wielu na forum potwierdziło.

trochę nie rozumiem czemu wszyscy montują silniki 3F

No to dużo czytania i jeszcze wiecej doświadczeń przed Tobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł aż dziwne, że Tobie trzeba to wyjaśniać. Wcale nie chodzi oto aby szybowiec wisiał na śmigle. Na pewno widziałeś EG z silnikiem szczotkowym 400 i z silnikiem 3f w czasie lotu i na pewno zauważyłeś, że nie chodzi tu o wiszenie na śmigle. Miałem EG z fabrycznym silnikiem i latał nawet całkiem całkiem, przy dobrej termice udawało się go wynieść na pułap zasięgu wzroku. Obecnie latam Elekto Juniorem S Graupnera z silnikiem 3f. Lata bardzo podobnie do EG z tą różnicą, że wyniesienie go na pułap 50-80m trwa kilkanaście sekund, w przypadku EG trwało to kilkanaście minut. Akumulator w Juniorze starcza mi na 5-6 wind, w EG wystarczał na 2-3 windy. I z tych oto powodów niektórzy w EG montują silniki 3f zamiast Permax 400 sszczotkowego.

Jedni piją kawę ze śmietanka inni bez, jedni lubią samochody sedan inni coupe, jedni lubią filmy akcji inni melodramaty i trudno ganić kogoś za to, że bawi go lataniem EG z silnikiem szczotkowym a nie lubi latać pylonem.

Mój brat od 4-ch lat śmiga na oryginalnym napędzie, bez dorobionych loteke

:roll: Przecież EG ma lotki fabrycznie zrobione. nie mylneło Ci się z ES (Easy star)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mi nie chodzi o sam rodzaj silnika, tylko o jego osiągi. Widzę, że co niektórzy szaleją, a ja uważam, że do takiego modelu jak EG nie jest potrzebny jakiś extra silnik, tylko taki, który pozwoli mu się z przyzwoitym czasie wzbić. A co do mojego silnika, to doskonale sobie zdaję sprawę, że w końcu mi się szczotki zjadą i wtedy się na bezszczotkę przerzucę :wink: . A narazie latam na 400 i pakiecie 2S 1800 mAh i mi to wystarczy na jakieś 30 min w powietrzu :P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A latałem nim i przy większych wiatrach i dawał sobie rade, co prawda trochę się męczył, ale podołał... Z resztą jak widzę, że jest aż taki wiatr o którym Ty piszesz, to zazwyczaj nie latam, bo zawsze staram się racjonalnie ocenić możliwości swoje (jako pilota) i modelu, którym chcę latać. A EG raczej nie jest wyczynowym, a rekreacyjnym modelem na spokojne loty.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maluch też podoła zakopiance ale w międzyczasie albo ciut potem wyzionie ducha...

Narazie gdybasz... zamontuj porzadny osprzet 3f to sie sam w jezyk ugryziesz.

 

Spokojnie!

 

Jary14 stwierdził, że dobrze mu się tak lata i jego wola więc po co usilnie go nawracać. Są osoby co nigdy nie zamienią malucha na mercedesa bo po co skoro tu i tu strefa zgniotu kończy się na silniku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.