radek872 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Zwis zrobi na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Proste. Ja bym go nawet na silniku od deprona powiesil Pytanie czy poleci pozniej do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A model zacny Jak poleci na 10s to bede musial o takim pomyslec O tym samym pomyślałem bo mam kilka takich. Ale przy cenach pakietów na HC to i 12s 4900 jest do przełknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazoo Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Gratuluję zmiany mocowania silnika na prawdziwe "lotnicze" z rurek, dziwie się, że tak mało modeli w wersji elektrycznej ma taką przeróbkę. W sumie wystarczy uciąć wszystko przed wręgą podwoziową i dalej już łoże z rurek, ograniczeniem może być krótka maska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuban Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Gratuluję zmiany mocowania silnika na prawdziwe "lotnicze" z rurek, dziwie się, że tak mało modeli w wersji elektrycznej ma taką przeróbkę. W sumie wystarczy uciąć wszystko przed wręgą podwoziową i dalej już łoże z rurek, ograniczeniem może być krótka maska. Ograniczeniem może być też wyważenie modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Mnie też podoba się to węglowe łoże, ciekawe ile zaoszczędza się na wadze przy takiej konstrukcji. Gdybym widział to miesiąc wcześniej to rozważyłbym taką konstrukcję, byłaby szansa oszacować ile zaoszczędzę na wadze, teraz dosyć ciężko to sprawdzić. Chociaż w twoim przypadku takie rozwiązanie jest uzasadnione, te 4 śruby w poprzednim rozwiązaniu to pewnie ze 200g dodatkowej wagi. W moim przypadku, gdzie silnik jest mocowany tylko z jednej strony, przed wręgą, nie byłoby takich oszczędności na wadze. Ja również myślę, że wystarczy mu poweru na pakiecie 10S, może troszkę większe śmigło, 23'' i powinno wystarczyć, a bezpieczniej dla regulatora. Generalnie jak widzę z wyliczeń na kalkulatorze NeuMotors masz ciąg 439oz, czyli ok. 12,5kG przy śmigle 22x10, tak na oko wygląda, że będziesz miał ponad 10kG ciągu na śmigle 23'', to przy wadze modelu 5600g powinno wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuban Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Chociaż w twoim przypadku takie rozwiązanie jest uzasadnione, te 4 śruby w poprzednim rozwiązaniu to pewnie ze 200g dodatkowej wagi. Śruby, jak się domyślam, miały za zadanie jedynie ustalić położenie pierwszej wręgi silnika, by zmianie nie uległ kąt mocowania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Nawet jak ten silnik da 9kg ciągu to przy masie 5,6kg wystarczy do 3D.Chyba nie musi strzelać z zawisu jak depron.Jak popatrzymy na modele klasy 140 najlepszych pilotów np Funtana S Silvestriego czy Su 29S Brugmana to wcale nie mają jakiegoś kosmiczngo zapasu, a waga jest dla nich istotniejsza niż ogromna moc. Przykładem może być Su Gernota Brugmana z silnikiem AXI 5320/18 i pakietem 6S 4000. model waży 4,6kg a ciąg silnika niecałe 8 i to wystarcza do 3D.Przy założeniu, że da 9kg zapas będzie taki jak u Gernota pyk PS a jak będzie mało mocy to sie podpiłuje obudowe żeby manetka sie dalej wychylała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ja ostatnio stwierdzilem ze silnik jest po to aby rwac sruby od mocowania wiec te 200g mnie nie zbawi i pewnie bedzie 12s aby byl wykop na maksa. Jesli sie wszystko powiedzie to jutro oblot. Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam . na łożu z rurek Paweł zyskał 270 g w stosunku do tego na śrubach. Ale zabierając się do budowy tego łoża trzeba przeanalizować wyważenie żeby się nie okazało że trzeba dołożyć z 300gram pod silnik . Tutaj pomysł był żeby zrobić wysokość na jednym serwie ale po przeanalizowaniu i wyważeniu zostały dwa z tyłu modelu. Mam u siebie jeszcze jednego elektryka oczywiście przeróbka z benzynki od 3W VORTECFAN w którym muszę przełożyć serwa i zrobić na dwóch i na linkach bo nie da się wyważyć bez dużej ilości ołowiu a pakiety są już wielkie bo 10 s 5000. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wisi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryki_rc Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wisi ? Paweł jeszcze nie rozdziewiczył modelu. Ale model ładny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Niestety dzis nie wyrobilismy sie czasowo ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Wisi i to nawet 4d ! Potem zmienilismy katy lopat w smigle i wisial juz normalnie. ALe za to sie nawet obrocil! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Trochę ten obrót nie w osi ,ale wisi . :jupi: Świetnie się prezentuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryki_rc Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Pierwszy model napędzany "białymi murzynami" . To za tydzień latamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 4d to jeszcze nie wisi ale w 4-ech ścianach jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 No jak nie 4d? Śmigłem w dół Torque roll też pierwsza klasa, nie ma to tamto Może i nie w osi, wietrznie dziś było ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jeszcze ze dwie takie obsuwy i może ja wcześniej wystartuję swoim modelem :wink: . Też jestem ciekaw wrażeń z lotów tym modelem. Je niestety "trenowałem" komunie rodzinne i jestem niedziele w plecy, bo inaczej kadłub bym miał gotowy i skrzydła by były na tapecie. Pomijam fakt, że swoim Veloxem nie wywinę takiego Torque roll-a w domu - trochę ciasno. Silnik to chyba nie chodził na pełnym gazie bo zasłony jakoś spokojnie wiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Proste ze prosto nie wisi bo ja mam nozke ukrecona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.