ppompka Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 A jak nie ma źródła pradu, a trzba cos wiekszego dokleić, albo np serwo wkleić, to mozna pałkę kleju zapalniczka rozgrzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Za ciężki ! Najlepszy klej do EPP to uhu por, jak mam więcej jak 5 minut to tylko nim kleje. CA do szybkich napraw w czasie walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wdowi Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Cześć Y/F22 napisał że COMET jest trudny w pilotażu , oblatywałem pierwszego COMETA z CYBER FLY i mogę powiedzieć jedno jest to mój ulubiony model ESA do walki przerobiłem ich parę sztuk wymaga jednak umiejętności i wiedzy na temat delty i latającego skrzydła w walce jest szybki i zwrotny ,niestety jak zaliczy większą ilość dzwonów zaczyna EPP " "mięknąć" wtedy nie pomaga już klejenie model nadaje się na ścianę .mogłem się o tym przekonać w zeszłym roku na zawodach w Krakowie gdzie wywaliłem pokazową strefę i dzwona w ulicę.podsumowując nie jest to model na początek zabawy w ESA ale po poznaniu jesgo zachowań iopanowani pilotarzu jest rewelacyjny. a jeżeli chodzi onaprawę ESY to stosuję CA i PUREKSA RAPIDA są to dla mnie najlepsze kleje do naprawy i budowy ESY POZDRAWIAM WOWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaciomp Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Przy okazji naprawy ESA, mam pytanie o regulamin bo jak wiadomo, krawędź natarcia musi być czysta. Czy w przypadku jej uszkodzenia, np. wyszczerbienia śmigłem podczas bitwy, należy ją niezwłocznie naprawić przed przystąpieniem do następnej walki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Mikołajczyk Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dołącze się do tematu... Gdy naprawiałem swój me109 ( rozbity nos, uszkodzone skrzydło )to podczas już finalnego podpinania regulatora ( typ H ) wystąpił problem. Zamiast normalnie reagować na stery każde serwo dziwnie drgało a silnik nie reagował. ( aku i odbiornik nowe ) Pomocy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Podłącz inny regulator i sprawdź. Jak będzie działać to sprawdź w starym reglu społączenie i stan kabli, może któryś po killu się naderwał przy płytce albo jest nacięty i zwarcie gotowe albo po prostu padł BEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.