Gość miszczu Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Bardzo, dziękuje organizatorom za te zawody. Było świetnie i Ci którzy nie przyjechali niech żałują. "Klan Wdowikowskich" na najwyższych obrotach prowadził całą imprezę. Za pierwsze 3 miejsca w każdej klasie były piękne i bardzo orginalne szklane puchary. DZIĘKUJEMY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Dziękuję organizatorom oraz wszystkim którzy przyczynili się do wspaniałej atmosfery zawodów, dziękuję zawodnikom za zdrową rywalizację, cenne rady i pomoc techniczną Mam nadzieję, że zawody w Lipowej będą stałym punktem w kalendarzu zawodów ESA. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 no to teraz to mnie Piotrek wkurzyłeś :mrgreen: , to zdjęcie to już lekka przesada :mrgreen: , bo przestaniemy przyjeżdżać na zawody skoro wynik jest z góry ustalony. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale tak całkiem serio to mogłobyć pięknie a skończyło się tak sobie (jeśli chodzi o mój osobisty wynik sportowy). Emocje opadły i w sumie może nie jestem zadowolony z wyniku, bo była szansa na dwa drugie miejsca a skończyło się na dwóch czwartych, ale zapominając o lekkim pechu w finałach, zwłaszcza w WWI, wogóle nie wystartowałem i po ogledzinach modelu w domu okazało się że najbardziej prawdopodobną przyczyną była lużna dzwignia na SW :oops:. Ecik dobrze widziałeś że nie zaciągam wysokości przy starcie, tzn ja ją zaciągałem tylko ona się nie zaciągała. :oops: :mrgreen: tyle cajaka wylaliśmy na biednego camelka a nie wpadłem na pomysł żeby sprawdzić SW, no cóż wywalam te dżwignie i wkładam normalne ze śrubkami i podkładkami po przeciwnej stronie. :evil: zachciało mi się żeby było elegancko :evil: . Piotrek (Ecik) następnym razem też bym prosił o sędziowanie, w sumie do finału szło całkiem nieźle, aż do spotkania z Ubotem Wowy w sumie uszkodzenia okazały sie do naprawy, poza zagubionymiu w zbożu statecznikami. :mrgreen: Odwieczny rywal Janek skorzystał z mojej niedyspozycji w finale i odebrał mi 2 miejsce, pozostała mi tylko satysfakcja, że pojedynek z Vosem zakończył się bezapelacyjnym zwycięstwem mjr. Bekera :mrgreen: Wielkie dzięki za wspólną zabawe i do zobaczenia w Poznaniu. a może ma ktoś jakieś fotki albo filmiki, no i proszę o wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 poza zagubionymiu w zbożu statecznikami. Wczoraj przy poszukiwaniu w zbożu pakietu i silnika, ktoś znalazł statecznik ...... tylko nie wiem czy Twój :lol2: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz70 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 No ja też chciałem podziekować kolegom za pomoc przy wyjeżdzie na zawody -nie ma to jak mieć przyjaciół -co niniejszym czynie: DZIĘKUJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wczoraj przy poszukiwaniu w zbożu pakietu i silnika, ktoś znalazł statecznik ...... tylko nie wiem czy Twój pionowy czy poziomy ? :mrgreen: moje były takie ładne pionowy miał serce ze strzałą. chodziłi, szukali, zboże deptali, to nie dziwne, że się właściciel pola wkurzył i rowerem rzucał (tylko co mu rower zawinił :mrgreen: ) szukanie części w tej bodajże pszenicy to była sama przyjemność, widziałem minę Sławka, z którym zresztą się zderzyłem w finale IIWW, jak nie mógł znależć silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 To była jedna część (połowa) statecznika poziomego. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 To była jedna część (połowa) statecznika poziomego. jak zielono kremowy to chyba mój, tylko co z tego jak Poznań za 2 tygodnie, trzeba robić nowy, a przy okazji może lżejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 A kawałka skrzydła do Dr1 nie było? Przydałby mi się.. pozostała mi tylko satysfakcja, że pojedynek z Vosem zakończył się bezapelacyjnym zwycięstwem mjr. Bekera Buhaha! To dobre. najbardziej prawdopodobną przyczyną była lużna dzwignia na SW. Złej baletnicy... itd. Faktycznie byłes bliski sukcesu ale niestety wyszedł brak doświadczenia i szkolne błędy. Co prawda początkowe sukcesy (do których się przyczyniłem kilkakrotnie trafiając taśmą w śmigło Camela + sporo przypadku :twisted: ) mogły dać złudną nadzieję na niezły wynik, jednak - jak to bywa - doświadczenie i żelazne nerwy wygrywają z totolotkiem na zawodach :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 doświadczenie i żelazne nerwy wygrywają z totolotkiem na zawodach ja bym raczej napisał "siermiężna konstrukcja i psi swęt " :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olorin Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Cześć! Ja również dziękuję wszystkim za przybycie. Atmosfera była wspaniała. Wielkie podziękowania dla Jana Żywca za udostępnienie miejsca i wielką pomoc włożoną w to żeby impreza się odbyła. Pogoda dopisała, no może trochę zbyt słonecznie bo teraz wyglądam jakbym na siebie kubeł czerwonej farby wylał. Wieczorem w sobotę dopadła nas taka nawałnica, że wisieliśmy na dużym namiocie żeby nie odleciał. Jeśli chodzi o wyniki to zamieszczę pod wieczór jak tylko wrócę z pracy. Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dziękuję Organizatorom za zawody, a w szczególności Andrzejowi Z. za ucięcie statecznika w pierwszych dziesięciu sekundach pierwszej kolejki, :twisted: a później to były moje błędy lejąc nie takie paliwo. :oops: :shock: :mrgreen: Karol zadzwoń do mnie to dam ci przechodzoną Balille. Również mam nowy zestaw w promocyjnej cenie 250zł. Janek, klej fakturze od spodu skrzydła, bo w Poznaniu takie skrzydła nie przejdą i Pacek to samo. :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Janek, klej fakturze od spodu skrzydła, bo w Poznaniu takie skrzydła nie przejdą i Pacek to samo czyżby była jakaś zmiana regulaminu, której niezauważyłem :shock: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wyciąg z regulaminu „Na skrzydłach musi być widoczny zarys żeber (jeżeli był widoczny w oryginale) zwany również fakturą skrzydła”. W regulaminie nie pisze tylko na górnej powierzchni, a skrzydła składają się z górnej i dolnej powierzchni z krawędzi natarcia i spływu, więc, o co chodzi? Kleić, Kleić!. :mrgreen: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (jeżeli był widoczny w oryginale a czy miałeś kiedyś okazję oglądać skrzydła oryginalnego Camela od spodu, ? i czy jesteś pewien,że było widać zarys żeber ? coś czuje że będziemy musieli sprawdzić zarys twoich osobistych żeber ew żołądka :ble: :mrgreen: lepiej weź do Poznania worek cebuli bo czuje że będziesz musiał nią :ass: smarować. :mrgreen: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ecik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Byłem w Egipcie i oglądałem z bliska Camela i jak jest odpowiednio wygłodzony to widać zarys żeber. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 a ja kiedyś jak jeszcze paliłem, to na żadnym Camelu nie widziałem zarysu żeber, i obojetne czy był z filtrem czy bez :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Panowie... Bardzo ciekawa dyskusja się tu nawiązała, ale może podalibyście wyniki i krótką relację z przebiegu zawodów, ale nie z punktu widzenia jednego zawodnika tylko taką...ogólną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiesiekB Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam Zapraszam na naszą stronę www.smofeniks.pl gdzie są już zdjęcia z zawodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.