Konrad_P Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Panowie Jak w temacie. Kurcze do czego jest ten kabelek z naklejką RPM signal output. Kabelek z czerwoną złączką to do zasilania. A ten trzyzyłowy z naklejką. :oops: Do odbiornika :?: :?: Móglby mnie ktoś oswiecić.
Adam B. Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Tu trzeba podłączyć czujnik, który wyzwala iskrę.
Konrad_P Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 No dobra. To znaczy że zgupiałem już całkiem. :shock: Są trzy kabelki które wychodza z układu zapłonowego. 1. Ten z czerwoną wtyczką (chyba do zasilania) 2. Ten z czarną wtyczką oklejoną RPM signal output 3. Jest jeszcze trzeci ten w czarnej izolacji . ??? Myślałem że ten w izolacji właśnie podłącza się do czujnika wyzwalającego iskrę (czujnika HALL-a - jesli żle napisalem to sorry) To może jak krowie na rowie bardzo prosze. Kktóry kabelek do czego. Bo już wszystko przygotowane do pierwszego odpalenia, tylko te cholerne kabelki. W DL50 wychodzily tylko 2 i było wiadomo. Jeden zasilanie drugi czujnik.
meteor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Prawdopodobnie będzie tak jak mówię. Pewnie zrobili wewnątrz wyjście od razu do obrotomierza.
Konrad_P Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Chyba masz racje Marcin. Wielkie dzięki. Wychodzi na to, że mam jakiś nowy model tego układu zapłonowego z wyprowadzeniem do tego obrotomierza. Nawet w tym linku na zdjęciach nie ma jeszcze tylko kombinują z przejściówką. Urządzenie fajne tylko chyba przydatne przy docieraniu. Bo jak już będzie silnik w modelu to ciężko z niego skorzystać.
olo Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jaką wtyczkę ma ten trzeci kabel i ile ma żył ? Do czujnika Halla podłącza się 3-żyłowy kabel.
Konrad_P Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. Ale faktycznie ten w otulinie czarnej ma faktycznie trzy żyły. Od czujnika Halla wychodzi kabelek zaizolowany tą czarną osłoną. Taką sama osłoną jest zaizolowany przedów z układu zapłonowego. Dla mnie naturalnym było że te kabelki mają się łączyc ze sobą i tak nie zaglądalem ile mają żył. :oops:
olo Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 W moich,,,starych"wersjach zapłonu mam jednak mniej kabli i bez Y-kabla tachometru bym jednak nie podłączył. Wygląda na to że masz nowocześniejszy zapłon z odpowiednią ilością kabli.
Konrad_P Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 Panowie wielkie dzięki faktycznie wychodzi na to że to wyprowadzenie do obrotomierza. Do tej pory jeszcze takiego nie widzialem (a mam DLE55) i dlatego moje zdziwienie. Dziękuje wszystkim.
alchemique Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Z tego co pamietam to mam podobny kabel w moim zaplonie (od Mintora 110) i tak sie zastanawiam gdzie mozna znalezc obrotomierz pasujacy do tych zapłonów.
fischer8 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Z tego co pamietam to mam podobny kabel w moim zaplonie (od Mintora 110) i tak sie zastanawiam gdzie mozna znalezc obrotomierz pasujacy do tych zapłonów. Tutaj masz odpowiedź Może to jest do tego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.