Jump to content

DLE 30 i układ zapłonowy CDI


Konrad_P

Recommended Posts

Panowie

Jak w temacie.

Dołączona grafika

 

Kurcze do czego jest ten kabelek z naklejką RPM signal output.

Kabelek z czerwoną złączką to do zasilania.

A ten trzyzyłowy z naklejką. :oops:

Do odbiornika :?: :?:

 

Móglby mnie ktoś oswiecić.

Link to comment
Share on other sites

No dobra.

 

To znaczy że zgupiałem już całkiem. :shock:

Są trzy kabelki które wychodza z układu zapłonowego.

 

1. Ten z czerwoną wtyczką (chyba do zasilania)

2. Ten z czarną wtyczką oklejoną RPM signal output

3. Jest jeszcze trzeci ten w czarnej izolacji . ???

 

Myślałem że ten w izolacji właśnie podłącza się do czujnika wyzwalającego iskrę (czujnika HALL-a - jesli żle napisalem to sorry)

 

To może jak krowie na rowie bardzo prosze.

Kktóry kabelek do czego.

 

Bo już wszystko przygotowane do pierwszego odpalenia, tylko te cholerne kabelki.

W DL50 wychodzily tylko 2 i było wiadomo. Jeden zasilanie drugi czujnik.

Link to comment
Share on other sites

Chyba masz racje Marcin.

Wielkie dzięki.

Wychodzi na to, że mam jakiś nowy model tego układu zapłonowego z wyprowadzeniem do tego obrotomierza.

 

Nawet w tym linku na zdjęciach nie ma jeszcze tylko kombinują z przejściówką.

Urządzenie fajne tylko chyba przydatne przy docieraniu.

Bo jak już będzie silnik w modelu to ciężko z niego skorzystać.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Ale faktycznie ten w otulinie czarnej ma faktycznie trzy żyły.

Od czujnika Halla wychodzi kabelek zaizolowany tą czarną osłoną.

Taką sama osłoną jest zaizolowany przedów z układu zapłonowego.

 

Dla mnie naturalnym było że te kabelki mają się łączyc ze sobą i tak nie zaglądalem

ile mają żył. :oops:

Link to comment
Share on other sites

W moich,,,starych"wersjach zapłonu mam jednak mniej kabli i bez Y-kabla tachometru bym jednak nie podłączył.

Wygląda na to że masz nowocześniejszy zapłon z odpowiednią ilością kabli.

Link to comment
Share on other sites

Panowie wielkie dzięki faktycznie wychodzi na to że to wyprowadzenie do obrotomierza.

Do tej pory jeszcze takiego nie widzialem (a mam DLE55) i dlatego moje zdziwienie.

 

Dziękuje wszystkim.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.