solainer Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Czasem wypada się pokazać w tym dziale Dzisiaj w wyniku przegrzania sie regulatora w lewym silniku rozbiłem 2 silnikowego Boeniga 777. W wyniku przegrzania wyłączył sie lewy silnik. Skończyło sie to mocnym przechyłem z którego juz nie udało mi sie wyprowadzić modelu. Mimo upadku w wysoką trawę model nie nadaje sie do odbudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 szkoda bo fajnie to latało, po dwóch dniach złość Ci przejdzie i odbudujesz "trzy siekiery" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@verick Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Rozumiem, ze pojawil sie moment obrotowy skoro na 1 silniku miales ciag a na drugim nie. Jesli tak to czy nie wystarczylo wylaczyc pracujacy silnik i wyladowac lotem slizgowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Rozumiem, ze pojawil sie moment obrotowy skoro na 1 silniku miales ciag a na drugim nie. Jesli tak to czy nie wystarczylo wylaczyc pracujacy silnik i wyladowac lotem slizgowym ? Na reakcję były 4 sekundy Wg mnie się nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Nie dalo sie, dzisiaj ogladalem zwloki i okazalo sie ze lewy regulator to ten, z ktorego beca kozystalo sterowanie czyli w momencie awari nie mialem juz komtroli nad modelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eski Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 A taki był ładny Amerykański szkoda... :mrgreen: A tak na poważnie jakie straty ?? Eski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jeżeli regulator się przegrzeje to odcina tylko silnik a nie zasilanie sterowania :roll: Co innego jak zaczyna się z jakiejś przyczyny palić to wtedy :ass: Chyba, że to jakiś inny regulator :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remix Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 a mnie sie wydaje czy aby czasem sygnaly dziekowe nie dawaly wczesniej znac ze cos jest nie tak... na pare chwil przed katastrofa dzwiek byl wyraznie inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dźwięk był taki jak by turbina miała okropne wibracje bo kiedy silnik przestał działać to nagle ten pulsujący odgłos ucichł. Na moje oko to winna jest turbinka która swoim biciem doprowadziła do uszkodzenia silnika. Ale to tylko moje oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgadza sie robiłem dzisiaj testy naziemne jak regulator zaczyna sie przegrzewać to silnik zaczyna wydawać taki pulsujący dźwięk jakby wpadał w wibracje, a potem odcina wszystko razem z becem. Po jakiś 10 sekundach od odcięcia 1 silnika gaśnie drugi. Najdziwniejsze jest to ze wyłącza się cały regulator razem z becem, nigdy wcześniej sie z czymś takim nie spotkałem. Dopiero wypięcie akumulatora i włożenie go na nowo powoduje restart regli. Zamówiłem juz mocniejsze regulatory bo nic cennego poza skorupa modelu nie uległo zniszczeniu wiec rozpoczęła sie odbudowa. Pewnie po weekendzie poleci znowu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remix Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To nie pozostaje nic innego jak zyczyc sprawnej odbudowy i pomyslnych dalszych lotow bez przygod Ps: przynajmniej jest nauczka... jak cos zaczyna wydawac dziwne dziweki trzeba szybko szukac pasa do ladowania Szkoda tylko ze ja nie mialem okazji ani nic zobaczyc ani uslyszec... kiedy pakiet mi odlecial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Najdziwniejsze jest to ze wyłącza się cały regulator razem z becem, nigdy wcześniej sie z czymś takim nie spotkałem. Dopiero wypięcie akumulatora i włożenie go na nowo powoduje restart regli. Ja sie spotkalem . Byl to francuski Cyclon Pilot 50. Dopuki latalem z osobnym zasilaniem odbiornika nie bylo klopotu. Ale po zainstalowaniu w innym modelu z aktywowanym BEC, kilka minut lotu i gleba. Po kraksie wszystko znowu dzialalo. Naprawilem model i za drugim razem to samo :shock: . Wiecej nie ryzykowalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bardzo ładny ten Boeing był, ja mam zamiar zbudować 747 8) . Mam pytanie, z jakiego materiału był twój, czy mógłbyś podać wymiary wagę oraz EDF-y jakie w nim użyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.