Jump to content

Boeing 777


solainer

Recommended Posts

Czasem wypada się pokazać w tym dziale :)

Dzisiaj w wyniku przegrzania sie regulatora w lewym silniku rozbiłem 2 silnikowego Boeniga 777. W wyniku przegrzania wyłączył sie lewy silnik. Skończyło sie to mocnym przechyłem z którego juz nie udało mi sie wyprowadzić modelu. Mimo upadku w wysoką trawę model nie nadaje sie do odbudowy.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Rozumiem, ze pojawil sie moment obrotowy skoro na 1 silniku miales ciag a na drugim nie. Jesli tak to czy nie wystarczylo wylaczyc pracujacy silnik i wyladowac lotem slizgowym ?

Na reakcję były 4 sekundy :) Wg mnie się nie dało :)
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli regulator się przegrzeje to odcina tylko silnik a nie zasilanie sterowania :roll:

Co innego jak zaczyna się z jakiejś przyczyny palić to wtedy :ass:

 

Chyba, że to jakiś inny regulator :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dźwięk był taki jak by turbina miała okropne wibracje bo kiedy silnik przestał działać to nagle ten pulsujący odgłos ucichł.

Na moje oko to winna jest turbinka która swoim biciem doprowadziła do uszkodzenia silnika.

 

Ale to tylko moje oko :P

Link to comment
Share on other sites

Zgadza sie robiłem dzisiaj testy naziemne jak regulator zaczyna sie przegrzewać to silnik zaczyna wydawać taki pulsujący dźwięk jakby wpadał w wibracje, a potem odcina wszystko razem z becem. Po jakiś 10 sekundach od odcięcia 1 silnika gaśnie drugi. Najdziwniejsze jest to ze wyłącza się cały regulator razem z becem, nigdy wcześniej sie z czymś takim nie spotkałem. Dopiero wypięcie akumulatora i włożenie go na nowo powoduje restart regli.

Zamówiłem juz mocniejsze regulatory bo nic cennego poza skorupa modelu nie uległo zniszczeniu wiec rozpoczęła sie odbudowa. Pewnie po weekendzie poleci znowu.

Link to comment
Share on other sites

To nie pozostaje nic innego jak zyczyc sprawnej odbudowy i pomyslnych dalszych lotow bez przygod :)

Ps: przynajmniej jest nauczka... jak cos zaczyna wydawac dziwne dziweki trzeba szybko szukac pasa do ladowania :)

Szkoda tylko ze ja nie mialem okazji ani nic zobaczyc ani uslyszec... kiedy pakiet mi odlecial :)

Link to comment
Share on other sites

Najdziwniejsze jest to ze wyłącza się cały regulator razem z becem, nigdy wcześniej sie z czymś takim nie spotkałem. Dopiero wypięcie akumulatora i włożenie go na nowo powoduje restart regli.

Ja sie spotkalem :( . Byl to francuski Cyclon Pilot 50.

Dopuki latalem z osobnym zasilaniem odbiornika nie bylo klopotu. Ale po zainstalowaniu w innym modelu z aktywowanym BEC, kilka minut lotu i gleba. Po kraksie wszystko znowu dzialalo.

Naprawilem model i za drugim razem to samo :shock: .

Wiecej nie ryzykowalem...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.