luckyigor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Kołpak to ta baryła http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7323&Product_Name=Spinner_75diam_/_4.17mm_shaft A rozrusznik ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2960,rozrusznik-silnikow-spalinowych-90-de-lux-thunder-tiger Witam, Cos mi sie wydaje ze bedzie ciezko przy tym kolpaku z ta kocowka, ja kupilem rozrusznik tej samej fimy tylko dla silnikow do 30ccm http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2896,rozrusznik-silnikow-spalinowych-180-heavy-duty-2675-thunder-tiger i probowalem z kolpakiem oryginalnym do Mustanga z CPRO, ten sam problem nie daje rady obracac a koncówka ladnie dolega do kołpaka :shock: dopiero ruszyl na wiertarce Makity Pozdrawiam
dlmtb Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Kołpak to ta baryła http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7323&Product_Name=Spinner_75diam_/_4.17mm_shaft A rozrusznik ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2960,rozrusznik-silnikow-spalinowych-90-de-lux-thunder-tiger Witam, Cos mi sie wydaje ze bedzie ciezko przy tym kolpaku z ta kocowka, ja kupilem rozrusznik tej samej fimy tylko dla silnikow do 30ccm http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2896,rozrusznik-silnikow-spalinowych-180-heavy-duty-2675-thunder-tiger i probowalem z kolpakiem oryginalnym do Mustanga z CPRO, ten sam problem nie daje rady obracac a koncówka ladnie dolega do kołpaka :shock: dopiero ruszyl na wiertarce Makity Pozdrawiam No właśnie też mi ten pomysł z wiertarką chodzi po głowie. Rozumiem że zdemontowałeś ten element, który trzyma gumową końcówkę w rozruszniku i zamontowałeś w głowicy wiertarki. :wink:
luckyigor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam' Tak wkręciłem końcówke z rozrusznika tyle że UWAGA, im wiecej mocy tym berdziej niebezpiecznie :wink: nie bez powodu te rozruszniki nie maja rączki tak jak wiertarka Pozdrawiam Krzysiek
Marek_Spy Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 mniejszego to kupić nie mogłeś ? pisze 90 podejrzewam ze do silników 90 . Kupuja byle taniej ......
dlmtb Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 mniejszego to kupić nie mogłeś ? pisze 90 podejrzewam ze do silników 90 . Kupuja byle taniej ......Ten rozrusznik kupiłem do silnika 91 i z tym sobie radzi, ale w miedzuczasie złożyłem inny model w którym mam silnik 180 i mimo że próbowałem uruchamiać go rozrusznikiem do silników 30cm o czym wspominałem wyżej też nie dał rady.
Marek_Spy Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Wiam Marek_Spy - czytaj dokładnie, rozrusznik do silników 180 nie daje radyWiam i cytam .... :mrgreen: widać jakiś słabowity ten do 180. Gdzieś widziałem takie z przekładnią planetarną . A jak z zasilaniem ? Tam płynie troszkę A i może za długie przewody, mały przekrój , zły styk na przełączniku. Kiedyś kolega na lotnisku wpadł na pomysł i dał z 7 m przewodu z głośników - efekt rozrusznik nie kręcił . Więc gdzieś jest przyczyna.
luckyigor Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam' Jsli chodzi o mój rozrusznik to przewód oryginalny, bez żadnych przedłużek, odpalany na aku z samochodu na włączonym silniku i około 2000obr :shock: myślałem że trafiłem na felerną sztukę ale widze że przypadek nie jest odosobniony Pozdrowionka
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Ten rozrusznik kupiłem do silnika 91 i z tym sobie radzi, ale w miedzuczasie złożyłem inny model w którym mam silnik 180 i mimo że próbowałem uruchamiać go rozrusznikiem do silników 30cm o czym wspominałem wyżej też nie dał rady. A czy zrobiłeś chociaz test w sposób, który ja podałem? przypominam - odpalamy z aku samochodowego, ktory znajduje się w samochodzie. Silnik w samochodzie pracuje można nawet lekko"przygazowac". Mustang, o którym pisałem odpalany był z samochodowego ale wolnostojącego.
Kwazio Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 W takim rozruszniku to styki się spalą lada moment. Pewnie już włącznik świeci jak żarówka.
dlmtb Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 A czy zrobiłeś chociaz test w sposób, który ja podałem? przypominam - odpalamy z aku samochodowego, ktory znajduje się w samochodzie. Silnik w samochodzie pracuje można nawet lekko"przygazowac". Mustang, o którym pisałem odpalany był z samochodowego ale wolnostojącego.Odpalałem z samego akumulatora. Co do kabli to fabryczne były na stałe złączone z rozrusznikiem.W takim rozruszniku to styki się spalą lada moment. Pewnie już włącznik świeci jak żarówka.To fakt włącznik parzy w rękę.Moim zdaniem to nieodpowiedni kołpak (za duży) Spróbuję pokombinować z mniejszym kołpakiem i wkrentarką :wink:
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Moim zdaniem to nieodpowiedni kołpak (za duży) Spróbuję pokombinować z mniejszym kołpakiem i wkrentarką Nie zmieniaj obu ubu rzeczy naraz. Zacznij od kołpaka, zdejmij go i jesli nie masz innego to spróbuj uruchomic bez kołpaka tylko gumę w rozruszniku musisz prełożyć na lewą stronę.
karlem Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 ...na lewą stronę. Ale nie wywracaj - daj małym otworem do przodu :wink:
Irek M Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Fokker napisał/a: ...na lewą stronę. Ale nie wywracaj - daj małym otworem do przodu to była taka [ licencja poetika ] :mrgreen:
dlmtb Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Ale nie wywracaj - daj małym otworem do przoduDałem ale narobiłem tylko kupe wiurów z gumy a silnik dalej :ass: idę po wkrętarkę :evil:
buwi777 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Ale nie wywracaj - daj małym otworem do przoduDałem ale narobiłem tylko kupe wiurów z gumy a silnik dalej :ass: idę po wkrętarkę :evil: A może kup ( sorry za stwierdzenie ) "normalny" kołpak ... :devil: :faja:
dlmtb Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Wkrętarka daje radę, ale teraz dla odmiany silnik nie chce współpracować i nie pali. Ku….. jak nie urok to sr…. :evil:
karlem Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 ...prawdopodobnie wkrętarka ma za małe obroty.
luckyigor Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Wkrętarka daje radę, ale teraz dla odmiany silnik nie chce współpracować i nie pali. Ku….. jak nie urok to sr…. :evil: Hejka' Przy odpalaniu jak bedziesz krecil silnikiem zatkaj palcem wlot powietrza do momentu jak silnik zacznie zaskakiwac przy otwartej przepustncicy, pomoże to zassać mu paliwo, bez tego mi tez nie palił, jak zamawiałem nową głowicę w Just engines to zamówiłem też tą klapkę tyle że ze 120 bo w czesciach do 180 nie bylo - czyli w orginale nie montuja do tych silników a od 120 powinna pasować. Pozdrawiam
dlmtb Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 To na pewno coś z paliwem bo w wężyku ciągle widzę bąbelki. Zatykałem już wlot powietrza palcem i nawet chciał zagadać ale nie pociągną dalej tematu. Wcześniej mimo kiepskich metod rozruchowych był bardziej rozmowny. :wink:
luckyigor Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 No to tak jak pisal karlem myśle że obroty załatwią sprawe. Na przyszłość jak po dotarciu i regulacji beda tez problemy z odpaleniem zastanawiam sie nad przerobieniem rozrusznika samochodowego i to najlepiej od diesla na wszelki wypadek 8)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.