Skocz do zawartości

Problemy z uruchomieniem czterotakta ASP180


luckyigor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Cos mi sie wydaje ze bedzie ciezko przy tym kolpaku z ta kocowka, ja kupilem rozrusznik tej samej fimy tylko dla silnikow do 30ccm

 

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2896,rozrusznik-silnikow-spalinowych-180-heavy-duty-2675-thunder-tiger

 

i probowalem z kolpakiem oryginalnym do Mustanga z CPRO, ten sam problem nie daje rady obracac a koncówka ladnie dolega do kołpaka :shock: dopiero ruszyl na wiertarce Makity :lol:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam,

 

Cos mi sie wydaje ze bedzie ciezko przy tym kolpaku z ta kocowka, ja kupilem rozrusznik tej samej fimy tylko dla silnikow do 30ccm

 

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2896,rozrusznik-silnikow-spalinowych-180-heavy-duty-2675-thunder-tiger

 

i probowalem z kolpakiem oryginalnym do Mustanga z CPRO, ten sam problem nie daje rady obracac a koncówka ladnie dolega do kołpaka :shock: dopiero ruszyl na wiertarce Makity :lol:

 

Pozdrawiam

No właśnie też mi ten pomysł z wiertarką chodzi po głowie. Rozumiem że zdemontowałeś ten element, który trzyma gumową końcówkę w rozruszniku i zamontowałeś w głowicy wiertarki. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniejszego to kupić nie mogłeś ? pisze 90 podejrzewam ze do silników 90 . Kupuja byle taniej ......

Ten rozrusznik kupiłem do silnika 91 i z tym sobie radzi, ale w miedzuczasie złożyłem inny model w którym mam silnik 180 i mimo że próbowałem uruchamiać go rozrusznikiem do silników 30cm o czym wspominałem wyżej też nie dał rady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiam Marek_Spy - czytaj dokładnie, rozrusznik do silników 180 nie daje rady

Wiam i cytam .... :mrgreen: widać jakiś słabowity ten do 180. Gdzieś widziałem takie z przekładnią planetarną . A jak z zasilaniem ? Tam płynie troszkę A i może za długie przewody, mały przekrój , zły styk na przełączniku. Kiedyś kolega na lotnisku wpadł na pomysł i dał z 7 m przewodu z głośników - efekt rozrusznik nie kręcił . Więc gdzieś jest przyczyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam'

 

Jsli chodzi o mój rozrusznik to przewód oryginalny, bez żadnych przedłużek, odpalany na aku z samochodu na włączonym silniku i około 2000obr :shock: myślałem że trafiłem na felerną sztukę ale widze że przypadek nie jest odosobniony

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten rozrusznik kupiłem do silnika 91 i z tym sobie radzi, ale w miedzuczasie złożyłem inny model w którym mam silnik 180 i mimo że próbowałem uruchamiać go rozrusznikiem do silników 30cm o czym wspominałem wyżej też nie dał rady.

A czy zrobiłeś chociaz test w sposób, który ja podałem? przypominam - odpalamy z aku samochodowego, ktory znajduje się w samochodzie. Silnik w samochodzie pracuje można nawet lekko"przygazowac". Mustang, o którym pisałem odpalany był z samochodowego ale wolnostojącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy zrobiłeś chociaz test w sposób, który ja podałem? przypominam - odpalamy z aku samochodowego, ktory znajduje się w samochodzie. Silnik w samochodzie pracuje można nawet lekko"przygazowac". Mustang, o którym pisałem odpalany był z samochodowego ale wolnostojącego.

Odpalałem z samego akumulatora. Co do kabli to fabryczne były na stałe złączone z rozrusznikiem.

W takim rozruszniku to styki się spalą lada moment. Pewnie już włącznik świeci jak żarówka.

To fakt włącznik parzy w rękę.

Moim zdaniem to nieodpowiedni kołpak (za duży) Spróbuję pokombinować z mniejszym kołpakiem i wkrentarką :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nieodpowiedni kołpak (za duży) Spróbuję pokombinować z mniejszym kołpakiem i wkrentarką

Nie zmieniaj obu ubu rzeczy naraz. Zacznij od kołpaka, zdejmij go i jesli nie masz innego to spróbuj uruchomic bez kołpaka tylko gumę w rozruszniku musisz prełożyć na lewą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkrętarka daje radę, ale teraz dla odmiany silnik nie chce współpracować i nie pali. Ku….. jak nie urok to sr…. :evil:

Hejka'

 

Przy odpalaniu jak bedziesz krecil silnikiem zatkaj palcem wlot powietrza do momentu jak silnik zacznie zaskakiwac przy otwartej przepustncicy, pomoże to zassać mu paliwo, bez tego mi tez nie palił, jak zamawiałem nową głowicę w Just engines to zamówiłem też tą klapkę tyle że ze 120 bo w czesciach do 180 nie bylo - czyli w orginale nie montuja do tych silników a od 120 powinna pasować.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno coś z paliwem bo w wężyku ciągle widzę bąbelki. Zatykałem już wlot powietrza palcem i nawet chciał zagadać ale nie pociągną dalej tematu. :lol: Wcześniej mimo kiepskich metod rozruchowych był bardziej rozmowny. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.