Skocz do zawartości

http://www.cyber-fly.pl/


marcin133

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem zakupić w styczniu w tym roku silnik w sklepie w UK. Na stronie widnieje, że silnik jest na stanie, więc dokonuję zakupu. Po dwóch dniach mój status transkacji - anulowana. Dostaję maila od właściciela - okazuje się, że silnika nie ma na stanie. Będzie za miesiąc. Na szczęście gotówka wraca ( pomniejszona o różnice kursowe ) na konto.

Widzę ten silnik w drugim sklepie w UK - jest też na stanie. Na wszelki wypadek piszę maila z zapytaniem. Otrzymuję odpowiedź, że jednak nie ma go na stanie i od razu na stronie zmienia się stan magazynowy na "brak" :? .

 

Cyber-Fly też zaktualizował cenę na stronie, skoro mają status "jest" to znaczy że mogą z dnia na dzień go aorganizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No bez przesady,

Każdy poważny program magazynowy używa bazy danych,

co za problem napisać aplikację która co parę minut porówna stany magazynowe i uzupełni je na sklepie?

 

No właśnie - bez przesady :D.

Nie każdy jest programistą, żeby na kolanie napisał program, czy skrypt do automatycznej aktualizacji danych na stronie WWW. Zresztą - żaden programista nie przekaże klientowi struktur baz danych, nazw tabel itd. jakie używa w swoim programie.

Druga sprawa. Program magazynowy czy FK najczęściej nie jest tego samego autora, co sklep internetowy ( najczęściej darmowy ) - więc nie tak łatwo to wszystko z automatyzować. Jeżeli obyda moduły wyszły z tej samej ręki programisty - jest prościej, aczkolwiek nie znaczy, że taniej. Nikt za darmo w dzisiejszych czasach Ci nie da takiego "kombajnu" do pełnej obsługi - za darmo można dostać kopniaka w :ass: , a i na to tez czasami trzeba załużyć :D .

zdobycie struktury bazy danych jest proste jak barszcz. No chyba ze programista zakoduje tabele i pola w jakiś super dziwnym kodzie ale nikt tego nie robi bo to strzał w kolano.

Jeśli nie każdy jest programista to może zlecić robotę komuś kto się na tym zna.

Wybacz ale dzwonienie czy wysyłanie maila do sklepu za każdym razem gdy chcę coś kupić to jest niepoważne traktowanie klienta.

Z drugiej strony czas potrzebny na telefony czy maile chyba lepiej przeznaczyć na aktualizację bazy.

Nikt nie zmusza sklepu do zakładania sklepu on-line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam uważam że sklep Cyber jest jak najbardziej o.k.

Jedna wpadka tego nie zmieni, mylić się jest rzeczą ludzką.

 

Jednak jak piszecie że takie postępowanie jest o.k. to mnie trafia .

Nie pieje tu bezpośrednio do tego sklepu, tylko do wszelkich sklepów internetowych.

 

Albo coś jest tak jak trzeba ,albo coś jest do dupy i trzeba to nazywać po imieniu.

Pisanie , że czarne jest białe , przypomina mi stare czasy , te z okrzykiem 3 razy tak.

 

A tłumaczenie o uaktualnianiu bazy danych w dzisiejszych czasach jest komiczne .

Zero profesjonalizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem w cyber-fly m.in. dwie aparatury Futaby 6EX 2,4 dla mnie i syna i byłem obsłużony doskonale. Każdemu zdarzają się wpadki niemniej jednak przykro jest jak się znajduje okazyjny towar na stronie a potem okazuje się , że go nie ma. Myślę , że cyber-fly zadba o swoją stronę aby w przyszłości nie mieć takich wpadek. Po to szperamy po internecie poświęcając swój czas i szukamy okazji aby je znaleść :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdemu zdarzają się wpadki niemniej jednak przykro jest jak się znajduje okazyjny towar na stronie a potem okazuje się , że go nie ma. Myślę , że cyber-fly zadba o swoją stronę aby w przyszłości nie mieć takich wpadek. Po to szperamy po internecie poświęcając swój czas i szukamy okazji aby je znaleść :wink:

 

Zgadzam się. Nadal bedę klientem Cyber-fly - dla mnie złożenie nietypowego zamówienia (szybowce z EPP) i jego doskonała realizacja, do której potrzebne było wysłanie dosłownie 2 maili, jest ogromnym plusem dla sklepu, właściwie nie dla sklepu ale dla p. Marka osobiście. Każdemu zdarzają się wpadki, więc proponuję przestać bić pianę i przejść nad tym do porządku dziennego.

 

Swoją drogą, mam propozycję, aby w nieciekawych ofertach pisać TYLKO konkretnie o tym, co się przytrafiło w danej sytuacji, żeby uniknąć kolejnej kilkudniowej dyskusji. Osoba "poszkodowana" pisze, co się stało, ale na tym koniec. Każdy kupuje gdzie chce i ma okreslone doświadczenia z określonymi sprzedawcami - mnie np. ta sytuacja w żaden sposób nie zraża do sklepu. Wystarczy informacja, że zdarzyło się coś nie tak, a każdy umie sobie sam ocenić, czy to dla niego dość, żeby nie kupować w tym sklepie, a może jednak zdecyduje się kupić? Niech pojawi się rzetelna, jasna informacja co było nie tak, ale niech nie prowadzi to do kolejnej przepychanki: "sklep jest be, a własnie że nie, bo jest cacy". Z takim wnioskiem zgłoszę się do obsługi forum, i proponuję tą kwestię przedyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam szanownych kolegów modelarzy

 

Moja przygoda z kupowaniem sprzętu rozpoczęła się od wizyty w 1 ze sklepów w warszawie lecz tam podejście do klienta z którym niestety musiałem się zderzyć było ...żeby powiedzieć kulturalnie niedopuszczalne.

 

Siedząc jeszcze w samochodzie (po wyjściu ze sklepu ) zadzwoniłem do mego wuja (Aeron1) czego następstwem (po przedstawieniu sytuacji ) była rada żeby poszukać "w sieci" między innymi dostałem namiar na cyber-fly.pl ,z zapewnieniem że sklep prowadzi człowiek który doradzi ,pomoże z wyborem , nie zedrze ,oraz co wydało mi się ważne sam jest modelarzem.

 

Niewiele myśląc zadzwoniłem pod nr.podany na stronie (godzina ok 13.00 ) i po dłuuugiej i zapewne męczącej rozmowie dla mego rozmówcy (rozmowa z całkiem prawie zielonym człowiekiem ....mówię naturalnie o sobie ) zamówiłem co chciałem tzn:

 

Graupner MX-12s

Ładowarka z balanserem iMAX-B6

model PIPER z EPP

Silnik +regulator

Pakiet LiPo 11.1V 1300mAh

kleje , kabelki różnej maści i treści ,śmigła, piasty ,itp itd...

 

należałoby dodać iż był to czwartek koniec rozmowy ok godz.13.45 a PIPER-a trzeba było dopiero wyciąć ( po prostu nie było już gotowych ) natomiast otrzymałem zapewnienie iż wszystko w piątek będzie u mnie (wraz z modelem)

 

:rotfl: SZOK :rotfl: przeżyłem gdy następnego dnia wszedłem na śledzenie przesyłki ( naturalnie otrzymałem wieczorem nr.paczki oraz nazwę firmy mailem) i zobaczyłem pierwsze wzmianki o mojej paczce (jakże upragnionej) o godzinie........15.20!!!! czyli po 1 (słownie :jednej ) godzinie i 35 min od zamówienia !!!!

 

paczka doszła do mnie następnego dnia o godzinie 12.00 wzorcowo zapakowana , wszystko aż pachniało nowością .

 

Podkreślając : nie dość że oszczędziłem na tej transakcji ok 400 PLN ,uzyskałem wiele bezcennych wręcz rad , mam to co chciałem (aparatura) , udało mi sie wynegocjować pare złotych a człowiek wycinał specjalnie dla mnie model.

 

Więc niech każdy sam wyciągnie wnioski , ja już swoje wiem jak zakupy to tylko w Cyber-flay-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To jescze powiedzcie dla mnie gdzie tutaj jest logika:

Nadajnik Graupner MX-12 W zestawie z anteną ,akumulatorem, bez kwarcu Kosztuje 599zł http://cyber-fly.pl/produkt-10.html

A cały zestaw z aparaturą MX-12 35Mhz, pakietem do zasilania aparatury 1700 Mha, wyłącznikiem zasilania odbiornika, serwem c577, odbiornikiem r700 6 kanałów 35 Mhz FM, parą kwarców Kosztuje 619zł http://cyber-fly.pl/produkt-3.html

Czyli za odbiornik, serwo, wyłacznik i kwarce w tym zestawie płacimy 20zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jescze powiedzcie dla mnie gdzie tutaj jest logika:

Nadajnik Graupner MX-12 W zestawie z anteną ,akumulatorem, bez kwarcu Kosztuje 599zł http://cyber-fly.pl/produkt-10.html

A cały zestaw z aparaturą MX-12 35Mhz, pakietem do zasilania aparatury 1700 Mha, wyłącznikiem zasilania odbiornika, serwem c577, odbiornikiem r700 6 kanałów 35 Mhz FM, parą kwarców Kosztuje 619zł http://cyber-fly.pl/produkt-3.html

Czyli za odbiornik, serwo, wyłacznik i kwarce w tym zestawie płacimy 20zł :D

 

To jaki masz problem? Możesz ich poprosić aby specjalnie dla Ciebie zmienili tą różnicę bo Ty nie chcesz tak tanio. :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ich poprosić aby specjalnie dla Ciebie zmienili tą różnicę bo Ty nie chcesz tak tanio.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

a tak na marginesie to takich paradoksów jest cała maaaaasa w róznych sklepach

 

Więc nic nie stoi na przeszkodzie aby wybierać tę korzystniejszą dla nas wersję. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jescze powiedzcie dla mnie gdzie tutaj jest logika:

Nadajnik Graupner MX-12 W zestawie z anteną ,akumulatorem, bez kwarcu Kosztuje 599zł http://cyber-fly.pl/produkt-10.html

A cały zestaw z aparaturą MX-12 35Mhz, pakietem do zasilania aparatury 1700 Mha, wyłącznikiem zasilania odbiornika, serwem c577, odbiornikiem r700 6 kanałów 35 Mhz FM, parą kwarców Kosztuje 619zł http://cyber-fly.pl/produkt-3.html

Czyli za odbiornik, serwo, wyłacznik i kwarce w tym zestawie płacimy 20zł :D

 

Nie widzę tutaj nic dziwnego

Wielu producentów idzie z cenami po bandzie w rozszerzonych zestawach by zachęcić klienta .

Otrzymujesz w takim komplecie standardowe elementy bo jest znaczna szansa że wrócisz jako klient po mikroserwa , miniodbiornik albo inne potrzebne Tobie akcesoria .

W ten sposób firmy przywiązują klientów do siebie dając za małe pieniądze oryginalny produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyber-fly to super sklep z fantasryczną, miłą obsługą. Nie pierwszy raz tam kupowałem i na pewno nie ostatni :)

 

A tak przy okazji:

Np. w wimarexie jest Futaba 10C kompletny zestaw za 1650zł :shock:

Tyle tylko że ten sklep nie odpowiada na maile i nie idzie się do nich dodzwonić :evil: (próbowałem w poniedziałek i wtorek...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

To i ja się ośmielę zaopiniować w.w. sklep. Kupiłem w tym tygodniu model elektro junior s graupnera, właśnie w Cyber-Fly, bo tam była najniższa cena jaką znalazłem, przy okazji zakupiłem też parę innych rzeczy. Jak tylko kurier przyniósł paczkę rzuciłem się do składania, no i tu zonk, zauważyłem uszkodzenie silnika (przecięte kilka drutów nawojowych) - Graupner i taka wpadka.Zadzwoniłem natychmiast do sklepu, opisałem problem, i oto za 48 godzin na moim stole ląduje nowy silnik. Sklep nie czekał aż otrzyma reklamowany silnik, tylko natychmiast wysłał kurierem nowy, dzięki czemu już dziś oblatałem juniora!

Szanowni koledzy! Naprawdę postawa godna rekomendacji, i najwyższego uznania!

Myślę że wiele sklepów nie tylko modelarskich powinno brać wzór z Cyber-Fly.

Pozdrawiam serdecznie szanownych kolegów, oraz personel w.w. sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.