Skocz do zawartości

http://www.cyber-fly.pl/


marcin133

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zamówiłem kabel uczeń-trener do Graupnera MX12 i 16. Bardzo szybko dostałem maila, że kabel jest ale czy jestem pewien, że to ten kabel. Okazało się, że kablem połączę tylko MX12 z 16, 12 z 12 i 16 z 16 już nie. Od razu dostałem tez specyfikację takich kabelków z Graupnera i zamówiłem właściwy. Gdy by nie dociekliwość sprzedawcy z tego sklepu zapewne został bym ze złym kabelkiem i musiał kupić drugi.

Polecam ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam,

Ostatnio wysłałem towar w ramach reklamacji oczywiście przed tym uzgodniłem ze sklepem co i jak. Towar(silnik) został przeglądnięty przez pracownika Cyber-fly i został on odesłany do Niemiec(producent). Wiecie może jak długo może trwać realizacja reklamacji w Niemczech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witajcie znów.

Dla dopełnienia formalności informuje że silnik został już do mnie dostarczony. Towar wraz z dostawą do sklepu został dostarczony po czym pan z Cyber fly zadzwonił do mnie że powinien znaleźć się u mnie na następny dzień.

 

Stary silnik został w Niemczech ,a ja dostałem nowy silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Pełen profesjonalizm, polecam ten sklep, kupowałem w wielu sklepach internetowych, ale w żadnym nie zostałem potraktowany tak jak w tym. Świetny kontakt, miła obsługa i przede wszystkim nie jest to robione na "sztywno". Pan Marek zapyta, doradzi, pomoże, zainteresuje się :) . Jestem pewien, że jeszcze wiele razy będę miał przyjemnośc kupowania w tym sklepie, wiedząc że zostanę obsłużony profesjonalnie i miło :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Pozwolę sobie na post pod postem, ale od ostatniego wpisu miałem przyjemność jeszcze niejednokrotnie korzystać ze sklepu Pana Marka. W tym czasie utwierdziłem się w przekonaniu, że to jeden z najlepszych sklepów modelarskich w Polsce. Na myśli mam nie tylko ceny oraz termin realizacji przesyłki, ale przede wszystkim rewelacyjne podejście sklepu do klientów.

 

Zamówień było wiele. Zawsze na czas, bez żadnych problemów.

Kontakt błyskawiczny, nie tylko w celu zakupu, ale równiez uzyskania pomocy w doborze sprzetu do samolotu, konfiguracji kombata itp (również w zakresie akcesoriów, których cyber-fly nie posiada w swojej ofercie).

 

W tym tygodniu przyszła kolejna paczuszka. Okazało się, że brakuje w niej jednego artykułu. Napisałem maila, że brakuje. Odpowiedź nadeszła błyskawicznie. Zawierała przeprosiny, wyjasnienie oraz informację, że towar zostanie niezwłocznie dosłany. Nie potrzebowałem wykonywać serii telefonów, przesyłać protokołu kuriera (którego z resztą nie mam) itp.

 

Oczywiście w dalszym ciągu będę z przyjemnością korzystał z tego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Zmuszony byłem zakupić zapasowy kadlub do szybowca który jest w ofercie cyber fly, jako nowy zalogowałem się i zamówilem. Zawsze jest jakaś niepewność. Ale sprawność i rzetelność tego sklepu przerosła moje oczkiwania! !!

Już go mam a o stanie zamòwienia miałem info na bieżąco.

 

Dlatego P O L E C A M ten sklep i wiem że tam jeszcze parę złoty zostawię :)

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Szacunek. Za to, że właścicielowi - mówiąc potocznie - "się w ogóle chce".

Krótki opis sytuacji : szukam balsy pod laserową wycinankę. Nie chcę zbyt lekkiej ale też nie kamień. O tym, co można dostać w naszych sklepach naczytałem się tutaj na forum aż nadto. Prosiłem w kilku miejscach (sklepy internetowe, sprzedawca na Allegro) o zważenie desek. Ludzie! Wierzcie mi, że nie sposób czegoś takiego uzyskać! Odpowiedzi? Luzaki - "Nie, bo nie", beztroscy- "Nie, bo nie mamy wagi", formaliści/asekuranci - "Nie, bo PRODUCENT nie podaje wagi", z rozmachem- "od 25g do 45g dla deski 2mm", albo po prostu zwyczajna zlewka tematu i brak odpowiedzi.

 

Tymczasem właściciel potraktował prośbę jako najnormalniejszą w świecie w tym biznesie i jeszcze obiecał, że wybierze coś dobrej jakości. Takie normalne chociaż niestety takie u nas nienormalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.