freekamil Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Mam mały problem z tym silnikiem, otóż czasami gdy go odpalam to spaliny wylatują przez gaźnik a nie przez tłumik. Dlaczego tak się dzieje. Muszę go zgasić i po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Nie zawsze się tak dzieje ale tak jest.
Danielstol Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Przy odpaleniu masz zalany silnik,przez co odbija i pracuję w druga stronę ,podlewaj go mniej przed odpaleniem i powinno byc dobrze. :wink:
MironRC Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 tez tak miałem w ASP 4T 15ccm. Dziwna sprawa ale tak się zdarza.
Leszek_K Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeden, dwa strzaly i tyle. Wiecej raczej sie nie da bo sie zapasy w cylindrze skonczyly.
MironRC Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Jeden, dwa strzaly i tyle. Wiecej raczej sie nie da bo sie zapasy w cylindrze skonczyly. zgadza sie
Danielstol Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Czterotakt? w druga strone???? A to dlaczego nie ??? Silnik jest tak zalany że paliwo zasysa zaworem wydechowym z tłumika , w ssącym wydmuchuje spaliny :wink: U mnie zarówno w ASP jak i OS maxie FS zdarzało sie to często ,zwłaszcza podczas odpalania ''z palca ''.
Leszek_K Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Kurza :ass: , nigdy nie udalo mi sie tak silnika zalac
Kwazio Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Czterotakt do tyłu, bo z tłumika paliwo zasysa wydechem, ale sobie :devil: robicie :rotfl:
DarekRG Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Zaczyna nam się robić wątek humorystyczny ;-) To może by do tłumika lać paliwo a zbiornik na spaliny przeznaczyć :rotfl: To podobnie jak 8-takt w moim samochodzie. Zawsze pali w bok, dla tego parkuję równolegle do jezdni aby później wyjechać ha ha ha :devil:
Mareq Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja się nie będę śmiał, bo mi się też udało tak zapalić, że spaliny szły gaźnikiem. Myślałem sobie, że nie może tak pracować i zaraz zgaśnie a bydlak pracował bez zająknięcia. Na początku pomyślałem, że to nie spaliny a po prostu wydmuchuje jakoś nadmiar paliwa z gaźnika ale z tłumika nic nie leciało.
Danielstol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Czterotakt do tyłu, bo z tłumika paliwo zasysa wydechem, ale sobie :devil: robicie :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Danielstol Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Zaczyna nam się robić wątek humorystyczny ;-) To może by do tłumika lać paliwo a zbiornik na spaliny przeznaczyć :rotfl: To podobnie jak 8-takt w moim samochodzie. Zawsze pali w bok, dla tego parkuję równolegle do jezdni aby później wyjechać ha ha ha :devil: Przedszkole :rotfl: Nie komentuję , ale jeśli nie macie pojęcia o pewnych rzeczach to nie piszcie :wink:
Marek_Spy Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 A wiecie co ? tak mnie się zdażyło w Saito wtedy zasysał paliwo tlumikiem , prawdopodobnie opary z zbiornika . Kiedyś do mnie przywlekli Audi i elektryk pomylił bieguny stojana i silnikbył zapalany odwrotnie . Do dzis nie wiem dlaczego pracował , fakt ze koslawo ale chodził. Po godzinie na to wpadlem , auto na popych chodzi a z rozrusznika zdechle. Dla niedowiarków proponuje podlać tłumik i zakręcić odwrotnie .
Nielot Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Mój saito "bez problemu" potrafi odwrotnie zaskoczyć. Zmniejszam napięcie na świecy i pali wtedy w dobrą stronę. Pozdrawiam
hubert_tata Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Jeden, dwa strzaly i tyle. Wiecej raczej sie nie da bo sie zapasy w cylindrze skonczyly. Oj potrafi dłużej. Ostatnio też mam ten problem. Nowiutki ASP 70 zamocowany w modelu świecą w dół i palony z palca - 4 na 5 uruchomień zdarza mi się odwrotnie. I pracuje na tyle długo, że zdążę zgasić aparaturą lub zdjęciem żarki (czyli 2-3 sekundy). Dodam, że skończyłem z docieraniem go na stanowisku świecą do góry i ani razu wtedy nie zapalił do tyłu. Teraz mam problem z uruchamianiem i aby się temu zaradzić "na siłę" zamierzam zakupić rozrusznik.
f-150 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Hubert .Zapala Ci do tyłu,bo podchodzisz "Jak pies do jeża". Za słabo przerzucasz ,odbija i łapie w drugą stronę.
hubert_tata Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Racja Wojtek, z wiekiem człowiek robi się chyba ostrożniejszy, a w moim przypadku chyba głupszy =>z rozrusznikiem pali bez problemu, ale nie mogę go wyregulować. Czy drewniane (czyli lżejsze i mniej bezwładne) śmigło może mieć wpływ na pracę silnika ?
f-150 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nie bardzo.Latamy tylko na drewnie więc nie powinno być problemu.W czym masz problem?
hubert_tata Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nie bardzo.Latamy tylko na drewnie więc nie powinno być problemu.W czym masz problem? Najprawdopodobniej problem tylko w braku cierpliwości - pamiętałem poprzedniego 4 takta ASP91 i różnica w kulturze pracy kolosalna. Ale... silnik wypalił jeszcze 2-3 zbiorniczki i jest duża poprawa (bez regulacji, po prostu w pewnym momencie zaczął lepiej pracować). Reaguje szybciej na dodawanie gazu, ma stabilniejsze wolne obroty i pewnie dopiero teraz jest dotarty.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.