wojcio69 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam Irku nie latam na spalinach ale jak we wtorek (było trochę chłodniej) polatałem swoją Proxima II to przyznam, że lekko zdziwiła mnie temperatura silnika i pakietu. Ostatecznie co je miało chłodzić. Jak to jest w spalinkach to nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 ja lekko odkrecam iglice od mieszanki... by silnik sie nie przegrzal... spali troche wiecej ale zbyt duzej roznicy w pracy nie widac... asp 75 i mvvs 3,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Hyh... Ja robię to samo co Robert. W swoim OS 120 odkręciłem trochę iglicę... Kopci ale wiem, że silnik jest w miarę bezpieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 W swoim GMS również popuszczam jedynie iglicę o 2-3 ząbki i wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Sam też ostatnio zauważyłem że mój ostatni nabytek ASP 8,5ccm grzeje się bardziej niż zwykle. Wcześniej dało się dotknąć żeberek na cylindrze, a teraz nie bardzo, bo ładne ślady zostają na palcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 30st. w atmosferze to i silnik musi być cieplejszy - łagodnie powiedziane :rotfl: Dziś w 4suwie podłączę termometr i sprawdzę ile dokladnie ale nie będzie mniej niż 100st. na żeberkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 ....a tam, cieniasy :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Karolu, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie o 17! było 36 stopni w cieniu. Masakra po prostu. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 o 17 to w najlepsze sobie latałem tym razem Kratkiem z ST .40 i to w dodatku jeszcze włoskim.Tego silnika nie potrzeba przeregulowywać a latam nim w każdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 I po teście. Bez czarnej części przedniej i aluminiowej osłony - kolor fioletowy temperatura dochodziła do 120st;końcówka termometru wetknięta w gniazdo świecy. Natomiast tak jak na fotce temperatura dochodziła do 160st na małych obrotach i 120pare na wysokich. silnik pracował normalnie. Zapomniałem tylko przeprowadzić pomiar na wzbogaconej mieszance o te 2-3 ząbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Karolu, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie o 17! było 36 stopni w cieniu. Masakra po prostu. :shock: Przyznaję, trochę ciepławo. Ale jest czym oddychać, choć słońce przypieka. W ostatniej pracy miałem porównywalnie ciepło, słońce nie paliło, ale widziałem, czym oddycham i tlenu w tym czymś za dużo nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.