wojcio69 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam Irku nie latam na spalinach ale jak we wtorek (było trochę chłodniej) polatałem swoją Proxima II to przyznam, że lekko zdziwiła mnie temperatura silnika i pakietu. Ostatecznie co je miało chłodzić. Jak to jest w spalinkach to nie mam pojęcia.
robraf Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 ja lekko odkrecam iglice od mieszanki... by silnik sie nie przegrzal... spali troche wiecej ale zbyt duzej roznicy w pracy nie widac... asp 75 i mvvs 3,5
Malker Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 Hyh... Ja robię to samo co Robert. W swoim OS 120 odkręciłem trochę iglicę... Kopci ale wiem, że silnik jest w miarę bezpieczny
Konrad Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 W swoim GMS również popuszczam jedynie iglicę o 2-3 ząbki i wystarcza.
DarekRG Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Sam też ostatnio zauważyłem że mój ostatni nabytek ASP 8,5ccm grzeje się bardziej niż zwykle. Wcześniej dało się dotknąć żeberek na cylindrze, a teraz nie bardzo, bo ładne ślady zostają na palcach
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 30st. w atmosferze to i silnik musi być cieplejszy - łagodnie powiedziane :rotfl: Dziś w 4suwie podłączę termometr i sprawdzę ile dokladnie ale nie będzie mniej niż 100st. na żeberkach.
meteor Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Karolu, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie o 17! było 36 stopni w cieniu. Masakra po prostu. :shock:
instruktor Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 o 17 to w najlepsze sobie latałem tym razem Kratkiem z ST .40 i to w dodatku jeszcze włoskim.Tego silnika nie potrzeba przeregulowywać a latam nim w każdych warunkach
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 I po teście. Bez czarnej części przedniej i aluminiowej osłony - kolor fioletowy temperatura dochodziła do 120st;końcówka termometru wetknięta w gniazdo świecy. Natomiast tak jak na fotce temperatura dochodziła do 160st na małych obrotach i 120pare na wysokich. silnik pracował normalnie. Zapomniałem tylko przeprowadzić pomiar na wzbogaconej mieszance o te 2-3 ząbki.
karlem Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Karolu, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie o 17! było 36 stopni w cieniu. Masakra po prostu. :shock: Przyznaję, trochę ciepławo. Ale jest czym oddychać, choć słońce przypieka. W ostatniej pracy miałem porównywalnie ciepło, słońce nie paliło, ale widziałem, czym oddycham i tlenu w tym czymś za dużo nie było
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.