Skocz do zawartości

Przeróbka gaźnika Walbro


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witajcie,

kiedyś oglądałem artykuł z fotkami o przeróbce gaźnika Walbro polegającej na przylutowaniu rurki mosiężnej do pokrywy gaźnika . Czy ktoś z Was pamięta gdzie można znaleźć ten link?

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Postanowiłem zgodnie z zaleceniami Toni Clarka przylutować rurkę do pokrywy gaźnika zgodnie z wcześniej zamieszczonym zdjęciem. Wybór padł na lut srebrem. Palnik mający dawać 1350 stopni nie daje nawet 700. Lut jest posmarkany, nie rozpłynął się własciwie i pokrywka wygląda jak po wojnie. Nie próbowałem lutować na cynę a może powinienem tak zrobić. Czy ktoś z kolegów ma doświadczenie z taką operacją?

Wszelkie wskazówki mile widziane.

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało lutuj cyną, tam nie ma obciążeń na tej rurce, chyba że w jakiś sposób ją poddajesz zginaniu, skręcaniu itp.Mam tylko pytanie : po co to robisz? masz problemy z regulacją?, silnik gaśnie przy gwałtownych manewrach? jaki silnik ? jaki model? Wiele niewiadomych, a tak naprawdę może się okazać że wcale nie musisz wstawiać rurki! Opisz problem a znajdziemy radę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małym palnikiem tylko na gaz, bez tlenu 1350st na wolnym powietrzu raczej nie otrzymasz. Za mała moc cieplna.Na reklamówkach różnych palników pisze zazwyczaj "..do 1350 st"..i tu jest pies pogrzebany. Jeszcze w dodatku na butanie.

Ja nabyłem coś takiego..i o dziwo daje rade nawet dość dużym elementom

http://allegro.pl/item1155823547_palnik_do_spawania_fix_3100_tlen_acetylen_cfh.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Po co to robię ? Temat znany i stary jak świat. Na gażniku ZG37 Titan jest tkzw. Choke.

Ssie on powietrze z kadłuba poza firewallem. Tam ciśnienie jest mniejsze niż pod maską przed firewallem. Tak zaleca Toni Clark w instrukcji i w korespondencji, którą od niego otrzymałem.

Model De Havilland 82 Tiger Moth 2,70 1/3 scale. Dlatego wolę dmuchać na zimne i ustrzec sie zgasnięcia silnika w locie. Próbuję na cynę.

Dzięki wszystkim z porady. W razie czego kupię zestaw do lutowania na srebro. Nie takie rzeczy robiłem i...... też nie zrobiłem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Polutowałem po jubilersku na cynę. Piękny lut, niezniszczona od temperatury pokrywka. Wszystko profi. Kończę temat i przygotowuję model do oblotu. Już tzostało tylko trochę kosmetyki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.